Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Ygritte Ackerman

Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość




Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Pon Maj 23, 2016 12:20 pm

Imię i nazwisko: Ygritte Ackerman
Pseudonim: Draqueen, nadane jej przez przyjaciółkę po tym jak ta ujrzała potencjał możliwości Ygritte.
Rasa: Człowiek [Czarownica]
Miejsce pochodzenia: Reyjkavik
Wiek: 17 lat
Frakcja: Inni bohaterowie, póki co
Wygląd:
Ygritte w swojej "naturalnej" formie, wygląda jak zupełnie przeciętna nastolatka o orzechowych oczach i kasztanowych włosach. Jest szczupła i zapewne niejedna osoba chętnie zawiesiła by na niej oko, ale poza tym nie wyróżnia się z tłumu ludzi. Jedyną cechą, która jest właściwa tylko dla niej jest tatuaż, który dziewczyna posiada na karku (klik). W naturalnej formie jest on jednak o wiele bledszy, wręcz ledwo widoczny.
Za każdym razem kiedy Ygritte czerpie energię życiową Jormungandra, jej włosy z brązowych zamieniają się w białe, zaś jej oczy stają się fioletowe. Wtedy tatuaż ciemnieje i ukazuje się w całej okazałości.
Charakter:
Ygritte jest miłą i uprzejmą dziewczyną z zasadami. Jej ojciec wpoił jej strach przed jej mocą, więc stara się z niej nie korzystać jeśli tylko nie jest do tego zmuszona. Gritty często popada w melancholijny nastrój, uwielbia przesiadywać z herbatą i dobrą książką w jakimś ciepłym, przytulnym miejscu jednak chłód nie jest jej wrogiem, w końcu wychowała się na dalekiej północy. Jest nieco naiwna, przez to, że nie miała w swoim życiu zbyt dużej styczności z innymi ludźmi posiadającymi supermoce i nie wie, że wielu z nich jest złych z natury. Interesuje się mitologią nordycką, lubi czytać kryminały choć nie ma najmniejszej ochoty sama znaleźć się w takiej sytuacji. Ogólnie nie jest fanką bycia w centrum akcji ani walki, głównie dlatego, że jeszcze nigdy nie walczyła w obronie czegoś co kocha. Boi się pająków, zaś uwielbia gady, w szczególności węże. Jej drugą pasją po czytaniu jest pisanie, w szczególności wierszy programów komputerowych. Jest pod tym względem niesamowitym geekiem.
Kiedy czerpie energię z Jormungandra, jej charakter zmienia się, przez co staje się bardziej nieustraszona, pewniejsza siebie i bardziej przebojowa. Nadal jest tą samą osobą, jednak siła bóstwa w niej zmienia jej sposób postrzegania świata.
Umiejętności:
Dziewczyna zna podstawy samoobrony, potrafi też posługiwać się bronią palną (choć z różną celnością). Jej główna siła pochodzi jednak z jej wysokiego IQ, oraz umiejętności programerskich i hakerskich. Ciężko jest ją oszukać, nawet jeśli fizycznie nie ma zbyt dużych możliwości by się bronić.
Potrafi polować, skórowanie karibu nie jest jej zupełnie obce, wie jak tropić zwierzynę i zastawiać wnyki.
Moce:
Podstawową mocą, która jest w jej rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie, jest umiejętność rysowania nordyckich sigili i stave, oraz nadawania im mocy. Dzięki temu dziewczyna może wzmacniać, osłabiać, prowadzić, dodawać szczęścia, używając odpowiednich znaków i rysując je na przedmiotach lub ludzkim ciele. Moc znaku działa tylko tak długo, jak pozostaje on na danej powierzchni, dlatego wystarczy go zetrzeć by przerwać jego działanie. Z tego też powodu na ludzkim ciele, jeśli ktoś chce permanentnej ochrony, wykonuje się tatuaże.
ZASADY:
sigile do działania czerpią siłę z energii życiowej tego kto ich używa
ilość energii jaką pochłania sigil jest wprost proporcjonalna do ilości energi jaką potrzeba do samodzielnego wykonania danego czynu. W praktyce oznacza to, że np. wzmocnienie struktury miecza zmęczy ją tak samo jak własnoręczne jego hartowanie itp
każdy sigil może pochłaniać różną ilość energii, w zależności od tego jak zaawansowane ma być jego użycie
Sigil wyczerpuje Ygritte tak długo jak działa, co oznacza że samo narysowanie sigilu np dającego komuś siłę jej nie męczy, ale już kiedy ktoś z tego skorzysta to tak.Tak samo może ona narysować sigil celności na strzalepo czym poczuć tego efekty na drugim końcu świata w moemencie kiedy strzałą zostanie wystrzelona.
Tak długo jak sigil istnieje, teoretycznie jest połączony z energią Ygritte i można rozmyślnie użyć jego działania aby pozbawić ją siły

OCZYSZCZENIE:
Sigil oczyszczenia pochodzi od znaków, których używano do oczyszczania beczek ale z trucizn a także powietrza z pyłu.
Sigil wykonany na:

drzewie - usuwa korniki

pojemniku - oczyszcza zawarty w nim płyn z trucizn

osobie - oczyszcza z infekcji (typu przeziębienie) oraz obecności toksyn w organiźmie

rudzie metalu - usuwa zanieczyszczenia

księdze/kartce - usuwa treść zapisaną

RÓWNOWAGA:
Sigil równowagi był niegdyś ryty w burtach statków, a także noszony w formie naszyjników.



Sigil wykonany na:

pojazdach - zapewnia lepszą zwrotność i przyczepność do podłoża

broni białej - zapewnia dobre wyważenie w ręce

osobie - zwiększa zdolność balansowania oraz zwinność dwukrotnie

​SKUPIENIE:
Sigil skupienia działa zarówno na umysł jak i na przedmioty. Zapewnia spokój, ale także np. skupia światło w jednym miejscu.



Sigil wykonany na:

ziemi - skupia w danym miejscu światło

osobie - zapewnia zwiększoną koncentrację i umiejętność skupienia się na danym problemie

przedmiocie - sprawia, że konkretne przedmioty się "skupiają" co znaczy że np. nie da się ich od siebie oddzielić bez zastosowania dużej siły

LECZENIE:
Sigil leczniczy najczęściej rysowany był na ludziach i zwierzętach w czasie choroby. Ale także ryty w odrzwiach miejsc w których przetrzymywano chorych.



Sigil wykonany na:

zwierzęciu lub osobie - zmniejsza ból i przyśpiesza proces leczenia, rany delikatne jak skaleczenia leczą się w ciągu dziesięciu minut, obicia stłuczenia lub głębsze rany 3 dni, złamania około tydzień

PRAWDOMÓWNOŚĆ:
Sigil ten ujawnia prawdę, niszczy rzeczy fałszywe. Jego zastosowanie jest bardzo szerokie.



Sigil wykonany na:

osobie - uniemożliwia mówienie nieprawdy, dana osba chcąc skłamać po prostu nie jest w stanie wydobyć głosu

okularach - umożliwia widzenie prawdy, poprze narzucone wizje jeśli nie polegają one na manipulacji umysłem a manipulacji zmysłem wzroku

dokumencie - wymazuje neprawdziwe dane

NIEWIDZIALNOŚĆ:
Sigil niewidzialności, najczęściej malowany lub haftowany na płaszczach podróżnych lub drzewcach pochodni.



Sigil wykonany na:

osobie - sprawia, że większość przechodniów odwraca od takiej osoby wzrok, jest ona widoczna na kamerach i dla osób o wyczulonym zmyśle wzroku ale poza tym potrafi się przemykać niemal niezauważenie.

okryciu - ukrywa to co znajduje się pod spodem przed czujnikami i kamerami, jest widoczne gołym okiem

WYTRZYMAŁOŚĆ:
Sigil wytrzymałości został zaprojektowany z myślą o utrwalaniu przedmiotów i przedłużaniu ich życia. Jako taki rysowany był w rozlicznych miejscach.



Sigil wykonany na:

przedmiocie - zwiększa jego wytrzymałość i odporność, może to mieć rozliczne zastosowania

sigilu tego NIE wykonuje się na istotach żywych

SIŁA:
Sigil ten dodaje siły, zarówno mentalnej jak i fizycznej. Jednocześnie jednak tyle samo sił← odbiera on osobie rysującej go (poza pulą energii osoba staje się ogólnie słabsza).



