Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 CORE

Go down 
AutorWiadomość
Dur-Shurrikun
Mistrz Gry | NPC
avatar

Liczba postów : 1610
Data dołączenia : 25/08/2012

PisanieTemat: CORE   Nie Sie 13, 2017 5:15 pm

Crathygtan Operations Response Emergency - CORE - Jednostka upoważniona do stosowania śmiertelnej siły i uzbrojenia w celu ochrony interesów Imperium Crathygtanskiego oraz Wspólnoty Systemów, jak również ich obywateli. Zajmuje się ochroną zrzeszonych planet, ras oraz imperiów, w tym działaniami agresywnymi wymierzonymi we wrogie frakcje. Organizacja nie jest sankcjonowana żadnymi regułami, ma więc wszelakie dostępne możliwości działania wewnątrz społeczeństw, w tym: promowanie porządku politycznego, ochronę interesów ekonomicznych, wewnętrzną kontrolę populacji, działania o charakterze kreacyjnym, operacje w ramach służb ratunkowych, uczestnictwo w ceremoniach społecznych oraz ochronę ważnych obszarów. CORE wykształciło dyskretną subkulturę, pozwalającą na angażowanie się w rozwój infrastruktury, w tym budowlanej, szkolnictwa, użyteczności publicznej, produkcji żywności oraz bankowości.
Będąc elementem, który zainicjował powstanie Wspólnoty Systemów, grupa posiada niezwykły autorytet umożliwiający stosowanie prawa życia i śmierci wobec istot z wewnątrz jak również spoza Wspólnoty. Zbiera w swych szeregach elitarne jednostki, których głównym celem jest zachowanie stabilności powyższych grup, za pomocą wszelakich możliwych środków. Na ogół, grupa jest ustawiona ponad prawem, posiadając pełną dyskrecję względem obranych przez siebie metod działania.
Po upadku Imperium Crathygtanskiego, władza w CORE została przekazana Jinkusu, świadomym maszynom stworzonym przez Crathygtan.



Struktura CORE dzieli się na cztery, zależne od siebie, grupy operacyjne:
C - Command - Jednostka dowodzenia i kontroli, zapewniająca efektywne wykonywanie działań operacyjnych, niezależnie od dziedziny, w czasach pokoju i wojny. Organizacja grupy adaptowana jest do wymogów operacyjnych, mogąc opierać się na aspektach terytorialnych albo funkcjonalnych.
O - Operations - Spoczywa na nich odpowiedzialność logistyczna przygotowania, planowania oraz wdrażania i realizacji operacji, a następnie sporządzania raportu z działań, w tym wyciągania oraz przedstawiania wniosków. Operacyjni odpowiadają za szerokie działania militarne, jednak ich głównym celem są akcje logistyczne, dyplomatyczne, formowanie oraz utrzymywanie współpracy z aktualnymi lub potencjalnymi sojusznikami. Nie jest to wyłącznie siła militarna ale również dyplomatyczna, socjalna oraz zapewniająca mediacje w spornych momentach. Działają we wszystkich obszarach - państwowych, organizacyjnych, wojskowych czy ekonomicznych. Zdarza się, że operatorzy tej sekcji rozlokowywani są poza CORE, działając wewnątrz innych grup czy organizacji.
R - Response - Siły odpowiedzi, składające się z wielogatunkowej grupy, łączącej w sobie operacje na lądzie, wodzie, w powietrzu, w kosmosie oraz operacje specjalne. Elementy te pozwalają dokonać szybkiego wdrożenia oraz zastosowania odpowiedzi na zagrożenie, niezależnie od miejsca, w możliwie najszybszym czasie. Response są często wykorzystywani podczas działań kooperacyjnych w edukacji, szkoleniach czy podnoszeniu kwalifikacji oraz dzieleniu się doświadczeniami. Zapewniają kontrolę w sytuacjach kryzysowych, wchodzą jako siła inicjująca, przed pojawieniem się większych sił i środków, chronią infrastrukturę krytyczną oraz wykonują zadania podwyższonego ryzyka, przydzielone im przez operacyjnych lub dowództwo.
E - Emergency - Ostatni element, jednostka odpowiedzialna za przygotowanie oraz prowadzenie operacji w sytuacji nagłego wypadku, klęski żywiołowej czy zapewnianiu pomocy humanitarnej w rejonach potrzebujących. Grupa ta pojawia się na miejscu w trakcie lub zaraz po operacji bojowej, zwalczając następstwa żywiołów, aktów terroryzmu, epidemii, wypadków czy konfliktów.



Oferta:
⚔ Pełna dowolność w tworzeniu postaci OC (wygląd, rasa, umiejętności, moce) - Twój pomysł wspiera Mistrz Gry;
⚔ Rozwój postaci w każdym wymiarze;
⚔ Możliwość zdobycia unikatowego, prywatnego uzbrojenia - od podstawowej broni, przez artefakty, po własne okręty;
⚔ Opcja dopasowania historii postaci do CORE lub konkretnych NPC;
⚔ Interakcje z interesującymi NPC stale istniejącymi w obrębie grupy;
⚔ Wsparcie ze strony NPC w PvE i PvP;
⚔ Ciekawe misje oraz zadania o niestandardowych wymogach oraz różnym poziomie trudności;
⚔ Atrakcje typu: militaria, operacje wojskowe, policyjne oraz ratowniczo-techniczne w tym również special operations i black ops, wywiad i kontrwywiad, magia, fantastyka, sci-fi, hand-to-hand combat, modern warfare, force combat, PvP, PvE;



Wymagania:
⚔ Chęć do gry – czyli tworzenia postów średnio raz na tydzień;
⚔ Obecność na forum;
⚔ Chęć do angażowania się we własną postać oraz grupę;
⚔ Pozytywna opinia środowiska graczy na temat potencjalnego kandydata;
⚔ Chociaż minimalny pomysł na postać (pomagamy przy rozwinięciu go, jednak tylko sugerujemy - gracz tworzy KP samodzielnie);
⚔ Obowiązkowe trzymanie się charakteru oraz KP stworzonej postaci;
⚔ ZAKAZ pustego kopiowania gotowych postaci z gier/filmów/książek - można się na nich wzorować. Dokładna lub częściowa kopia postaci nie będzie akceptowana w grupie;
⚔ Chęci do rozwoju zarówno własnej postaci jak i grupy;
⚔ Znajomość tematyki w której gracz zamierza się poruszać - granie postacią na której się absolutnie nie znamy (typu nie znam się na militariach/magii i nie chce mnie się wpisać hasła w google, by czegokolwiek się dowiedzieć lub chociaż zapytać kogoś na forum) - mija się z celem;
⚔ Zrozumienie, że po drugiej stronie ekranu również znajduje się człowiek, nie maszyna;
⚔ Umiejętność budowania ciekawych, złożonych postów, które urozmaicają grę pozostałym graczom (również MG!);
⚔ Odpowiedzialność za własne decyzje oraz gotowość do ponoszenia konsekwencji podjętych wyborów;
⚔ Zgoda na utworzenie postaci ze strony Administratora oraz Moderatora Grupy;



Dzięki swej strukturze oraz szerokiemu obszarowi działań, grupa pozwala postaciom graczy, na grę w takich dziedzinach, jak:
⚔ Ochrona CORE oraz jej wpływów przed wewnętrznymi oraz zewnętrznymi zagrożeniami;
⚔ Wspieranie ludności międzygalaktycznej w sytuacjach po-katastrofalnych, np. klęski żywiołowe;
⚔ Wspomaganie rozwoju technologicznego grupy oraz grup/jednostek sojuszniczych;
⚔ Operacje ratownicze;
⚔ Pomocy medyczna w niebezpiecznych/zubożałych obszarach;
⚔ Działania o charakterze humanitarnym, dostarczanie zapasów, żywności, wody;
⚔ Ochrona strategicznych lub ważnych lokacji/osób;
⚔ Egzekwowanie prawa;
⚔ Transport logistyczny towarów, zapasów oraz osób;
⚔ Pomocy przy lub prowadzenie odbudowy/budowy infrastruktury;
⚔ Misje wsparcia ogniowego;
⚔ Misje walki bezpośredniej;
⚔ Prowadzenie/udział w bitwach na dużą skalę na ziemi, w wodzie, powietrzu oraz kosmosie;
⚔ Dowodzenie okrętami kosmicznymi;
⚔ Dowodzenie armiami;
⚔ Prowadzenie misji treningowych dla grupy, grup zaprzyjaźnionych, ludności potrzebującej czy wojsk sprzymierzonych (z każdego zakresu, walka, ratownictwo, informatyka, itd.);
⚔ Różnorakie misje logistyczna (transport, odbudowa, naprawy, tankowanie, itd.);
⚔ Misje zwiadowcze na własnym oraz wrogim terytorium;
⚔ Prowadzenie działań przeciwpartyzanckich;
⚔ Misje o charakterze sabotażowym;
⚔ Ratowanie zakładników;
⚔ Działania wywiadowcze, w tym infiltracja innych grup, placówek, miejsc, organizacji (w tym działania wewnątrz innych grup graczy, pod innym kolorem, na rzecz CORE);
⚔ Działania kontrwywiadowcze (przechwytywanie informacji, podkładanie informacji, przechwytywanie agentów/oficerów wywiadu, tworzenie współpracowników, itd.);
⚔ Ściganie przestępców międzynarodowych/międzygalaktycznych (w imieniu ONZ/Wspólnoty Systemów);
⚔ Utrzymywanie pokoju międzynarodowego/międzygalaktycznego;
⚔ Działania o charakterze dyplomatycznym (mediacje, negocjacje, zawieranie umów, itd.);
⚔ Wymuszanie pokoju (peace enforcement);
⚔ Wspieranie rozwoju ekonomicznego oraz technologicznego grup/jednostek/organizacji/państw/gatunków;
⚔ Wiele, wiele więcej;



_________________




Ostatnio zmieniony przez Dur-Shurrikun dnia Sro Sty 31, 2018 5:25 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dur-Shurrikun
Mistrz Gry | NPC
avatar

Liczba postów : 1610
Data dołączenia : 25/08/2012

PisanieTemat: Re: CORE   Nie Sie 13, 2017 5:24 pm

Reputacja
CORE, jako grupa niekanoniczna, nie posiada własnej strony na Wikipedii Marvela. W tym temacie można podejrzeć relacje panujące pomiędzy CORE, a pozostałymi grupami czy osobami

Grupy:
Nazwa: ⚔ Relacje:

AvengersNieprzyjazne
S.H.I.E.L.D.Neutralne
X-MenNeutralne
Young AvengersNeutralne
RunawaysNeutralne
X-FactorNeutralne
Inni bohaterowieNeutralne
CywileNeutralne
Czarne charakteryNieprzyjazne
Wspólnota Systemów ⚔ Sojusznicze
Federacja Alranois ⚔ Sojusznicze
United Nations ⚔ Przyjazne
Shi'ar Empire ⚔ Przyjazne
Avengers Idea Mechanics ⚔ Neutralne
Guardians of the Galaxy ⚔ Nieprzyjazne
New X-Men ⚔ Sojusznicze

Osoby:
Nickname: ⚔ Relacje:

Gaea ⚔ Przyjazne
Phoenix Force ⚔ Neutralne
Fenris ⚔ Przyjazne
Vision ⚔ Przyjazne


_________________


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dur-Shurrikun
Mistrz Gry | NPC
avatar

Liczba postów : 1610
Data dołączenia : 25/08/2012

PisanieTemat: Aktualizacja: 31.03.2018   Sro Sty 31, 2018 6:11 pm

Aktualizacja: 31.03.2018

Pierwsza aktualizacja w nowym temacie! Zaczynając, od nowych wymogów wobec aktualnych, jak również potencjalnie nowych członków:

Cytat :
⚔ Chęć do gry – czyli tworzenia postów średnio raz na tydzień;
Punkt został rozbudowany o opcję po myślniku w celu "wymuszenia" większej aktywności na graczach. Dołączając do CORE, gracz powinien być gotowy odpisać chociaż ten raz na tydzień, wyłączając siłę wyższą - kiedy termin ten może się stosownie wydłużyć. W końcu mowa o średniej, a nie stałej, częstotliwości odpisów.

Cytat :
⚔ Obowiązkowe trzymanie się charakteru oraz KP stworzonej postaci;
Wszelakie odstępstwa od tworzonej postaci będą teraz karane na poziomie grupy. Nagła zmiana charakteru, stałe przypisywanie postaci mocy, których ta nie posiada oraz inne "pomysły", które skutkować mogą negatywnym odbiorem OC'ka na forum.

Cytat :
⚔ Umiejętność budowania ciekawych, złożonych postów, które urozmaicają grę pozostałym graczom (również MG!);
Gra na PBF ma być dla nas przyjemnością. Zarówno wewnątrz grupy, jak również na zewnątrz. Chcemy, by grupa oraz gracze byli dobrze postrzegani, dlatego wymagamy od siebie więcej. Posty mają coś wnosić, popychać fabułę naprzód, dawać cel rozgrywce.

Cytat :
⚔ Odpowiedzialność za własne decyzje oraz gotowość do ponoszenia konsekwencji podjętych wyborów;
Dotyczy to zarówno osób, które są członkami grupy, jak również osób grających przy grupie. Każda decyzja ma znaczenie, każda decyzja ma swoje konsekwencje. Pozytywne oraz negatywne.

Cytat :
⚔ Zgoda na utworzenie postaci ze strony Administratora oraz Moderatora Grupy;
Ten punkt jest wynikiem przekonania, że do CORE można wejść "z biegu". Nie można. Zgodę na postać muszą wyrazić dwie powyższe osoby, w związku z czym sugerowany jest uprzedni kontakt, przed założeniem postaci lub stworzeniem KP.

-----

Dla CORE:
-Aktualizacja Centrum Pojazdów Specjalistycznych, kilka nowych maszyn atmosferycznych, przygotowanych specjalnie do rozwiązywania konfliktów;
-Aktualizacja Centrum Wyposażenia Pancerzy, kilka zniknęło, pojawił się nowy podstawowy. A nawet dwa;
-Aktualizacja Centrum Uzbrojenia, szczegóły, nowa broń boczna o bardziej ziemskim potencjale oraz zastosowaniu;
-W pełni wyposażona Carva-Rakhshasa, która posiada teraz opis wszystkich ośmiu raz reprezentujących Wspólnotę Systemów;

Fabuła:
Aktualnie prowadzonych jest siedem fabuł w ramach różnych przygód CORE.
Akira powoli zaznajamia się z okrętem, na którym przyjdzie jej żyć, jak również zapoznaje się z kadrą dowódczą organizacji.
Amelia poddaje się testowi, który zadecyduje o jej dalszych losach oraz możliwym przyjęciu przez wymagającego mentora.
Ashara udowadnia swoją potencjalną przydatność dla armii, chwaląc się umiejętnościami.
Chris, Elixir i Surge udają się na misję przydzieloną im przez Urkyn'Vareis, której celem będzie pomóc bratu oraz przyjacielowi - odzyskać siebie. Jednocześnie pozostawią Sigmę z niedostatkiem informacji. Instytut powinien zacząć interesować się swymi podopiecznymi.
Eulalia i Rhoshan lada moment rozpoczną swoją wspólną operację w kwestii odzyskania pewnego obiektu z dawnych ruin. Nowe światło padnie na historię Federacji Alranois.
Fenrisowi znudziły się sparingi ze śmiertelnikami (za słabo biją), więc postanowił skierować się ku starożytnym...
Rogue i Shadowcat spotkały Baala, a udając się na misję wywiadowczo-dyplomatyczną, wpadły w wir walki pomiędzy AAF/AP, a nieznanym, silnym wrogiem.

Wiele więcej przed nami!

_________________


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: CORE   

Powrót do góry Go down
 
CORE
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Sylens Core

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Sprawy organizacyjne :: Ogłoszenia :: Tematy organizacyjne grup-
Skocz do: