Imię i nazwisko: Steve Hopelack
Pseudonim: Vorbis
Rasa: Człowiek
Miejsce pochodzenia: Londyn, Anglia
Wiek: 18 lat
Frakcja: Inni bohaterowie
Wygląd:Waga: 108 wraz z kombinezonem (waga kombinezonu: 28 kg)
Wzrost: 189 cm
Sylwetka: typu gurszka
Kolor oczu: niebieski
Kolor skóry: 12 w skali von Luschana (Biały, odcień jasny)
Kolor włosów: Ciemny blond
Długość włosów:
Styl włosów: Lekko kręcone
Trzeba przyznać że Vorbis rzuca się w oczy. Mało kto ubiera się jak kostucha, prawda? A przynajmniej tak zazwyczaj uważają postronni ludzie, bo przecież jeśli ktoś nosi czarną szatę to musi być złą Śmiercią. Drugie co wrzuca się w oczy to wiecznie nałożony kaptur, a pod kapturem... gwiazda. Jest to element dla niego charakterystyczny, oraz nieodłączny. Ciekawostką jest to że gwiazda potrafi się obracać, a także zmieniać kolory. Wbrew pozorom jest po prostu częścią szeregu kamer, dzięki których Steve widzi obraz.
Teraz pora się zająć miejscami nie zasłoniętymi przez szatę. Jego buty wyglądają jakby widziały pierwszą wojnę światową i składały się z 80% z okuć i metalu. Gdyby się tak dobrze przypatrzeć to przypominają wojskowe glany.
Na prawej ręce na kombinezonie nosi materiałową rękawiczkę (koloru czarnego), a na lewej ma stale przymocowany Interfejs.
Jego głos jest lekko stłumiony, oraz słychać w nim cybernetyczną nutkę. Jest to spowodowanym modulatorem głosu zamontowanym w hełmie.
Charakter:
Vorbis zwykle zachowuje się... jak Vorbis. W tej postaci występują liczne próby udawania chłodnego i poważnego, podczas gdy bohater tak naprawdę jest trochę nierozgarnięty i niepoważny jeżeli chodzi o wszystko co nie jest związane z jego tworami. Raczej nie można u niego liczyć na to że pierwszy podejdzie zaproponować znajomość, ale jeśli już zaakceptuje fakt że ktoś chce z nim rozmawiać może okazać się dobrym kompanem.
Wspomniałem coś o nierozgarnięciu? Chyba tak bo Vorbis w chwilach stresu zapomina to co chciał powiedzieć i zagląda do wcześniej przygotowanych karteczek z fragmentami monologów. Ma także słabą orientacje w terenie, co chyba by go zgubiło gdyby nie jego Zwiadowcy.
A jeżeli o jego tworach mowa... nazywa je „maleństwami” (nie zależnie od rozmiaru). Chyba więcej nie trzeba pisać, prawda?
Pomimo tego co wcześniej napisałem to trzeba przyznać że jeżeli wymaga tego sytuacja potrafi być naprawdę skupiony i rozgarnięty. Szczególnie jeżeli chodzi o momenty zagrożenia.
Lub kiedy ktoś po prostu próbuje mu ukraść jedzenie.
Umiejętności:
Technik- Vorbis potrafi konstruować, naprawiać, oraz robić różne elementy wyposażenia (oczywiście nie takie jak bomba wodorowa). Głównie skupia się na elektryce.
Konstruktor- Postać może robić kolejnych Zwiadowców, jednak do tego jest potrzebny jest czas, oraz udział MG. Dodatkowo musi znaleźć się w odpowiednim miejscu (np. w warsztacie).
Obsługa Interfejsu- Tylko ten bohater potrafi z niego korzystać. Za jego pomocą wydaje polecenia tworom, wykonuje naprawy, hakuje, a nawet potrafi w razie nagłego przypadku razić energią elektryczną.
Obsługa zaawansowanej technologi – Nic dodać, nic ująć.
Moce:Broń:Interfejs – jest to rękawica przymocowana do kombinezonu Vorbisa. Za pomocą gestów Zakapturzony może wydawać polecenia Zwiadowcom, a nawet jeżeli zajdzie potrzeba może razić energią elektryczną na bliskie dystanse. Pozwala także na inne rzeczy opisane w umiejętności „Obsługa Interfejsu”
Pukawka – Zwykły stary glock. Trochę zardzewiały, ale nadal działa. Pojemność magazynka wynosi 7 naboi. Jest to broń małego kalibru.
Zwiadowcy – główna siła Vorbisa. Są to lekkie, mechaniczne jednostki działające dzięki osobistym polom grawitacyjnym. Samo pole utrzymuje wszelkie elementy w całości, oraz pozwala unosić się jednostkom w powietrzu (nie wyżej niż 2 metry). Dzięki takiemu rozwiązaniu naprawa, oraz wymiana uzbrojenia jest możliwa nawet podczas walki. Każdy zwiadowca nosi przy sobie taki zestaw broni:
- 2 ostrza (1 na każdą „rękę”)
- Karabin snajperski średniego kalibru
- 2 karabinki sznurkowe ( 1 na każdą „rękę”. Niesamowicie szybkostrzelny. Pociski tego karabinku są niecelne i słabe. Działają na zasadzie „wyceluj mniej więcej w wroga i licz na to że trafisz”. Z bliska jednak mogą się okazać śmiertelnie niebezpieczne)
Tylko Vorbis może zmieniać broń Zwiadowców. Same nie mogą tego robić, ani nie mogą korzystać z innej broni niż ta którą przypisała im postać.
Jednostki są bardzo szybkie, oraz zwinne, ale nie mogą przyjąć dużej ilości obrażeń.
Jeżeli chodzi o wygląd maszyn to wyglądają one mniej więcej
tak. Mają około 160 metra wysokości i około 60 centymetrów szerokości. W czasie spoczynku Zwiadowcy włączają maskowanie, które sprawia że nie są widoczni gołym okiem, jednak wszelkie maszyny mogą je wykryć. Załamują też światło podczas poruszania się. Kiedy są niewidzialne nie mogą atakować, ale dokonywanie skanów jest dozwolone.
Obecna ilość Zwiadowców: 4
Obserwator – Dwaj wybrani Zwiadowcy łączą się w jeden twór zwany od teraz Obserwatorem. Obserwator bez przerwy skanuje wroga przewidując jego ruchy, jeżeli następne posunięcie da się przewidzieć. Wtedy określa jaka jest szansa że przeciwnik wykona dany ruch. Twór jest jeszcze odporniejszy niż Zwiadowca, a oprócz tego przejmuje jego pozytywne cechy (na przykład kamuflaż). Obserwator posiada 4 kończyny w które mogą zostać zamontowane bronie.
Świadomy – Dwóch wybranych Obserwatorów łączą się w 1 Świadomego. Świadomy przejmuje zalety Obserwatora, oraz sam dostaje szereg innych bonusów, takich jak:
- Duża odporność na obrażenia fizyczne
- Może zastawiać małe wieżyczki stworzone z elementu, który jest naramiennikiem Zwiadowcy. Wystrzeliwuje je w wybranym kierunku do 20 metrów. Twory będą ranić wrogów bronią zabraną z ekwipunki Świadomego. Nie może to być ostrze.
- Potrafi sam dokonywać analiz i dostosowywać się do sytuacji
- Potrafi obliczyć prawdopodobną trajektorie nadlatujących pocisków. Jeden karabin sznurkowy ma zwiększoną celność i jest poświęcony na tarczę przeciwko pociskom.
- Za pomocą wibracji może rozgrzać swoje ostrza.
Zwiad- Zwiadowcy posiadają skaner, który prześwietla wybrane celem miksem promieniowań w których skład wchodzą fale radiowe milimetrowe o bardzo wysokiej częstotliwości, które odbija się od powierzchni celu. Informacje są przechwytywane przez specjalny aparat z dostosowaną do tych promieniowań soczewką. Skan odkrywa zwykłe, oraz niewidzialne postacie, a także pokazuje geografie zeskanowanego terenu. Zasięg: 50 metrów od 1 Zwiadowcy.
Komenda B – Wybrane twory rzucają pole siłowe na wybrany teren o średnicy do 5 metrów. Pole utrzymuje się przez krótki czas i znika. Skuteczność zależy od ilości Zwiadowców.
Komenda S – Wybrane twory szczegółowo badają cel szukając charakterystycznych osobliwości w strukturze ciała ujawniając jego fizyczne słabości, oraz mocne strony.
Komenda P – Jeżeli postać została zeskanowana umiejętnością Komenda S: twory dostosowują swoją obronę i atak pod zeskanowaną postać sprawiając że trudniej jest je zranić, a same dotkliwiej atakują.
Balista- Vorbis za pomocą Interfejsu naznacza przeciwnika sprawiając że łatwiej skupić ogień na danej postaci.
Ekwipunek:Kombinezon Taktyczny „Star”- Pancerz Vorbisa sprawia że jest częściowo odporny na energię elektryczną, a pociski małego kalibru nie robią na nim wrażenia, jednak nie chroni go zbyt dobrze przed magią. Przez ciężar kombinezonu, ma problemy z walką wręcz i mobilnością. Pancerz ten umożliwia mu korzystanie z mocy.
Magazynki do Pukawki x2
Pas roboczy – Jest to pas na którym są przymocowane różne rzeczy z ekwipunku.
10 metrowy sznur
Woreczek z drobniakami
Kartki z fragmentami monologów
Dokumenty
Historia:Steve był dzieckiem z dość zamożnej rodziny. Jego tata zajmował się importem oliwy, a mama była nauczycielkom. Życie Vorbisa było dość spokojne, ale nie obyło się bez nieprzyjemności w szkole. Z racji swojego dość nietypowego zamiłowania do robotów był celem żartów, oraz drwin. Był typem chłopaka, który na halloween co roku przebiera się w tą samą postać (w tym przypadku robota). Jednak pomimo tego był nawet zadowolony ze swej egzystencji, zbudował sobie nawet warsztat gdzie pracował nad nowymi, coraz to dziwniejszymi „wynalazkami”.
Kiedy był już w szkole średniej jego rodzice zginęli jako zakładnicy. Porwała ich banda ulicznych przestępców i zażądała okupu, a kiedy tego nie otrzymali... wiadomo co zrobili.
Po tej tragedii Steve zamknął się w sobie, oraz w swoim warsztacie. Odpowiedzialność nad majątkiem jego rodziców spadła na babcie, która pilnowała żeby przyszłemu bohaterowi nic nie zabrakło.
Przez 2 lata nie wychodził z domu. Zerwał wszystkie znajomości, a jedyną osobą z jaką rozmawiał była właśnie matka jego ojca. Jednak przyszedł czas kiedy trzeba było opuścić piwnice i wyjść na zewnątrz. Stało się to akurat podczas jego 18-nastu urodzin. Od tamtej chwili każe na siebie mówić Vorbis, przez cały czas nosi swój dziwny strój, a przebywając koło niego ma się poczucie że jest się obserwowanym.
Od tamtej pory postanowił być bohaterem. Pech jednak chciał że nie ma pojęcia jak to robić, nie wie do jakiej grupy dołączyć, bo tak naprawdę jedyną jaką zna to Avengers'i. Te 2 lata sprawiły że mało wie o aktualnym świecie, a jedyni bohaterowie jakich kojarzy to ci z wcześniej wymienionej grupy.