Sigil wykonany na:

karku lub czole - dodaje siły i odporności mentalnej

piersi - wzmacnia siłę fizyczną

CELNOŚĆ:
Sigil celności zapewnia zwiększoną celność strzał (jeśli wygrawerowany na drzewcu) a także innej broni miotanej.



Sigil wykonany na:

drzewcu strzaały / naboju - zwiększoną celność

dłoni lub czole - tak samo, lepiej się celuje i lepiej strzela, choć można spudłować






Oczywiście, każde użycie jej daru wyczerpuje jej energię a im potężniejszy znak tym więcej energii zużywa, tak że znaki nadające nadludzką siłę lub niewidzialność są poza jej zasięgiem bez pomocy smoczego boga.

Dodatkową "mocą", którą dziewczyna posiada jest pakt, który został zawiązany dawno temu pomiędzy jej przodkiniami a Smoczym Bogiem Jormungandrem. Pakt ten, objawiający się w postaci tatuażu na jej karku, przechodzi z pokolenia na pokolenie na każdą kobietę w rodzinie. Pakt ten łączy energię życiową bóstwa z energią czarownicy, czego konsekwencją jest połączenie mentalne pomiędzy nimi a także możliwość by Ygritte czerpała energię od smoka. Musi to być jednak za obopólną zgodą - Jormundandr (MG) - musi się najpierw zgodzić by użyczyć jej mocy. Oprócz tego, dziewczyna może przejąć kilka jego cech:
* pancerz - jej ciało pokrywa się drobnymi, ciemnymi łuskami, które mają o wiele większą wytrzymałość niż ludzka skóra, jest jednak kilka materiałów zdolnych je spenetrować (np. adamantium, vibranium).
* siła - jej siła rośnie, do siły porównywalnej z pomniejszymi Asgardczykami, nie daje jej to umiejętności walki, tylko czystą siłę uderzenie więc to wcale nie oznacza, że trafi we wroga. Udźwig to wtedy 20 ton
* podróżowanie - Jormungandr dzięki swoim rozmiarom jest w stanie przemieszczać się pomiędzy Ziemią a Asgardem bez użycia Bifrostu (jest to fakt kanoniczny). Dzięki temu jest w stanie przetransportować na swoim grzbiecie Ygritte, ale tylko ją (nikogo innego nie może ze sobą zabrać).
Skutkiem aktywowania połączenia z bóstwem (za każdym razem kiedy jej włosy bieleją) jest niesamowicie przyśpieszony metabolizm, w wyniku czego dziewczyna starzeje się w tym czasie o wiele szybciej niż normalnie, tak że każde 10 minut połączenia zabiera jej 60 dni życia.

Najwyższym "stadium" jej połączenia jest moment kiedy Jormungandr przejmuje jej ciało, pozostawiając jej świadomość zawieszoną w swoistej nicości, a jednak zdolną do oglądania otoczenia swoimi oczami i rozmawiania z Jormundziem. Kiedy to się dzieje, smocze bóstwo posiada wszystkie swoje zdolności oraz moce, ale wtedy nie jest ona w stanie już panować ani nad swoim ciałem ani nad jego czynami. Do uzyskania tego stadium potrzebne jest mistrzostwo we władaniu połączeniem (którego nie posiada), lub wyjątkowo silne emocje (np. śmierć kogoś bliskiego).

Broń:
Obecnie posiada tylko stary rewolwer ojca, ale nie ma do niego naboi więc można powiedzieć, że jest nieuzbrojona.
Zawsze ma przy sobie markery permanentne, do wykonywania sigili i w jej przypadku to też można uznać za broń.
Ekwipunek:
Plecak z najpotrzebniejszymi rzeczami, portfel, trochę pieniędzy, laptop, komórka oraz księga sigili jej babci.
Historia:

Ygritte urodziła się i wychowała w mieście zwanym Reykjavik. Podczas porodu jej matka oddała życie, więc wychowywał ją od zawsze jej ojciec oraz jej babcia. Ciężko znaleźć coś ciekawego w jej najwcześniejszym życiu. Była zupełnie przekonana, że jest zwykłą dziewczynką, chodziła do szkoły, dokazywała i bawiła się z innymi dziećmi. W pierwszych latach jej moc była ukryta, przez jej babcię która nałożyła na dziewczynę bardzo potężny sigil. Gritty mogła się więc rozwijać, nieniepokojona przez jej zdolności i jej dziedzictwo.
To wszystko zmieniło się, kiedy pewnego dnia ona i jej przyjaciółka zostały zaatakowane przez grupę uzbrojonych mężczyzn, którzy chcieli pojmać Ygritte we własnych celach. Dziewczyna, po tym jak jej najlepsza przyjaciółka została śmiertelnie postrzelona, siłą woli przełamała czar ochronny babci a tym samym aktywowała swoją moc, pozwalając Jormungandrowi na całkowite przejęcie jej ciała i zamordowanie większości agentów (kilku udało się uciec). Kiedy Gritty wróciła do zdrowych zmysłów, Ylva była już o krok od śmierci, a jako że dziewczyna nie znała żadnych sigili, nie mogła jej pomóc. Zanim umarła, nazwała ona szatynkę Draqueen, którą to ksywkę nosi ona po dziś dzień.
Jako, że Ygritte miała wtedy dopiero 10 lat, nie była w żaden sposób gotowa na to by ujarzmić swoją moc, a tym bardziej walczyć. Wtedy właśnie babcia odebrała ją ojcu i obie kobiety rozpoczęły niekończącą się ucieczkę, przed Organizacją, która stąpała im po piętach. Nigdzie nie zostawały na dłużej, przez co dziewczyna bardzo źle wspomina ten okres czasu, wypełniony nieustannym strachem, oraz samotnością. Jedyne co nadawało jej życiu sens była starożytna sztuka rysowania sigili, której babcia zaczęła ją uczyć. Tak, przemierzając całą Ziemię, spędziły następne cztery lata. Aż w końcu, w klasztorze w chińskich górach Organizacja je dopadła. Rozpętała się walka, z góry skazana na porażkę i choć Ygritte przywołała moc smoczego bóstwa, to nadal nie była w stanie nad nią zapanować w efekcie czego zawaliła strop klasztoru na jej babcię i wrogów, wyczerpując całą swoją siłę po czym zemdlała.
Kiedy doszła do siebie, w niewytłumaczalny sposób była prawie o rok starsza, i w niewoli. O tym okresie, dziewczyna stara się w ogóle nie pamiętać. Co jest dla niej ważne to to, że udało jej się uwolnić i uciec jej prześladowcom, ale tych dwóch lat spędzonych w więzieniu nikt jej już nie zwróci.
Teraz podróżuje po świecie, za jedynego towarzysza mając smoka w swojej głowie, starając się ukryć przed pościgiem, który zapewne już za nią ruszył i nauczyć się używać swojej mocy tak jak kiedyś potrafiła to jej babcia.


Ostatnio zmieniony przez Ygritte Åckerman dnia Wto Maj 24, 2016 9:40 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki


Liczba postów : 4172
Data dołączenia : 23/05/2012

Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Pon Maj 23, 2016 12:50 pm

Po pierwsze: wypisz mi dokładnie wszystko to, co potrafisz zrobić tymi sigilami, to ograniczę Ci które zostają, a które odpadają.

Jeżeli chodzi o pancerz, to osłabiłbym go do poziomu typu: odporny na pociski niskiego kalibru, ostrza z niektórych materiałów - bo nie ograniczałbym ich tylko do adamantium czy vibranium, lecz i tych bardziej popularnych, a wytrzymałych. Wiem, podałaś w nawiasie "na przykład", ale na wszelki wypadek wolę to podkreślić, w tym dla wiadomości Mistrzów Gry.

Siła fizyczna - dwadzieścia ton udźwigu.

Co do tego ostatniego stadium - mam pytanie techniczne. W praktyce oznaczałoby, że kierowałby Tobą MG, a Ty byś tylko... Obserwowała co się dzieje? Czy w ogóle była nieświadoma, skoro zawieszona w nicości?

Przy okazji... Na pewno postać jest mutantką? Bo w zasadzie nic na mutację nie wskazuje. Zdolności mają po prostu źródło magiczne.
Powrót do góry Go down
https://theavengers.forumpolish.com
Gość
Gość




Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Pon Maj 23, 2016 1:33 pm

Więc tak.
Co do sigili, wieczorem zrobię ich dokładny spis wraz z działaniem i ilością energii której wymagają do wykonania.

Jak idzie o przejęcie ciała, to faktycznie lepiej chyba będzie jak ona będzie widziała wszystko i będzie mogła rozmawiać z Jormundziem ale nie będzie miała wpływu na to co on robi z jej ciałem.
Z resztą się zgadzam, tylko zmienię w karcie wieczorem bo póki co jestem na komórce w pracy.
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki


Liczba postów : 4172
Data dołączenia : 23/05/2012

Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Pon Maj 23, 2016 3:03 pm

Kiedy wypiszesz te sigile, to wrzuć post pod moim, żebym zauważył zmiany.
Powrót do góry Go down
https://theavengers.forumpolish.com
Gość
Gość




Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Wto Maj 24, 2016 9:00 pm

Zmieniłam informacje, oraz specjalnie na potrzeby forum zrobiłam stronkę ze spisem sigili:
http://alexsamthewolf.wix.com/bookofsigils
Ogólnie starałam się ja najbardziej osłabić co się dało, ale prawda jest taka że o tym co i jak ją wyczerpuje i tak decydował będzie MG więc jest to łatwy sposób na trzymanie jej umiejętności w ryzach.
Dziękuję dobranoc xD
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki


Liczba postów : 4172
Data dołączenia : 23/05/2012

Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Wto Maj 24, 2016 9:20 pm

Er, nie. W karcie. Podaj je w karcie, a ja zdecyduję co zostaje.
Powrót do góry Go down
https://theavengers.forumpolish.com
Gość
Gość




Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Wto Maj 24, 2016 9:41 pm

Done, możesz sobie teraz powywalać i pozostawiać co tam chcesz.
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki


Liczba postów : 4172
Data dołączenia : 23/05/2012

Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1Wto Maj 24, 2016 10:33 pm

Sigile oczyszczenia są okej, przy czym w przypadku usuwania trucizn, toksyn i tym podobnych z ciał, pojemników i tak dalej - zadziałają na większość ziemskich, mogą mieć problemy na przykład z magicznymi lub pochodzącymi z innych światów. MG oceni wtedy czy będą skuteczne, nieskuteczne czy w jakiś stopniu skuteczne.

Równowaga jest w porządku.

Skupienie... Ten związany z ziemią - jak działa? Bo nie jestem pewien czy dobrze to sobie wyobrażam. Rysujesz znak i na niego... Pada magiczne światło? Czy usuwają się przeszkody, żeby naturalne się tam dostawało? Czy symbol rozjaśnia światło, które i tak już tam występuje - jeśli występuje?

Leczniczy - okej, standardowo bez odtwarzania kończyn i utraconych narządów wewnętrznych.

Sigile prawdomówności... Dałbym zastrzeżenie jak przy zdolnościach około-telepatycznych, czyli osoby silne psychicznie się przez to przełamią.

Niewidzialności - w porządku.

Wytrzymałość - okej, ale bez przesady. Takiemu adamantium to już większej różnicy nie zrobi, o ile w ogóle.

Siła - upewniam się pod kątem tej fizycznej: w praktyce możesz oddać maksymalnie swój udźwig, który na ten czas tracisz, tak?

Celność: rozumiem to u osoby, bo zwiększasz jej umiejętności, ale na strzale czy naboju to już trochę naciągane. Strzała albo nabój nie wiedzą do czego są wycelowane... No, ale powiedzmy, że może to przejść.
Powrót do góry Go down
https://theavengers.forumpolish.com
Sponsored content





Ygritte Ackerman Empty
PisanieTemat: Re: Ygritte Ackerman   Ygritte Ackerman Icon_minitime1

Powrót do góry Go down
 
Ygritte Ackerman
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Offtopic :: Archiwum :: Karty postaci-
Skocz do: