Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Scalebound

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Scalebound

avatar

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 22/06/2017

PisanieTemat: Scalebound   Czw Cze 22, 2017 8:08 pm

Karta Postaci - Scalebound
I post - Aramis Zane
II post - Eldunar


Ostatnio zmieniony przez Scalebound dnia Pią Cze 23, 2017 1:56 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Scalebound

avatar

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 22/06/2017

PisanieTemat: Re: Scalebound   Czw Cze 22, 2017 8:09 pm

Karta Postaci - Aramis Zane


Imię i nazwisko:
Aramis Zane

Pseudonim:
Iceclaw, Scalebound, Coldblood

Rasa:
Człowiek

Miejsce pochodzenia:
Dreaq, Federacja Alranois

Wiek:
Trzydzieści dwa lata

Frakcja:
Inni bohaterowie

Wygląd:
Mający metr osiemdziesiąt osiem centymetrów wzrostu mężczyzna, o atletycznej - muskularnej budowie ciała. Jego waga w przybliżeniu to około osiemdziesiąt pięć kilogramów. Jest ciemnym brunetem z krótkimi, gęstymi włosami o charakterystycznym zaczesaniu na prawą stronę, które odsłania jego czoło nieskalane jeszcze zmarszczkami. Jego jasno brązowe oczy wyrażają pewność oraz doświadczenie życiowe. Duży nos z lekkim haczykiem u dołu nadaje mu tajemniczości, a tygodniowy, zadbany zarost nadaje całej postaci charyzmy. Kolejnym elementem są lekko posiekane, przeciętnego rozmiaru usta o nieco różowawym kolorze.

Charakter:
Czas spędzony w AAF stworzył w Aramisie typ "wojskowej osobowości". Mężczyzna dzieli z innymi mundurowymi swe maniery, przekonania, cechy czy sposób, w jaki postrzega otaczający go świat. Jest pewny siebie oraz opanowany, potrafi być przy tym zimnokrwisty. Zazwyczaj porusza się celowym, szybkim krokiem, wiedząc dokąd oraz po co zmierza. Nawiązując kontakt wzrokowy z obcymi, trzyma głowę wysoko, czasami lekko obracając ją w bok, dając tym samym niemy znak, że posiada wojskową historię. Ma w sobie poczucie dumy, honoru i uczciwości, w jego przypadku - bardziej znaczące, niż przy cywilach. Cechy to kształtują sposób, w jaki postrzega świat, jak również wpływają na jego codzienne działania w domu i na polu bitwy. Kolejnym elementem charakteru, jest bezpośredniość. Już podczas pierwszych dni szkolenia, nauczył się jak komunikować się szybko, klarownie, bez żadnych wątpliwości czy dwuznaczności. Dla nieprzyzwyczajonych do tego sposobu komunikacji, mężczyzna może wydawać się szorstki, niecierpliwy czy nawet nieuprzejmy. Natomiast dla zorientowanych, jest to świetny sposób na ukończenie zadań oraz efektywne wykorzystanie dostępnego czasu. W dzisiejszym społeczeństwie indywidualizm jest standardem, a praca na rzecz poprawy grupy jest względnym wyjątkiem. Jest to zupełne przeciwieństwo tego, czego nauczono Zane'a. Grupa ponad jednostką, to ważna cecha kultury wojskowej, którą mężczyzna posiada. Wielu cywilów ma trudności, ze zrozumieniem tego poziomu jednostkowego poświęcenia.

Umiejętności:
Zdolności Zane'a wynikają zarówno z jego przeszłości wojskowej, jak również szkolenia zafundowanego mu przez smoka, od najmłodszych lat. Dobrze wytrenowane ciało połączone ze smoczą magią, pozwalają mu na wykonywanie zadań w sposób skuteczniejszy, niż w przypadku przeciętnego człowieka. W stopniu doskonałym, opanował sztukę skradania się, co umożliwia mu przejście obok lub podejście do strażnika oraz ewentualną neutralizację - bez wykrycia. Potrafi wykorzystywać przebrania, by dostać się do nieautoryzowanych obszarów danej lokacji. Dzięki sile fizycznej jest w stanie wspinać się po rurach, przenosić i usuwać ciała czy skakać z dachu na dach przy minimalnym wysiłku. Aramis jest dobrym kierowcą, a nawet radzi sobie ze śmigłowcami, samolotami czy łodziami. Jest doskonale wyszkolony w walce bronią jak również bez broni oraz z wykorzystaniem improwizowanego uzbrojenia, przykładowo: materiały wybuchowe, karabiny snajperskie, broń automatyczna czy broń biała (standardy zachodnioeuropejskie/Alranois). Przystosowany do walki w każdym otoczeniu, wykorzystując je do osiągnięcia własnych korzyści. Jest bardzo zaradny w pozostawaniu anonimowym oraz zacieraniu śladów, by tropiciele nie wpadali na poszlaki prowadzące do jego osoby. Specjalista w infiltracji, exfiltracji, unikaniu "spalenia" - czy nawet tradycyjnych metodach zamachów. Prześlizga się obok strażników bez wzbudzania podejrzeń. Szczegółowo rozumie anatomię oraz naturę człowieka, co pokazuje stosując trucizny, środki uspokajające czy uderzając w punkty witalne zarówno podczas neutralizacji, jak i rozbrojeniu celu. Wie również jak poruszać się po większości obszarów, bez zwracania uwagi cywilów czy uzbrojonych strażników. Posiada wiedzę na temat tego, które części ludzkiego ciała należy trafić, by przeciwnik przeżył, przeżył lecz umierał w cierpieniach lub zginął natychmiast, bez bólu. Zane posiada również wiedzę z zakresu przetrwania, pierwszej pomocy, elektroniki, techniki i wiele więcej. Eldunar zadbał również o to, by jego umysł wykazywał się siłą i odpornością, pozwalającą mu na przeciwstawienie się próbom narzucenia mu cudzej woli. Chyba, że jest to wola smoka.
Za zdolność "rasową", można uznać długowieczność, która wynika z połączenia ze smokiem. Ze względu na wiek, nie jest to jeszcze widoczne.


Moce:
Scalebound ⚔ Aramis Zane przyszedł na świat jako człowiek, nieposiadający własnej magii oraz genu X. Moce Iceclawa objawiają się poprzez obecność Eldunara, którego magia przepływa przez ciało mężczyzny. Za każdym razem, gdy smok sięga po swą moc, organizm człowieka ulega gwałtownym zmianom, nie będąc w stanie zapanować nad potęgą starożytnej magii. Scalebound jest efektem symbiozy, powstającej podczas działania smoczej mocy. Na skórę człowieka narasta skóra smoka, pogrubiając ją oraz zmieniając kolorystykę, na szarą. Miejscami, tkanki ulegają rozerwaniu, w wyniku wypchnięcia na zewnątrz magii, przybierającej postać lodu. Na ciele, miejscami, tworzą się smocze łuski, co najbardziej widoczne jest na ramionach istoty. Oczy człowieka zmieniają kolor na biały, czasami potrafiąc wytworzyć lekką aurę, gdy przepływ magii jest zbyt duży. Jako, że w nowej formie, struktura tkanek ulega zmianie na całym ciele - Aramis, z pomocą smoka, zaadoptował dla siebie strój, łączący w sobie maskę z kapturem oraz szatami okrywającymi korpus. Na nogach znajduje się pełne obuwie ze spodniami, pod krój pasa oraz górnej części stroju. Całość wytworzona jest z lodowej magii, a co za tym idzie, pozwala na manipulację i zmianę swojej struktury. Podczas symbiozy, zmianie ulegają również cechy człowieka, jak chociażby jego atrybuty fizyczne czy objawiająca się zdolność do wykorzystania lodowej magii. Wytrzymałość wzrasta da poziomu porównywalnego z typami kamizelek II/III, co pozwala skórze zatrzymywać pociski małej broni o małej lub średniej sile (głównie standardowa amunicja pistoletowa). Siła wzrasta proporcjonalnie, względem poziomu wykorzystania magii - od 550kg do 5,5 tony, gdzie druga wartość jest graniczna dla wytrzymałości ludzkiego ciała (względem możliwości zdzierżenia smoczej magii). Wzmocnieniu ulegają również zmysły, wyostrzając się mniej-więcej dwukrotnie ponad możliwości ludzkich. Szybkość oraz refleks również ulegają znaczącej poprawie, gdzie poziomem przewyższa możliwości ludzkich atletów, lecz poziom ten nie zachodzi przesadnie wysoko - ponownie, uzależniony jest od ilości magii, przepływającej przez ciało człowieka. Podczas bitwy, Aramis opiera się na walce kriokinetycznej, wykorzystując zarówno nowoczesny sprzęt, jak i metody walki wręcz, połączone z lodową magią. Tworzy przy tym lodowe struktury czy manipuluje lodem do uzyskania pożądanych efektów, jak lodowy podmuch, zamrażanie otoczenia, tworzenie własnych - zazwyczaj nieruchomych - klonów pułapek, broni i narzędzi lub przemiana struktury ciała w lód oraz rozbicie jej, by dokonać teleportacji. Umiejętności te, zależne są od mocy udostępnionej przez Eldunara, a sam ich zakres nadal jest rozwijany. W porównaniu ze smokiem, człowiek prezentuje zdolności na poziomie adepta, nie posiada więc zdolności do swobodnego manipulowania lodem, jak jest w stanie czynić to smok.


Broń:
Broń jest starannie dobierana do potrzeb wykonywanego zadania lub wytwarzana na poczekaniu przez smoka.

Ekwipunek:
Ekwipunek jest starannie dobierany do potrzeb wykonywanego zadania lub wytwarzany na poczekaniu przez smoka.

Historia:
Życiorys Aramisa, to opowieść o pozornie zwyczajnym mężczyźnie oraz jego, niekoniecznie zwyczajnych, przygodach. Przyszedł na świat jako obywatel Federacji Alranois, urodzony w stolicy - Dreaq. Jego rodzice byli oficerami AAF, ojciec - komandorem marynarki wojennej oraz dowódcą krążownika klasy Aurora; matka - podpułkownikiem oraz pilotem SR-72. Rodzice zostali dość szybko - oraz bezpośrednio - uświadomieni w temacie symbiozy, jaką ich syn posiadał z magiczną istotą - smokiem Eldunarem. Ze względu na swe doświadczenia życiowe oraz kulturę Alranois, nie okazało się to takie ciężkie do zaakceptowania. Chłopiec dorastał więc pod czujnym okiem zarówno rodziców, jak i swego smoczego opiekuna. Życie w szkole przebiegało spokojnie. Popularność zapewniały mu wyniki sportowe, zawdzięczane regularnym startom w ligach systemów walki. Chłopak nie miał sobie równych zarówno w szkole, jak i poza nią. Wkład w to miał smok, który zapewniał chłopakowi wiedzę teoretyczną oraz praktyczną. Oceny szkolne były dobre, nie za wysokie ale również nie za niskie. Poza zajęciami szkolnymi, Aramis spędzał dużo czasu na dworze. Eldunar zaszczepił w nim miłość do ruchu oraz świeżego powietrza, zapewniając sobie tym możliwość kształtowania ciała oraz zdolności chłopaka od najmłodszych lat.
W wieku lat piętnastu, wracając ze szkoły wraz z kolegami, jego grupa została napadnięta przez trójkę bandziorów, pragnących okraść ich z dobytku. Gdy sytuacja zaczęła wymykać się spod kontroli, Eldunar po raz pierwszy przejął kontrolę nad ciałem swego hosta, ratując tym samym sytuację i na oczach kolegów chłopaka, jako Zane, rozbrajając oraz neutralizując przestępców. Dzieciaki na długo zapamiętały to wydarzenie. Po powrocie do domu, chłopak odczuł skutki pierwszej symbiozy. Liczne rany, naderwane ścięgna oraz ślady po zmianach na ciele. Około tygodnia spędził na zwolnieniu lekarskim.
W wieku osiemnastu lat, Aramis rozpoczął obowiązkową, trzyletnią służbę wojskową, zakończoną podpisaniem kontraktu przedłużającego służbę. Po przedłużeniu kontraktu, Zane pozytywnie przeszedł testy, kwalifikujące go do przeniesienia do jednostki rozpoznawczej, gdzie pozostał do końca. W wieku lat trzydziestu jeden, w stopniu sierżanta (E-9), przeszedł do rezerwy. Przez cały okres swej służby, brał udział w misjach rozpoznawczych, pokojowych, humanitarnych oraz operacjach z ramienia ONZ "peace enforcement". Obecność Eldunara udało się zachować w tajemnicy przed kolegami, ujawniając go jedynie przed dowództwem AAF.
Obecnie utrzymuje się z pieniędzy wypłacanych mu w ramach bycia członkiem rezerwy w jednostce rozpoznania, jak również z chwytania się dodatkowych prac. Głównie, rozwiązuje problemy innych osób. Korzysta również z czasu, podróżując po świecie, zwiedzając oraz poznając nowe kultury. Czasami zdarza mu się zapuścić do ruin, kiedy Eldunar przyuważy jakieś interesujące miejsce. Takowe musi spełniać wymóg "magicznej aury". Aramis szuka miejsca, w którym jego zdolności oraz doświadczenie, okażą się równie przydatne, co podczas służby w AAF. Jednocześnie, mężczyzna chce zachować niski profil i nie zwracać na siebie zbytniej uwagi świata, trzymając się z dala od grup, czy samozwańczych, "bohaterów".


Ostatnio zmieniony przez Scalebound dnia Pią Cze 23, 2017 1:40 pm, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Scalebound

avatar

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 22/06/2017

PisanieTemat: Re: Scalebound   Czw Cze 22, 2017 8:09 pm

Karta Postaci - Eldunar


Imię i nazwisko:
Eldunar

Pseudonim:
Smok, Scalebound, "The one who survived"

Rasa:
Starożytny Lodowy Smok

Miejsce pochodzenia:
Prastary Świat

Wiek:
Ponad pięć tysięcy lat

Frakcja:
Inni bohaterowie

Wygląd:
Smok to dostojne, szlachetne oraz wspaniałe stworzenie. Łączy w sobie majestat swej rasy z wyglądem brutalnego, krwiożerczego wojownika. Wzrost gada wynosi dwa metry i sześćdziesiąt dwa centymetry, waga natomiast ponad czterysta kilogramów. Sylwetkę śmiało można uznać za atletyczną. Charakterystyczną cechą większości smoków są łuski. W tym przypadku posiadają one kolor biały, o niebieskim odcieniu, przez co w momencie ograniczenia światła - na przykład ukrycia się w cieniu - można mieć mylne wrażenie, że łuski smoka przybrały barwę ciemnoniebieską. Jednak to nie fakt posiadania łusek, a ich wygląd oraz budowa, czynią smoka charakterystycznym - wyróżniającym się wyglądem. Typowy smok posiada proste, "małe" łuski pokrywające całe jego ciało, kształtem przypominające tarczę. Nie inaczej jest też w przypadku przybysza z prastarego świata. Łuski smocze cechują się niesamowitą wytrzymałością - a ten osobnik posiada ich dodatkową warstwę oraz specyficzną budowę. Poza podstawową łuską, ręce oraz nogi smoka pokrywają dodatkowe płytowe łuski, wzmacniające znacząco jego wytrzymałość oraz nadające mu bardziej wojowniczego wyglądu. Płytowe łuski występują również na grzbiecie smoka, ciągnąc się od samego karku - przez cały grzbiet, aż po ogon - porastając go od góry i dosłownie narastając na mniejsze łuski, ciągnąc się przy tym aż do końca ciała gada. Nie można tutaj powiedzieć, by gorzej się mocowały. Wszystkie łuski są bardzo przywiązane do swojego właściciela i szybciej można doprowadzić do pęknięcia lub uszkodzenia ich na nim, aniżeli oderwania ich od ciała. Szukając dalej smoczych łusek, należy zwrócić swój wzrok ku skrzydłom. Ich zewnętrzna strona również pokryta jest dwoma warstwami łusek, nadając skrzydłom nie tylko wspaniałego wyglądu ale również skutecznie chroniąc je od wszelakich niepożądanych uszkodzeń. Należy strzec się karygodnego błędu, na jaki nie można sobie pozwolić przy kontakcie ze smokiem! Jego łuski są mu posłuszne w każdym, nawet najmniejszym stopniu. Oznacza to, że nie krępują jego ruchów. Przykładem na to jest odmiana płytowych łusek znajdujących się na korpusie smoka. Kiedy zdecydowana część łusek posiada nie tylko nastawienie obronne ale również agresywne, gdyż zaostrzone boki oraz końcówki skutecznie ranią atakujących oponentów, o tyle naturalny pancerz okrywający klatkę piersiową oraz brzuch smoka, pokryty jest łuskami typowo obronnymi, nie utrudniającymi oddychania czy poruszania się. Są przy tym ogromnie wytrzymałe, doskonale chroniąc organy wewnętrzne. Funkcja defensywna jest u nich szczególnie widoczna, gdyż uderzając smoka bezpośrednio w klatkę piersiową, poza ewentualnym uszkodzeniem dłoni lub stawu, nie grozi nam poranienie się. Płytowe łuski okrywają również szyję smoka, ciągnąć się od podbródka, aż po mostek. Pancerz nie jest jedynym elementem jego ciała. Obserwując dalej - szybko dostrzeżemy na ciele smoka potężne i długie pazury; kolce porastające łeb Eldunara, ciągnące się wzdłuż karku, przez cały ogon. Kończą się na nim potężnym, naturalnym ostrzem zdolnym do cięcia niejednego wzmocnionego materiału. Nie zabraknie również wypustek czy charakterystycznie wydłużonych łusek, nadających gadowi pewnego specyficznego uroku. Gdy mowa o kończynach, wpierw należy zaznaczyć, że smok jest istotą humanoidalną, poruszając się na dwóch kończynach, a nie tak - jak znani na tym świecie, jego pobratymcy - którzy poruszają się na czterech. Jeśli zajdzie jednak taka potrzeba, nie będzie miał żadnych problemów, zmieniając dowolnie pozycję z czworaków do standardowego chodu, a wszystko to dzięki długości kończyn. Dłonie, wieńczące smocze ręce, wyposażone po cztery palce, każdy zakończony ostrym pazurem. Nogi natomiast, bardziej zwierzęce niż dłonie - trójpalczaste łapy. Na szczególną uwagę zasługuje długi i masywny ogon smoka, który pozwala na lepsze zachowanie równowagi oraz dokładniejsze poruszanie się w środowisku wodnym czy w powietrzu. Jest również bardzo skutecznym elementem uzbrojenia. Możliwość uderzenia ogonem z siłą nie mniejszą, niż pozostałymi kończynami, często nawet przewyższając je. Ogon wraz ze swymi łuskami, kolcami oraz ostrzem, może być w stanie skutecznie łamać wrogie kości, rozszarpywać ciała oraz ciąć wrogów na kawałki. Faktem, którego każdy zapewne zdążył się już domyślić, jest szereg ostrych kłów kryjących się w paszczy gada. Ostatnim elementem są potężne, wielkie skrzydła. Te masywne kończyny, proporcjonalne rozmiarami do smoka, pozwalają skutecznie przemierzać przestworza, nawet podczas najpotężniejszych wichur lub sztormów. Mięśnie skrzydeł są na tyle silne, by bez problemu dźwignąć zarówno smoka, jak i dodatkowy balast. W krytycznych momentach, skrzydła służyć mogą również jako dodatkowa ochrona dla smoka, gdyż łuski na zewnętrznej stronie skrzydeł wytrzymają nie mniej, niż te okrywające ciało gada. Sama wielkość skrzydeł pozwala mu, dosłownie, zawinąć się w kokon. Nie trzeba w tym wszystkim chyba przypominać, iż ślepia gada są typowo gadzie, a jego łeb pokrywają głównie mniejsze łuski, skutecznie chroniące czaszkę przed uszkodzeniami.

Charakter:
Jako smok, Eldunar kieruje się w życiu swoją naturą oraz rozumem. Potrafi wykazywać cechy niemalże zwierzęce, jak warkot zamiast słownej odpowiedzi, by chwilę później wdać się w poważną dyskusję. Zanim trafił do tego świata, stwór był ważną oraz szanowaną postacią, a dzierżone stanowisko wykształciło w nim zbiór pewnych cech osobowości. Dają mu one przewagę nad otoczeniem, jednocześnie odróżniając go od innych. Rzetelność jest jedną z jego kluczowych cech. Kiedy ustalone zostaje wykonanie danej czynności bądź zadania, smok oczekuje od siebie oraz innych, podążania ścieżką od początku do końca, niezależnie od tego czy zadanie jest proste czy złożone. Nauczony jest, by rozwiązywać problemy samodzielnie lub wykorzystywać innych do uzyskania pożądanego efektu. Wskazówek poszukuje rzadko, głównie od istot starszych doświadczeniem, tylko gdy wyczerpie pozostałe zasoby, a ekspertyza innych będzie mu niezbędna. Często rzeczy proste dla niego, potrafią być skomplikowane dla innych. Jeśli się z kimś na coś umówi, to dotrzymuje słowa od początku do końca, bez potrzeby potwierdzenia terminu. Gdy coś ma ulec zmianie, sam dba o dostarczenie odpowiedniej informacji. Kolejną cechą jest uczciwość. Miejsce z którego pochodził, robiło z kłamstw dość spore problemy. Niczym w powiedzeniu "kiedy kłamiesz, ludzie giną". Smok bierze więc pełnię odpowiedzialności, za działania podejmowane przez niego lub istoty podlegające mu, a w razie pomyłki, gotów jest przyjąć pełnię odpowiedzialności za swe czyny, aniżeli chować się za kłamstwem lub inną osobą. Dowodząc, nauczył się, że małe kłamstwo dla jednych, może mieć krytyczne konsekwencje dla drugich. Dzięki swemu doświadczeniu, posiada uwarunkowania do szybkiego podejmowania decyzji. Nie raz zdarzało mu się być w sytuacji, w której dwuminutowa decyzja była finalna dla czyjegoś życia bądź śmierci. Wybierając, korzysta więc ze swojego doświadczenia oraz intuicji. Rzadko zdarza się, by posiadał wszystkie potrzebne informacje, dlatego potrafi podjąć decyzję na podstawie tego co ma. Nie boi się wykonać ruchu, a potem wykonywać korekty po drodze, jeśli napotka nieprzewidziane przeciwności. Smok cechuje się odpowiedzialnością za innych. Cała jego siła, możliwości i doświadczenie sprawiają, że czuje potrzebę uważania na tych, którymi się otacza. Zawsze podnosi najsłabszy punkt łańcucha, nie pozwalając, by został on zerwany. Działając w grupie, dostrzega, że cel mają osiągnąć wszyscy, nie można osiągnąć go samodzielnie. Jeden za wszystkich - wszyscy za jednego. Gotów jest pomagać innym bez prośby, ponieważ jest dla nich oraz zadania, nie dla osobistych zysków. Smok często wykazuje się inicjatywą, wymusza na sobie szukanie dodatkowego zadania, by wznieść się ponad, dbając, by jego obowiązki wykonywane były szybko oraz skutecznie. Normalnym jest dla niego chęć przewyższania oczekiwań, czego stara się wymagać od innych. Eldunar jest bardzo wytrwały, uwielbia wyzwania. Nim większe wyzwanie, tym lepiej. Wyzwanie, jest jednak względne, w jego przypadku. Zadania, których się podejmuje, potrafią wymagać zmiany nastawienia, podejścia czy niestandardowych umiejętności. Gad przywiązuje uwagę, do swojego wyglądu. Można powiedzieć, że dba, by wyglądać profesjonalnie. Pielęgnuje przy tym swój wygląd oraz sposób, jak jest postrzegany. Czyste łuski, żadnych ubytków czy skaz. Rozmawiając, nawiązuje kontakt wzrokowy, porusza się pewnym krokiem, wyprostowany, zawsze świadom otoczenia. Nawet, kiedy oddaje kontrolę Aramisowi, stara się mu narzucać swoje standardy, profesjonalne podejście, jeśli ten akurat się zapomni. Finalnie, stwór posiada szeroką zdolność do adaptacji. W swoim życiu, dużo podróżował, wystawiał się na działania różnych kultur, zdarzeń, zachowań czy sytuacji. Mimo różnicy, względem świata z którego pochodzi, odnajduje się tutaj dość dobrze.

Umiejętności:
Jako istota pochodząca z innego, alternatywnego świata, zmuszony był się zaadaptować. Gad łączy w sobie cechy prawdziwej smoczej potęgi z wielkimi możliwościami jakie posiadają istoty humanoidalne. Wielki łowca, bo przy odrobinie odpowiednich informacji - wytropi niemalże każdego, niezależnie od panujących warunków. W przestworzach, porusza się niczym prawdziwy as, czyniąc je swym lojalnym sprzymierzeńcem i wykorzystując do otrzymania najlepszych efektów. Naturalne zdolności pływackie wzmocnione wieloletnimi treningami, pozwalając mu również na poruszanie się, z wielką gracją, pod wodą. Jeśli komuś natomiast wydaje się, że wielkie skrzydła będą tutaj jakimś problemem, bardzo się pomyli. Smok reprezentuje sobą prawdziwą potęgą natury. Wspinaczka i bieg przychodzi mu równie łatwo oraz skutecznie,jak przystaje na prawdziwego wojownika, zwłaszcza smoka. Posiada wielkie umiejętności w walce. Niczym prawdziwy mistrz, łączy w sobie bestialstwo, jakim obdarzyła go natura - z kunsztem oraz techniką, jaką zyskał, latami trenując pod okiem smoczych mistrzów w swoim świecie. Eldunar jest tutaj doskonałym przykładem na to, że fakt posiadania wielkiej siły czy wytrzymałości, nie sprawia, że trzeba tylko te zdolności w sobie szlifować. Często więc zdarza mu się w walce "bawić przeciwnikiem". Samemu posiadając ogromną siłę, w walce w zwarciu, często odkłada swe naturalne predyspozycje na bok, przepuszczając przeciwnika, wykorzystując jego siłę oraz impet. Nie straszne są mu również walki w parterze, nawet przeciwko uzbrojonym przeciwnikom. I choć sam nie używa żadnego rodzaju uzbrojenia zewnętrznego, to posiada wielkie pojęcie na temat sposobów obchodzenia się z nim. Głównie można tu zaliczyć broń białą (charakter zachodnioeuropejski/Alranois). Wiedza pozyskana w tym świecie, umożliwia mu posługiwanie się nowoczesnym uzbrojeniem, czy nawet kierowanie pojazdami w podobnym zakresie, co Aramis. Umiejętności te, są dla niego głównie dodatkiem. Zazwyczaj, w ich wykorzystaniu, przeszkadza brak możliwości czy nawet sytuacji, która by na to pozwalała. Obserwując smoka i analizując jego zachowanie, łatwo można dojść do wniosku, że w życiu, przystosowywał się do bycia żołnierzem. Z mocami jak i bez nich, gad zawsze okaże się godnym przeciwnikiem. Należy mieć się na baczności, gdyż szybko potrafi zmieniać swój sposób walki. W jednym momencie wykonując cięcie prostą dłonią, by zaraz w ruch weszła pięść, po niej pazury, a czasami nawet kły lub potężny ogon. Smok posiada ogromną wiedzę. Nie jest to typowa, wojownicza bestia. Świetnie zna się na własnym organizmie, potrafiąc pomóc sobie w sytuacji, gdy zostanie ranny, wiedząc przy tym jak nastawić stawy czy kości, przyśpieszając proces regeneracji. Nie można natomiast nazwać go kimś, kto zna się na gotowaniu czy typowych pracach ogródkowych, domowych i tym podobnych.

Cechy naturalne:
⚔Ekstremalnie wyostrzone zmysły - względem ludzkich, nie istnieje nawet porównanie. Jaszczur wyczuje wibracje spowodowane zbliżaniem się kogoś, świetnie widzi, nawet przy słabym oświetleniu; wyczuje zapach, o którego pojawieniu się inni nie mają nawet pojęcia; a nawet usłyszy to czego otoczenie nie jest w stanie odebrać. Gad posiada również doskonały zmysł temperatury, równowagi czy propriocepcji. Może rozpoznać kierunek i siłę prądu wody czy wiatru.
⚔Pełna regeneracja uszkodzonych tkanek, zapewnia temu stworzeniu przeżycie nawet pomimo odniesienia najcięższych ran. Choć zajmie to trochę czasu, jest w stanie w pełni się regenerować. Jest to zdolność, którą otrzymał od natury i nie jest ona w żaden sposób powiązana z jej magicznym odpowiednikiem.
⚔Jako świetny lotnik oraz pływak. Potrafi wstrzymać oddech na znacznie dłuższy czas niż inne istoty. Jego organizm, w krytycznych sytuacjach, wytrzyma nawet godzinę bez dostępu do tlenu przy ciągłym wysiłku.
⚔Będąc istotą o lodowych korzeniach, doskonale odnajduje się i czuje we wszelakich terenach arktycznych, pokrytych lodem oraz w niskich temperaturach. Odwrotnie natomiast ma się sprawa, gdy przyjdzie mu funkcjonować na pustyni, w wysokich temperaturach, gdzie smok, choć jest w stanie działać, to jednak długotrwałe wystawianie się na olbrzymie temperatury, potrafi wpływać na jego zdolności w negatywny sposób.
⚔Naturalna zdolność, jako iż jest smokiem, może buchać z pyska lodem. Wyćwiczył na to dwa sposoby. Potrafi atakować przeciwnika ciągłym zionięciem, jak również posłać ku niemu pojedyncze, lodowe ataki które będą w stanie dokonać rozmaitych zniszczeń, w zależności od celów, jakie obierze.
⚔Dzięki naturalnemu pancerzowi, smok jest w stanie znieść trafienia poważne trafienia wielkokalibrowych karabinów, poprzez rykoszet lub po prostu rozbicie pocisku na łusce (nawet do kalibru 55mm). Pancerz skutecznie chroni przed atakami niekonwencjonalnymi, jak magia i jej podobne zdolności. Zazwyczaj ataki te, w postaci słabszych, nie skutkują. Reszta wchodzi z większym lub mniejszym osłabieniem siły uderzenia. Gdy jednak atak przebije się przez naturalny pancerz, na jego drodze pojawi się ekstremalnie wytrzymała skóra, stanowiąca kolejną barierę w ranieniu stworzenia. Tkankę jest wytrzymalsza, tak samo, jak organy wewnętrzne gada. Uwadze podlegają smocze kości oraz pazury, które cechują się nadnaturalną wytrzymałością na ataki. Podobnie do naturalnego pancerza.
⚔Inne atrybuty, takie jak siła, zwinność i szybkość. Podstawowy i dla wielu istot najważniejszy atrybut - siła. U tego smoka, również jest atrybutem bardzo rozwiniętym. Udźwig sięga pięćdziesięciu pięciu ton. Eldunar w swej postawie nigdy nie ukazuje szczytu swych możliwości. Jest to spowodowane faktem, że zawsze się powstrzymuje. Nigdy nie zdarza mu się wykorzystywać pełni potencjału swych mięśni, woli zamieniać brutalną siłę w technikę, a technikę, w potężną - lodową magię. Gad posiada niesamowity refleks, będąc w stanie zaskoczyć poprzez chwycenie nadlatującej w jego kierunku strzały, lecz nie zrobi czegoś podobnego z obiektami przebijającymi bariery dźwięku, jak np. pociskami broni palnej. Typowa broń miotana nie stanowi dla niego problemu, jeśli ktoś za bardzo jej nie pomoże.
⚔Gad posiada bardzo silny układ immunologiczny. Sprawia to, że niezwykle ciężko znaleźć substancję która miałaby jakikolwiek wpływ na jego organizm. Związane jest to z niską temperaturą, jaka cechuje jego ciało. Jako istota lodowa, większość substancji w jego ciele, po prostu umiera. Zanim są w stanie realnie mu zagrozić.


Moce:
⚔Smocza Magia Lodu - Umożliwia sprawowanie władzy nad legendarną formą magii, pozwalającą wykorzystywać moc w celu generowania oraz dowolnej manipulacji żywiołem. Ten rodzaj magii, sprawdza się najlepiej, czerpiąc nie z siły rzucającego, a z możliwości jakie dają tereny arktyczne, gdzie moc posiada praktycznie niewyczerpany potencjał. Nie należy tego jednak ignorować, gdyż potężny mag, wykorzystujący tą magię - nie wymaga arktycznych terenów ani niskich temperatur, by po mistrzowsku wykorzystywać każdy aspekt możliwości swego żywiołu. Zdolność władzy na lodem w przypadku smoka, nie jest formą mutacji, lecz magią. Jego możliwości wykorzystania lodu są niemalże nieograniczone oraz nielimitowane, porównując do tego czym mogą poszczycić się prości magowie lub mutanci.
Pełna regeneracja zdrowia użytkownika oraz jego mocy, możliwa jest poprzez wykorzystywanie wody. Proces ten wymaga różnych ilości czasu, w zależności od otoczenia w jakim znajduje się mag. Natychmiastową regenerację może zapewnić większe źródło wody, np. takie, jak jezioro, rzeka czy nawet morze albo ocean. Do regeneracji może posłużyć woda znajdująca się w powietrzu. Nawet ciężko ranny w walce, może po jakimś czasie powrócić do niej w pełni swych sił. Z faktu pełnej kontroli nad żywiołem, wykazuje całkowitą odporność na wszelakie, powiązane z nim działania, wymierzone przeciwko niemu. Tam gdzie jest plus, jest i minus. Gdy działanie niskich temperatur i lodu jest przeciwko niemu całkowicie nieefektywne, tam działanie wysokich temperatur i ognia potrafi skutecznie ograniczać jego możliwości. Chyba, że może się tym przeciwstawić, czego zawsze próbował.
⚔Zenit - Wzniesienie się do maksymalnego poziomu mocy. Dokonuje tego, poprzez przejęcie kontroli nad ciałem oraz umysłem swego towarzysza. Następnie transformuje do swej smoczej formy. Wygląd i atrybuty dostępne w opisie wyglądu, umiejętnościach oraz cechach naturalnych. Zenit jest mocą zarówno aktywną jak i pasywną. Głównym ciałem, jest ciało smoka. Z tego powodu, w momencie utraty sił przez ludzkie ciało, moc uruchomi się niezależnie od woli Eldunara. Transformacja dokonuje się poprzez magię lodu, przez co ciała są "podmieniane". Oznacza to, że po transformacji, rany odniesione na jednym, nie są widoczne na drugim. Kuracja wymagana jest osobno dla każdego, zarówno dla człowieka, jak i smoka. W przypadku tego drugiego ma miejsce powolna, postępująca z czasem, naturalna regeneracja. Smocza forma nie musi być tutaj używana. Magia lodu posiada jeszcze jedną właściwość odnośnie tej mocy. Zabijając człowieka, nie uśmierci się smoka. Moc ta spowoduje, iż pojawi się on miejscu ludzkiego ciała. Człowiek - przepadnie. Efekt ten jest jednostronny. Śmierć smoka, spowoduje śmierć człowieka.
⚔Smocza Telepatia - Umysł strzeże potężnych tajemnic o jego rasie, królestwie oraz historii. Głównie, o aspektach wykorzystywania magii, w tym nawet artefaktach. Smok, od kiedy pamięta, starał się chronić, najlepiej jak potrafił, siebie oraz swoich kompanów. Również, przed atakami mentalnymi. By chronić, trzeba wiedzieć jak atakować. Białołuski zna więc wiele aspektów tego fachu. Zaczynając od podstaw jakimi jest prosta komunikacja telepatyczna, przez ochronę własnego lub czyjego umysłu, a kończąc na naginaniu czyjejś woli.
Najważniejszą cechą jest tutaj ochrona własnego umysłu oraz umysłów towarzyszy. Smok wykazuje wysoką niewrażliwość, na wszelakie próby umysłowych wtargnięć, wliczając w to moce psychiczne oraz empatyczne, hipnozy, iluzje, podstępy, itp. Do pewnego stopnia, gad jest w stanie chronić umysły innych. Zależne jest to jednak od ilości osób, których ochrona ma dotyczyć. W większości wypadków opiera się to bowiem na równoczesnym chronieniu umysłu swojego oraz Aramisa. Dorzucanie do worka kolejnych celów wymaga większego skupienia, zmniejszając przy tym możliwości telepaty. Drugim aspektem ochrony własnych myśli, jest ukrycie własnego umysłu w cieniu. Jest to pasywny efekt którego używa stale. Maskuje swoją obecność, sprawia, że inni telepaci nie mają możliwości wykrycia go. Efekt ten jest mocą "własną", a co za tym idzie, gad nie dzieli się nim oraz nie rozszerza pola na nikogo więcej, niż on sam. Moce te działają pasywnie. Białołuski ma, głównie, możliwość wzmacniania swych tarcz, jeśli znajdzie się na tyle silny telepata, by zdać sobie sprawę z obecności smoka.
Neutralna gałąź mocy zaczyna się chociażby od Omnilingualizmu, który dotyczy wyłącznie istot żywych w zakresie telepatii. Eldunar jest w stanie zrozumieć każdą istotę, z którą połączy się drogą umysłu. Odbierając jej słowa, uczucia oraz myśli, w zrozumiały dla siebie sposób. Gad posiada świetne zdolności nawigacyjne, niezwiązane z naturalnymi aspektami, lecz właśnie z telepatią. Dzięki nim, jest w stanie śledzić swoje cele, określać ich położenie lub stwierdzać czy się przemieszczają. Wiąże się z tym pewien rodzaj mentalnej mapy, sprawiający, iż smok potrafi odnajdować drogę oraz prowadzić rozpoznanie otoczenia za pomocą samego umysłu. Podstawą tego wszystkiego jest oczywiście komunikacja, zdolność przekazywania i odbierania słów, emocji czy obrazów. Potrafi zadziałać, jako przekaźnik, łącząc między sobą umysły różnych istot i pozwalając im na swobodną komunikację między sobą.
Ostatnim, a jednocześnie najmniej przyjemnymi dla innych, są umiejętności bojowe telepatii. Smok poznał w tym zakresie teorię oraz praktykę. Wie, jak może zostać zaatakowany, zarówno poprzez kontakt fizyczny oraz na odległość. Samodzielnie opanował umiejętności ofensywne. Bez nich, nie mógłby podejmować skutecznej obrony. Stwór nie opanował najczęstszej drogi, umożliwiającej władanie umysłami. W jego wypadku, by kogoś zaatakować, wymagany jest kontakt fizyczny z ofiarą - w tym najlepiej w okolicach umiejscowienia mózgu. Chwyta wtedy swą ofiarę i naznacza ją swą magią, pozwalając sobie na dalsze ruchy. Podstawą jest wymuszanie, na umyśle ofiary, dostrzegania niemających miejsce wydarzeń lub istot/obiektów. Manipulowanie emocjami innej istoty czy nawet złamanie jej woli oraz nakazanie posłuszeństwa względem jego własnych rozkazów. Stosując jednak bardziej agresywne techniki, smok jest w stanie wpłynąć na umiejętności oraz moce ofiary, uniemożliwiając jej późniejsze wykorzystywanie ich. Jest w stanie zablokować dostęp do wybranych wspomnień. Najbardziej krytycznymi technikami, są umiejętności blokowania wiązań nerwowych poprzez umysł, odcinanie kontroli nad nerwami, mięśniami, stawami czy nawet całymi kończynami. Nie ma to wpływu na samą pracę organizmu. Nie jest się w stanie zatrzymać procesów, takich, jak: bicie serca, mruganie czy chociażby oddychanie. Sztuka polega na bym by ofiara "utraciła kontrolę" nad możliwością poruszania się. Słabością tych technik jest wymóg kontaktu fizycznego z ofiarą. Możliwym jest użycie tej mocy, nawet za pośrednictwem Aramisa.


Broń:
Pazury, kły, własne ciało, umiejętności oraz magia lodu.

Ekwipunek:
Własne ciało, umiejętności oraz wszystko, co wpadnie w jego łapska podczas działań.

Historia:
⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔ ⚔
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Loki
Administrator
avatar

Liczba postów : 3511
Data dołączenia : 23/05/2012

PisanieTemat: Re: Scalebound   Pią Cze 23, 2017 2:40 pm

Akcept.

_________________


No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theavengers.forumpolish.com
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Scalebound   

Powrót do góry Go down
 
Scalebound
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Sprawy organizacyjne :: Karty postaci-
Skocz do: