Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Kenneth Irons

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ken Irons

avatar

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 13/12/2016

PisanieTemat: Kenneth Irons   Czw Gru 15, 2016 3:04 pm

Imię i nazwisko:

Eskil Starkad


Pseudonim:

Kenneth Irons

Rasa

Asgardczyk/Mroczny Elf

Miejsce pochodzenia:

Asgard

Wiek:

ok. 1500 lat

Frakcja:

Inni bohaterowie

Wygląd:

Wzrost 187 cm Waga 101 kg. Muskularne  ciało, rozłożyste ramiona znamionujące siłę i pewność siebie. Ruchy pewne , opanowane, oszczędne. Oczy jasnoniebieskie, włosy białe długie zaczesane w „kucyk”. Twarz przystojna, szeroka o ostrych rysach, usta wąskie. Ubiera się wygodne najlepiej skrojone garnitury. W lewym uchu złoty kolczyk.

Charakter:

Jest pragmatykiem. Długie życie dało mu doświadczenie i nauczyło cierpliwości. Jest chłodny i opanowany. Emocje w jego mniemaniu często są przeszkodą, które zaćmiewają umysł. Kalkuluje i ocenia, co będzie dla niego korzystne. W relacjach z otoczeniem zachowuje maskę. Motorem jego działań jest zdobywanie wiedzy i potęgi. Gromadzi ją i wykorzystuje dla swoich celów. Władza, pieniądze, wpływy są środkami do ich realizacji. Wykorzystuje te środki z wyrachowaniem. Większość społeczeństwa wie jedynie, że jest bardzo bogatym człowiekiem. Nie angażuje się w politykę, nie afiszuje się społecznie, jednak jest bardzo wpływowy. "Bywa" często na salonach, kreuje się na filantropa, znawcę sztuki i pasjonata historii (sponsoruje wyprawy archeologiczne).  Swoje wpływy zdobywa różnymi metodami. Legalnymi jak np. operacje finansowe czy przejmowanie firm przez swoich ludzi.  Lecz także wykorzystuje swoje umiejętności, wiedzę koneksje realizując swoje cele szantażem, porwaniami, gdy wymaga sytuacja zabójstwem. Obecnie jednak od kilkudziesięciu lat pod naciskiem Jasona i dla dobra wspólnego przedsięwzięcia unika takich metod. Dopóki mu się nie znudzi lub nie uzna że powinien gdzie indziej szukać drogi rozwoju. Choć istnieje pewne światełko w tunelu. Może pod wpływem co prawda nie płynących z głębi serca zmian w zachowaniu i w działaniach zmieni się trochę na stałe mentalność Ironsa.  
Unika skrupulatnie i konsekwentnie rozgłosu. Większość działań w jego imieniu prowadzą inni. Są to osoby najczęściej zależne, nad którymi sprawuje kontrolę uzyskaną dzięki swojej władzy, powiązaniom czy też wykorzystaniu swojej mocy. Posiada repertuar osobistych możliwości i zdolności jednak, kiedy sytuacja wymaga konfrontacji stara się pozostać anonimowy. Ostatnio jednak musi się częściej niż lubi angażować w oficjalne prowadzenie firmy. W czasie operacji uczestniczy, jako członek zespołu taktycznego z aparycją okrytą pancerzem. Bardzo rzadko się zdarzało, aby musiał wykorzystać i eksponować swoją moc bez przygotowania. Wtedy albo najczęściej nie było świadków, którzy mogliby go zidentyfikować. Widoczne efekty mistyczne są określane, jako wykorzystanie najnowszych zdobyczy techniki (podobno on i jego ochrona zawsze posiadają przy sobie kilka nowatorskich "gadżetów").

"Wojna to sztuka wprowadzania w błąd" Sun Tzu


Umiejętności:

Przez wieki osiągnął poziom arcymistrzowski w walce bronią białą (głównie miecze) i walce wręcz. Ćwiczenia, szkolenia oraz doświadczenie pozwalają przyjąć, że jego umiejętności związane z walką oraz działaniem w terenie pola walki są na poziomie operatora sił specjalnych. Jest naprawdę niezłym strzelcem i bardzo dobrze radzi sobie w walce wręcz.

Podczas swoich podróży po świecie nauczył się i opanował prawie do perfekcji sztukę walki małą bronią palną Gun Fu.

Wysoka znajomość zasad biznesu, zarządzania oraz inżynierii społecznej. Mistrz manipulacji oraz szczególna inteligencja emocjonalna. Wysoka odporność psychiczna.

Wielowiekowe doświadczenie i wiedza zakresu strategii oraz taktyki wojskowej szczególne uzdolnienia w zakresie projektowania broni oraz opancerzenia.

Potężna wiedza okultystyczna

Duża wiedza zakresu inżynierii, mechaniki, elektroniki i pokrewnych.

Kilka Języków i znajomość kultur z naciskiem na etykietę (angielski,niemiecki, rosyjski,  francuski, łacina, włoski hiszpański, japoński, hebrajski)


Moc:

Dzięki temu że w jego żyłach płynie krew mrocznych elfów oraz Ferrie nie może umrzeć ze starości a jego ciało się regeneruje. Nie może jednak odtworzyć kończyny a poważne obrażenia może regenerować kilka godzin.  Również poważne obrażenia ważnych organów wewnętrznych skończą się śmiercią (nie ma tak wielkich możliwości regeneracyjnych jak jego ojciec).Dochodzi również wrażliwość na żelazo, z którym kontakt sprawia ból i powoduje pojawienie się ran na ciele. Naturalna regeneracja nie działa na nie normalnie. Jest to dziedzictwo Elfów.

Wiekowa praca nad samokontrolą umysłu, trening głównie ze strony matki zaowocowały, wysoką nie przenikalnością dla telepatów oraz kontrolą nad reakcjami ciała oraz bólem. Kontroluje też swoje emocje do tego stopnia, że niemożliwe jest „czytanie” go pod kątem kłamstwa czy też reakcji.

Co więcej magia pozwala czytać czyjeś myśli, zdominować umysł w sposób subtelny, jako sugestię lub brutalny, jako rozkazy naginając  innych do swojej woli (liczba osób uzależniona jest od siły ich woli), osłaniać swój umysł oraz sprzymierzeńców, negować czyjeś wpływy, „zaszczepiać” komuś jakieś zadania, jako własne pragnienia. Generowania emocji u ofiar lub ich zmiany. "Wyłączania" określonych zmysłów. Tworzyć iluzje o ograniczonym obszarze i czasie trwania.

Jego moc magiczna skoncentrowała się głównie na tym że potrafi tworzyć genialne projekty technologiczne i ożywiać je swoją magią. Geniusz w jego głowie podparty magiczną esencją potrafi tworzyć cudowne projekty które mogą z nim budować inni np. Inżynierowie. Jednak tylko on może nadać “iskrę” która ruszy tą maszynę i pozwala jej działać. Później działa ona już samodzielnie. Można skopiować ale bez nasączenia magią Kena  będzie tylko martwą plątaniną elektroniki i żelastwa.

Wyczuwa i widzi magię.

Jako mag potrafi używać oraz wykonywać rytuały których opis znajdzie w księgach lub np. na papirusach

Ekwipunek

Wysokiej klasy garnitur, złoty  rolex, złota papierośnica, szyfrowany telefon satelitarny, „przywoływacz” oddziału ochrony, zestaw antidotów, platynowe karty

Pancerz bojowy MRAV 1/SA


Duża odporność balistyczna oraz na urazy mechaniczne. Bez większej szkody znosi ostrzał średniego kalibru także amunicji ppanc. Wypadku większego kalibru pancerz nie najlepiej się sprawuje gdyż został zaprojektowany jako lekki i skonstruowany z dostępnych na razie materiałów. Pancerz posiada specjalne „wkładki” pozwalający eliminować ostrzał z broni energetycznych o średnim natężeniu. Wiązki mogą przebić się przez zabezpieczenia i uderzyć w operatora z osłabiona mocą. Jeśli chodzi o wytrzymałość Mechaniczną całkiem dobrze radzi sobie w przyjmowaniu urazów od istot obdarzonych nadnaturalną siłą.
System Egzoszkieletu pozwala podnieść do 10 ton, dalej skakać czy szybciej biegać.Serwomotory są tak skonstruowane że nie wydają prawie żadnego dźwięku. Jeśli ktoś umie się odpowiednio poruszać może robić to prawie bezszelestnie.
Posiada system wysokiego przyspieszania pozwalający operatorowi na pełne wykorzystanie połączeń nerwowo-mięśniowych i koordynację ich w działaniu przy pomocy Wizualnego Interface'u. Zwiększa to dwukrotnie refleks operatora  oraz znacznie polepsza zręczność i koordynację ruchów.
Interface Rzeczywistości Wirtualnej samodzielnie przeprowadza odczyt środowiska i przekazuje obraz bezpośrednio na wyświetlacz Żołnierza w formie skomplikowanych graficznie obrazów, czasem także przekazuje dźwiękowe ostrzeżenia. Na tym poziomie technologii Żołnierka staje się czymś w rodzaju sieciowania.IRW posiada Termograf, Podczerwień, Low Lite, System anty oślepiający, przeciwdziałania ogłuszeniu, wzmocnienie wzroku i dźwięku,system koordynacji kilku broni, system rozpoznawania wroga (na zasadzie wzorów uzbrojenia, mundurów, działań itp.) i uzbrojenia, kodowany system nasłuchu i nadawania, kamerę oraz optykę z zoomem. Specjalne pasmo pozwala wyświetlać na IRW wizualizację pobliskich duchów.
IRW może łączyć się przewodowo lub bezprzewodowo z innymi urządzeniami w okolicy o ile nie są specjalnie zabezpieczone. Pancerz pobiera dane środowiskowe i je wyświetla.
System posiada również radar (mini talerz można wysunąć z ramienia) do 250 m. Radar posiada również możliwość odwzorowania środowiska do IRW w formie konturów otocznia.
System bezpieczeństwa pozwala całkowicie uszczelnić pancerz z zapasem tlenu na godzinę. Będąc w tym trybie miejsca uszkodzone uszczelnia specjalnym płynem. Rozbudowany system podtrzymywania życia pozwala działać w warunkach podwodnych oraz zapewnia krótką ochronę w próżni. System pożywienia i filtracji pozwala na przeżycie 2,5 dnia w warunkach bojowych bez konieczności uzupełniania zapasów pożywienia i wydalania odchodów. Posiada skomplikowany system filtracji powietrza przez co operator jest chroniony przed obecnością gazów w powietrzu. Co więcej pancerz nawet bez uszczelniania chroni przed większości trucizn działających przez skórę i żrących substancji.
W wyposażeniu znajduje się silny mały reflektor. Może on wyemitować tak silny krótki błysk że zdoła oślepić krótkotrwale przeciwnika.
System defensywny został wyposażony w  specjalną „Gąbkę” zdolną wchłonąć a tym samym bronić pancerz przed impulsami emp.
„Dymny" kanister wypuszcza „Pył gwiezdny" który jest w rzeczywistości sproszkowanym szkłem o ściśle określonych parametrach technicznych. Jest to znakomita obrona przeciwko wszelkim atakom opartym na świetle, negując je z 90%-wym prawdopodobieństwem. Służy do obrony przed laserami oraz do zakłócania naprowadzania laserowego. Wykrywacze promieniowania laserowego i mikrofalowego: tego rodzaju urządzenia zapewniają 90%-we prawdopodobieństwo  wykrycia promienia laserowego (system naprowadzania, broń laserowa, celownik laserowy) lub skoncentrowaną wiązkę które trafiają w pancerz. Wykrywacz może być nastawiony tylko na informowanie Żołnierza o trafieniu wiązką, lub też może automatycznie odpalić „pył gwiezdny.
Podobnie działa system wykrywania strzelców. Po trafieniu (niestety) system oblicza kąt, zasięg, prędkość oraz inne zmienne i przekazują na IRW możliwe miejsce gdzie przebywa strzelec.
Pancerz chroni i sam jest odporny na ekstremalne temperatury. Pancerz posiada powłokę która skutecznie blokuje przenikanie istot niematerialnych jak duchy. Samo poszycie ma zapamiętane kilka wzorów ubarwienia maskującego i po wydaniu komendy może zmienić odpowiednio ubarwienie. Pancerz zakłada się i ściąga modularnie gdzie wydatnie sam system pomaga w zakładaniu po uruchomieniu. Założenie Pancerza zajmuje krótką chwilę.


Pistolety Plazmowe GRUD Mark 1


Karabinek SPEKTR Mark 1


Karabinek jest bronią energetyczną rodzaj energii to plazma. Natężenie wystrzału może być regulowane.

Historia:

Kenneth Irons jest owocem burzliwego romansu Potężnego czarnego elfa oraz Asgardzkiej czarodziejki, kiedy snuli Wspólne plany obalenia władzy w Asgardzie.

Irons przez stulecia zostawił w historii krwawy ślad, choć zawsze działał w cieniu innych. Inspirował konkwistadorów, papieża do założenia inkwizycji, wspierał wiedza władców w walce z mongołami, projektował angielskie statki, które zniszczyły hiszpańską armadę, doradzał Aleksandrowi I podczas wojny z Napoleonem, stał za rewolucją październikowa czy też doprowadził do wojny między ZSRR i nazistowskich Niemiec. Widzi wojnę jako motor do wielkich zmian społecznych dzięki którym mógł zdobyć większą potęgę. Jest inspiratorem rzadko władcą. Lubi stać za plecami szeptać do ucha. Jednak w swojej wielowiekowej wędrówce spotyka i konkurował niejednokrotnie z innymi inspiratorami. Więc większość wydarzeń zapisanych na kartach historii jest wynikiem działania różnych sił w tym jego osoby.

Obecnie Kenneth ma olbrzymie zasoby finansowe jak i wpływy polityczne.Jest jednym z kilkudziesięciu najbardziej ustosunkowany ludzi na świecie. Prowadził interesy prawie na całym świecie.  Był jednym z sponsorów kampanii prezydenta, a drzwi białego domu stoją dla niego często otworem. Wielu oficerów oraz członków agencji służbowych kończyło szkoły dzięki stypendium jego firmy lub dostawało posady dzięki jego powiązaniom. Wielu wpływowych ludzi znalazło się w “kieszeni” Ironsa dzięki jego pieniądzom lub umiejętnym sprawiania “przysług”, w tym sędziowie, politycy, lekarze, policjanci itp..

Nie odłączanym cieniem  Kennetha jest jego ochroniarz i zaufany sługa Ian Nottingham (patrz koniec tekstu)

Od jakiś 40 lat prowadzi Firmę Diamond Dogs razem ze swoim kompanem Jasonem Darkwoodem. Poznali się gdzieś na przełomie XVIII i los zetknął ich kilkukrotnie później, co doprowadziło w końcu do utworzenia firmy. Ken prowadził już wcześniej różne firmy jednak ich powiązania z wojnami, handlem bronią oraz “nieciekawe” koneksje doprowadziły do zwiększonego i bardzo niebezpiecznego zainteresowania różnych służb jak i kilku superbohaterów. Od 20 lat Ken jest tylko głownie obsadzony w DD,  które zyskało duży prestiż i możliwości dzięki jego powiązaniom oraz technologii. Prowadzi kilka legalnych interesów na świecie ale są one głównie oparte na wydobyciach lub handlu. Obecnie Irons przy Jasonie zyskuje trochę inne spojrzenie na świat. Trochę.




Ian Nottingham to były brytyjski zabójca z MI5. Ma bardzo dużą siłę, wytrzymałość, refleks
oraz zręczność. Idealny ochroniarz i agent. Jest też wybitnie inteligentny.


Ostatnio zmieniony przez Ken Irons dnia Sro Lut 08, 2017 8:10 am, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Loki
Administrator
avatar

Liczba postów : 3403
Data dołączenia : 23/05/2012

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Czw Gru 15, 2016 4:33 pm

Z umiejętności... Przy językach najlepiej podaj konkretne, ułatwi to Tobie, innym graczom i przede wszystkim MG grę.

Następna sprawa - Graal nie miał takiej mocy. Nic w Marvelu nie wskazuje na to, by mógł zapewnić wieczne życie i regenerację ciała, a przynajmniej ja nie znalazłem takich informacji. Jedyne wzmianki mówią o tym, że potrafił wyleczyć wampiry z ich rasowych słabości. Lepiej wykombinuj własny artefakt, który Ci dał taki czynnik regeneracyjny, to zawsze najbezpieczniejsze rozwiązanie.

Co do konkretnych ograniczeń mocy... Do czynnika wydaje się logiczne też to, że nie odtwarzają się utracone narządy wewnętrzne, ale na wszelki wypadek to podkreślam. Odporność na czytanie w myślach standardowa, czyli ci potężni telepaci mogą się przez nią przebić...
... I tu zaczynają się schody, bo na dobrą sprawę wypadałoby połowę z tego w ogóle wyrzucić. Strasznie dużo tego, spróbuj sam coś pousuwać, bo nie chcę Ci z góry narzucać konkretów. Wymienię tak czy siak ograniczenia dla reszty, żebyś wiedział na czym stoisz w tej chwili, ale może spróbuj dobrać sobie kilka najbardziej związanych ze sobą zdolności, a resztę usuń? Sugerowałbym na przykład - oprócz regeneracji i silnej woli - zostawić punkty piąty, zmodyfikowany szósty, a do tego siódmy. Bazują na energii, pasują do siebie, akurat - ale to oczywiście sugestia.
Co do ewentualnych ograniczeń. Telekineza na pewno byłaby obcięta bardziej do dziesięciu ton. Magia umysłu nie zadziała na bóstwa (czyli i na część kosmitów, bo to wychodzi na to samo), silnych telepatów, potężnych magów, osoby z podwójną osobowością, a do tego będzie zależna od woli ofiary. Teleportacja byłaby w takiej formie w porządku, iluzje i tarcze przeciw atakom energetycznym też... Promienie i kule magicznej energii również, choć oczywiście trzeba będzie to łączenie efektów pewnie poprawić. Prekognicja może się mylić, bo przyszłość nie jest stała. Wyczuwanie aury emocji czy magii jest okej, przy słabości - chodzi ci o stan zdrowia? Tak byłoby w porządku. Wysyłanie myśli na odległość już nie bardzo pasuje do tego punktu, więc by wyleciało, podpinanie się pod czyjeś zmysły raczej też. To zmienianie cech przedmiotów pewnie by odpadło całkiem, animowanie materii też, jeżeli chodzi o zmiany cech istot żywych, to mogę się zgodzić na podkręcanie ich zmysłów czy ograniczone wpływanie na cechy typu szybkość, wytrzymałość, siła. Na dobrą sprawę zaklęcia przywoływania demonów też dobrze byłoby w ogóle usunąć... A, jeszcze co do glifu - niech absorbuje tylko energię magiczną, a nie na przykład elektryczną i inne.

Odnoszę wrażenie, że Ty chcesz mieć wszystko, więc na Twoim miejscu zrezygnowałbym z pancerza zupełnie - albo na przykład usunął magię, zostawił sobie z mocy tylko silną wolę i czynnik regeneracyjny, no i właśnie ten pancerz miał.

Jeżeli zdecydujesz się zostawić pancerz, to już wymieniam uwagi do niego... W zapisie wypadałoby "night wizja" zmienić na noktowizję albo night vision i poprawić to o dziesięcio-milimetrowym pistolecie... Ale same właściwości są raczej w porządku.

W historii na pewno trzeba będzie podmienić tego Graala na coś innego, ale o tym już wspominałem wyżej. Co do tego wczesnego etapu z doradzaniem figurom historycznym i tak dalej, to tylko uprzedzam, że sporo postaci - kanonicznych i nie - tak robiło, więc nie zdziw się, jeżeli będziesz się z kimś kłócił na fabule na zasadzie "ja to zrobiłem - nie, ja to zrobiłem!" Pewnie jeszcze z trzecią osobą stojącą w tle i pamiętającą to zupełnie inaczej od Was.
Co do Irons Corporation, to podpowiadają mi tu, że firmy zbrojeniowe nie produkują pojazdów w całości, a jeżeli to robią - to armia USA tego nie kupuje, więc wypadałoby ten szczegół poprawić. The Guardians z kolei kłóci się trochę ze światem; może lepiej byłoby, gdybyś założył, że dopiero zamierzasz utworzyć taką firmę? Któryś MG na pewno by z tym pomógł.

Kolejna sprawa z historii jest taka, że Ty chyba zamierzałeś iść z kolegami do Thunderbolts, prawda? Nie wiem czy to aż taki dobry pomysł dla wpływowej i bogatej postaci, dobrze znanej publicznie i tak dalej.

Nie mam nic przeciwko temu, by postać posiadała ochroniarza, ale skoro go prowadzisz, a już sam w sobie bierzesz potężną postać, to wolałbym, żeby nie posiadał żadnych mocy. Ewentualnie może mu zostać to zwiększenie cech fizycznych, ale w zakresie ludzkich możliwości.

_________________


No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theavengers.forumpolish.com
Ken Irons

avatar

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 13/12/2016

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Czw Gru 15, 2016 5:52 pm

Będzie trochę dłubania z tym, żeby wszystko doszlifować... Proponuję taką opcję: Na dziś żeby zacząć przygarniam Anti-Venoma natomiast tę postać na spokojnie opracuję i wystawię jako drugą.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Loki
Administrator
avatar

Liczba postów : 3403
Data dołączenia : 23/05/2012

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Czw Gru 15, 2016 6:42 pm

W porządku. Prześlę Ci zaraz hasło do konta.

_________________


No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theavengers.forumpolish.com
Ken Irons

avatar

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 13/12/2016

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Czw Gru 15, 2016 7:08 pm

Ok
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Loki
Administrator
avatar

Liczba postów : 3403
Data dołączenia : 23/05/2012

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Pią Gru 16, 2016 6:38 pm

Na ten post już teraz nie odpowiadaj, tylko wrzuć wiadomość dopiero w momencie, gdy karta będzie gotowa do ponownej oceny. Tak najprędzej zauważę.

_________________


No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theavengers.forumpolish.com
Loki
Administrator
avatar

Liczba postów : 3403
Data dołączenia : 23/05/2012

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Sro Sty 18, 2017 2:58 pm

Z odpornością na telepatię to jak zwykle - ci najpotężniejsi mogą się przebić, ale przed słabymi, przeciętnymi czy takimi trochę ponad średnią jesteś chroniony.

W drugą stronę również standardowo, czyli nie zadziała w ogóle lub tylko kiepsko na silnych telepatów, magów, osoby o podwójnej lub więcej osobowości, potężnej woli i tak dalej.

Glif bym wywalił.

Wyczuwanie i "widzenie" magii - okej, ale bierz pod uwagę to, że i tak większość potężnych magów maskuje siebie i efekty swoich zaklęć, więc tego często nie wykryjesz.

Na starcie nie posiadasz dostępu do żadnych rytuałów z ksiąg, ewentualnie może zdobędziesz jakieś pod opieką MG w trakcie gry, zależnie od rozwoju fabuły.

Do tego dochodzi wrażliwość na żelazo, z którym kontakt sprawia Ci ból i powoduje pojawienie się ran na Twoim ciele. Naturalna regeneracja nie działa na nie normalnie.

Pancerz bym generalnie osłabił na początek. Wytrzymałość na obrażenia przede wszystkim, bo na przykład nadawana przez niego siła jest już w porządku. Łączenie się z innymi urządzeniami - o ile nie są chronione. Usunąłbym może też to o chronieniu przed wysokim napięciem i łapaniu "duchów"... To na początek, ale trzeba będzie pewnie usunąć więcej, bo po prostu - znowu - pakujesz w tę zbroję za dużo.
Przy okazji, okropnie się to czyta, tekst się zlewa, spróbuj może przejść na justowanie i po prostu nowe wątki zaczynać po przejściu do następnej linii? Już będzie lepiej.

Przy karabinku zostałbym tylko przy plazmie, usunąłbym ten wykrywacz energii duchowej.

Historia będzie do zmiany, bo równie dobrze te postaci mogą nie mieć ochoty na posiadanie takiego syna. Enchantress jest grywalna i do przejęcia, a Malekith... Teoretycznie niby też mógłby być, gdyby mu trochę obniżyć moce.
Ach, no i imię i nazwisko nie pasują do pochodzenia.
Uwaga z wcześniej jest aktualna, więc ją zacytuję: "Co do tego wczesnego etapu z doradzaniem figurom historycznym i tak dalej, to tylko uprzedzam, że sporo postaci - kanonicznych i nie - tak robiło, więc nie zdziw się, jeżeli będziesz się z kimś kłócił na fabule na zasadzie "ja to zrobiłem - nie, ja to zrobiłem!" Pewnie jeszcze z trzecią osobą stojącą w tle i pamiętającą to zupełnie inaczej od Was."
"Obecnie Kenneth jest jednym z 10 najbardziej wpływowych i bogatych ludzi na świecie. Był jednym z głównych sponsorów kampanii prezydenta, a drzwi białego domu stoją dla niego zawsze otworem." <- to bym zmienił z paru względów, między innymi dlatego, że w Marvelu jest już od groma takich najbardziej wpływowych i bogatych na świecie. Może zaznacz po prostu, że postać jest bogata (milioner?) i ma kontakty, zejdź z "głównego" sponsora do po prostu sponsora - i tak dalej. Tak czy siak robisz już z siebie cel.
Historia sugeruje bardziej przestępcę niż innego bohatera, jesteś pewien frakcji?

_________________


No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theavengers.forumpolish.com
Loki
Administrator
avatar

Liczba postów : 3403
Data dołączenia : 23/05/2012

PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   Wto Lut 07, 2017 9:40 pm

Kolejna ocena po zmianach.

W mocach... Dwie pierwsze są w porządku, przy trzeciej oczywiście te standardowe ograniczenia względem osób o silnej woli, plus przy iluzji... "Ograniczony obszar" - niech będzie, że w promieniu dwudziestu, dwudziestu paru metrów od Ciebie. A co do genialnych projektów - będziemy na bieżąco ustalać co się uda zrobić, a co nie. Tego wszystkiego nie trzeba przenosić do karty.

Do pancerza są aktualne te ograniczenia, o których już wcześniej wspominałem, w tym na przykład odnośnie łączenia się z urządzeniami w okolicy.

Cytat :
Może zmieniać rodzaj energii z plazmowego na rodzaj energii raniący lub eliminujący wszelkiego rodzaju byty z zaświatów (jak duchy, demony itp)

Nawet nie ma jednego rodzaju energii, który raniłby od groma tak różnych od siebie istot. Zostań przy plazmie - tak jak miałeś według poprzedniej oceny.

Nie wprowadziłeś wszystkich zmian w historii, zerknij do mojego poprzedniego posta.

_________________


No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theavengers.forumpolish.com
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Kenneth Irons   

Powrót do góry Go down
 
Kenneth Irons
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Kenneth Irons
» Kenneth Andersen

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Sprawy organizacyjne :: Karty postaci-
Skocz do: