Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Vorbis

Go down 
AutorWiadomość
Vorbis

Vorbis

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 30/10/2017

Vorbis Empty
PisanieTemat: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1Sro Lis 01, 2017 12:22 pm

Imię i nazwisko: Steve Hopelack

Pseudonim: Vorbis

Rasa: Człowiek

Miejsce pochodzenia: Londyn, Anglia

Wiek:
18 lat

Frakcja: Inni bohaterowie

Wygląd:
Waga: 108 wraz z kombinezonem (waga kombinezonu: 28 kg)
Wzrost: 189 cm
Sylwetka: typu gurszka
Kolor oczu: niebieski
Kolor skóry: 12 w skali von Luschana (Biały, odcień jasny)
Kolor włosów: Ciemny blond
Długość włosów:
Styl włosów: Lekko kręcone

Vorbis SCP-105

Trzeba przyznać że Vorbis rzuca się w oczy. Mało kto ubiera się jak kostucha, prawda? A przynajmniej tak zazwyczaj uważają postronni ludzie, bo przecież jeśli ktoś nosi czarną szatę to musi być złą Śmiercią. Drugie co wrzuca się w oczy to wiecznie nałożony kaptur, a pod kapturem... gwiazda. Jest to element dla niego charakterystyczny, oraz nieodłączny. Ciekawostką jest to że gwiazda potrafi się obracać, a także zmieniać kolory. Wbrew pozorom jest po prostu częścią szeregu kamer, dzięki których Steve widzi obraz.
Teraz pora się zająć miejscami nie zasłoniętymi przez szatę. Jego buty wyglądają jakby widziały pierwszą wojnę światową i składały się z 80% z okuć i metalu. Gdyby się tak dobrze przypatrzeć to przypominają wojskowe glany.
Na prawej ręce na kombinezonie nosi  materiałową rękawiczkę (koloru czarnego), a na lewej ma stale przymocowany Interfejs.
Jego głos jest lekko stłumiony, oraz słychać w nim cybernetyczną nutkę. Jest to spowodowanym modulatorem głosu zamontowanym w hełmie.

Charakter:

Vorbis zwykle zachowuje się... jak Vorbis. W tej postaci występują liczne próby udawania chłodnego i poważnego, podczas gdy bohater tak naprawdę jest trochę nierozgarnięty i niepoważny jeżeli chodzi o wszystko co nie jest związane z jego tworami. Raczej nie można u niego liczyć na to że pierwszy podejdzie zaproponować znajomość, ale jeśli już zaakceptuje fakt że ktoś chce z nim rozmawiać może okazać się dobrym kompanem.
Wspomniałem coś o nierozgarnięciu? Chyba tak bo Vorbis w chwilach stresu zapomina to co chciał powiedzieć i zagląda do wcześniej przygotowanych karteczek z fragmentami monologów. Ma także słabą orientacje w terenie, co chyba by go zgubiło gdyby nie jego Zwiadowcy.
A jeżeli o jego tworach mowa... nazywa je „maleństwami” (nie zależnie od rozmiaru). Chyba więcej nie trzeba pisać, prawda?
Pomimo tego co wcześniej napisałem to trzeba przyznać że jeżeli wymaga tego sytuacja potrafi być naprawdę skupiony i rozgarnięty. Szczególnie jeżeli chodzi o momenty zagrożenia.
Lub kiedy ktoś po prostu próbuje mu ukraść jedzenie.

Umiejętności:

Technik- Vorbis potrafi konstruować, naprawiać, oraz robić różne elementy wyposażenia (oczywiście nie takie jak bomba wodorowa). Głównie skupia się na elektryce.

Konstruktor- Postać może robić kolejnych Zwiadowców, jednak do tego jest potrzebny jest czas, oraz udział MG. Dodatkowo musi znaleźć się w odpowiednim miejscu (np. w warsztacie).

Obsługa Interfejsu- Tylko ten bohater potrafi z niego korzystać. Za jego pomocą wydaje polecenia tworom, wykonuje naprawy, hakuje, a nawet potrafi w razie nagłego przypadku razić energią elektryczną.

Obsługa zaawansowanej technologi – Nic dodać, nic ująć.



Moce:


Broń:

Interfejs – jest to rękawica przymocowana do kombinezonu Vorbisa. Za pomocą gestów Zakapturzony może wydawać polecenia Zwiadowcom, a nawet jeżeli zajdzie potrzeba może razić energią elektryczną na bliskie dystanse. Pozwala także na inne rzeczy opisane w umiejętności „Obsługa Interfejsu”

Pukawka – Zwykły stary glock. Trochę zardzewiały, ale nadal działa. Pojemność magazynka wynosi 7 naboi. Jest to broń małego kalibru.

Zwiadowcy – główna siła Vorbisa. Są to lekkie, mechaniczne jednostki działające dzięki osobistym polom grawitacyjnym. Samo pole utrzymuje wszelkie elementy w całości, oraz pozwala unosić się jednostkom w powietrzu (nie wyżej niż 2 metry). Dzięki takiemu rozwiązaniu naprawa, oraz wymiana uzbrojenia jest możliwa nawet podczas walki. Każdy zwiadowca nosi przy sobie taki zestaw broni:

- 2 ostrza (1 na każdą „rękę”)
- Karabin snajperski średniego kalibru
- 2 karabinki sznurkowe ( 1 na każdą „rękę”. Niesamowicie szybkostrzelny. Pociski tego karabinku są niecelne i słabe. Działają na zasadzie „wyceluj mniej więcej w wroga i licz na to że trafisz”. Z bliska jednak mogą się okazać śmiertelnie niebezpieczne)
Tylko Vorbis może zmieniać broń Zwiadowców. Same nie mogą tego robić, ani nie mogą korzystać z innej broni niż ta którą przypisała im postać.
Jednostki są bardzo szybkie, oraz zwinne, ale nie mogą przyjąć dużej ilości obrażeń.

Jeżeli chodzi o wygląd maszyn to wyglądają one mniej więcej tak. Mają około 160 metra wysokości i około 60 centymetrów szerokości. W czasie spoczynku Zwiadowcy włączają maskowanie, które sprawia że nie są widoczni gołym okiem, jednak wszelkie maszyny mogą je wykryć. Załamują też światło podczas poruszania się. Kiedy są niewidzialne nie mogą atakować, ale dokonywanie skanów jest dozwolone.
Obecna ilość Zwiadowców: 4

Obserwator – Dwaj wybrani Zwiadowcy łączą się w jeden twór zwany od teraz Obserwatorem. Obserwator bez przerwy skanuje wroga przewidując jego ruchy, jeżeli następne posunięcie da się przewidzieć. Wtedy określa jaka jest szansa że przeciwnik wykona dany ruch. Twór jest jeszcze odporniejszy niż Zwiadowca, a oprócz tego przejmuje jego pozytywne cechy (na przykład kamuflaż). Obserwator posiada 4 kończyny w które mogą zostać zamontowane bronie.

Świadomy – Dwóch wybranych Obserwatorów łączą się w 1 Świadomego. Świadomy przejmuje zalety Obserwatora, oraz sam dostaje szereg innych bonusów, takich jak:
- Duża odporność na obrażenia fizyczne
- Może zastawiać małe wieżyczki stworzone z elementu, który jest naramiennikiem Zwiadowcy. Wystrzeliwuje je w wybranym kierunku do 20 metrów. Twory będą ranić wrogów bronią zabraną z ekwipunki Świadomego. Nie może to być ostrze.
- Potrafi sam dokonywać analiz i dostosowywać się do sytuacji
- Potrafi obliczyć prawdopodobną trajektorie nadlatujących pocisków. Jeden karabin sznurkowy ma zwiększoną celność i jest poświęcony na tarczę przeciwko pociskom.
- Za pomocą wibracji może rozgrzać swoje ostrza.

Zwiad- Zwiadowcy posiadają skaner, który prześwietla wybrane celem miksem promieniowań w których skład wchodzą fale radiowe milimetrowe o bardzo wysokiej częstotliwości, które odbija się od powierzchni celu. Informacje są przechwytywane przez specjalny aparat z dostosowaną do tych promieniowań soczewką.  Skan odkrywa zwykłe, oraz niewidzialne postacie, a także pokazuje geografie zeskanowanego terenu. Zasięg: 50 metrów od 1 Zwiadowcy.

Komenda B – Wybrane twory rzucają pole siłowe na wybrany teren o średnicy do 5 metrów. Pole utrzymuje się przez krótki czas i znika. Skuteczność zależy od ilości Zwiadowców.

Komenda S – Wybrane twory szczegółowo badają cel szukając charakterystycznych osobliwości w strukturze ciała ujawniając jego fizyczne słabości, oraz mocne strony.

Komenda P – Jeżeli postać została zeskanowana umiejętnością Komenda S: twory dostosowują swoją obronę i atak pod zeskanowaną postać sprawiając że trudniej jest je zranić, a same dotkliwiej atakują.

Balista- Vorbis za pomocą Interfejsu naznacza przeciwnika sprawiając że łatwiej skupić ogień na danej postaci.

Ekwipunek:

Kombinezon Taktyczny „Star”- Pancerz Vorbisa sprawia że jest częściowo odporny na energię elektryczną, a pociski małego kalibru nie robią na nim wrażenia, jednak nie chroni go zbyt dobrze przed magią. Przez ciężar kombinezonu, ma problemy z walką wręcz i mobilnością. Pancerz ten umożliwia mu korzystanie z mocy.

Magazynki do Pukawki x2

Pas roboczy – Jest to pas na którym są przymocowane różne rzeczy z ekwipunku.

10 metrowy sznur

Woreczek z drobniakami

Kartki z fragmentami monologów

Dokumenty

Historia:
Steve był dzieckiem z dość zamożnej rodziny. Jego tata zajmował się importem oliwy, a mama była nauczycielkom. Życie Vorbisa było dość spokojne, ale nie obyło się bez nieprzyjemności w szkole. Z racji swojego dość nietypowego zamiłowania do robotów był celem żartów, oraz drwin. Był typem chłopaka, który na halloween co roku przebiera się w tą samą postać (w tym przypadku robota). Jednak pomimo tego był nawet zadowolony ze swej egzystencji, zbudował sobie nawet warsztat gdzie pracował nad nowymi, coraz to dziwniejszymi „wynalazkami”.
Kiedy był już w szkole średniej jego rodzice zginęli jako zakładnicy. Porwała ich banda ulicznych przestępców i zażądała okupu, a kiedy tego nie otrzymali... wiadomo co zrobili.
Po tej tragedii Steve zamknął się w sobie, oraz w swoim warsztacie. Odpowiedzialność nad majątkiem jego rodziców spadła na babcie, która pilnowała żeby przyszłemu bohaterowi nic nie zabrakło.
Przez 2 lata nie wychodził z domu. Zerwał wszystkie znajomości, a jedyną osobą z jaką rozmawiał była właśnie matka jego ojca. Jednak przyszedł czas kiedy trzeba było opuścić piwnice i wyjść na zewnątrz. Stało się to akurat podczas jego 18-nastu urodzin. Od tamtej chwili każe na siebie mówić Vorbis, przez cały czas nosi swój dziwny strój, a przebywając koło niego ma się poczucie że jest się obserwowanym.
Od tamtej pory postanowił być bohaterem. Pech jednak chciał że nie ma pojęcia jak to robić, nie wie do jakiej grupy dołączyć, bo tak naprawdę jedyną jaką zna to Avengers'i. Te 2 lata sprawiły że mało wie o aktualnym świecie, a jedyni bohaterowie jakich kojarzy to ci z wcześniej wymienionej grupy.


Ostatnio zmieniony przez Vorbis dnia Sro Lis 01, 2017 5:32 pm, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki

Liczba postów : 4142
Data dołączenia : 23/05/2012

Vorbis Empty
PisanieTemat: Re: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1Sro Lis 01, 2017 12:40 pm

Przede wszystkim: jeżeli chcesz mieć taki avatar, to musisz w podpisie wrzucić obrazek z twarzą postaci albo przynajmniej link do takiego zdjęcia. Poza tym w opisie wyglądu brakuje najważniejszych elementów: wzrostu, wagi, określenia sylwetki, koloru oczy, skóry, włosów, ich długości i całej reszty cech charakterystycznych.

Dalej strasznie namieszałeś. Poprzenoś informacje do odpowiednich rubryk. Na przykład "Kombinezon Taktyczny" to nie umiejętność, tylko ekwipunek. Wszystko z mocy - to najprędzej broń, ewentualnie też część ekwipunku. Kiedy już wszystko trafi na swoje miejsce, to zajrzę ponownie i ocenię opisy... Choć na Twoim miejscu poprawiłbym też błędy, bo karta jest mimo wszystko wizytówką gracza i jego postaci. Nie zmuszam do tego, ale sugeruję.

_________________

Vorbis GlOj7xo

No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
http://theavengers.forumpolish.com
Loki
Administrator
Loki

Liczba postów : 4142
Data dołączenia : 23/05/2012

Vorbis Empty
PisanieTemat: Re: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1Sro Lis 01, 2017 2:15 pm

Wszystko już mniej więcej we właściwym miejscu, więc oceniam.

Umiejętności są ogółem w porządku - przy czym podkreślę, że oczywiście postać potrafi obsługiwać zaawansowaną ziemską technologię, a nie kosmiczną.

Interfejs - przy rażeniu elektrycznością trzymaj się dawek, które nie są śmiertelne dla zwykłego człowieka. Nie musisz tego dopisywać do karty, poprzedniej uwagi do umiejętności zresztą też nie.

Teraz najważniejsza część, czyli te roboty. Jakie one mają w ogóle rozmiary, bo tej informacji chyba nigdzie nie widzę? Skoro unoszą się na dwa metry, to zgaduję, że same są mniejsze od człowieka?
Podstawowe bronie tych zwiadowców mogą być, choć nie wiem czy nie lepiej byłoby wymienić plazmy na zwykłe pociski średniego kalibru. Czyli po prostu karabin snajperski.
Maskowanie - okej, ale niech nie będzie doskonałe. Inne maszyny mogą je wykryć, tak samo jak i przepływ energii  w ich wnętrzu, a do tego przy poruszaniu się zwiadowcy mogą już zniekształcić widok i zwrócić na siebie uwagę.
Obserwatorzy... Przewidywanie ruchów nie jest doskonałe i pozwoli ocenić możliwość wykonania jakiegoś posunięcia, o ile w ogóle coś będzie na nie wskazywało - ale nie da pewności, tylko jakieś procenty. W ogóle na jakiej podstawie dokonujesz tych wszystkich skanów? Jak te roboty działają? I mam tu na myśli wszystkie, nie tylko ten tryb.
Obserwator nie bardzo może być szybszy od dwóch lżejszych zwiadowców. Silniejszy tak naprawdę też nie powinien być, skoro ramiona tak czy siak pozostają osobno... Może wytrzymalszy, gdy nałożą się na siebie pancerz, to potrafię zrozumieć. Kamuflaż może przy nich zostać na opisanych wyżej zasadach, to logiczne, skoro to tak naprawdę te same maszyny. Odpada za to zwiększanie odporności na ataki i zwiększanie własnej szybkości i celności. Nie ma sensu. To samo tyczy się hakowania - praktycznie wszystko się da, zależy od poziomu przeciwnika.
Świadomy - to samo co poprzednio; nie rozumiem jak zwiększyłaby się prędkość, ale odporność na uderzenia mogę przyjąć. Jak stawia te wieżyczki? Z czego je tworzy, z samego siebie? W takim wypadku najwyraźniej się uszkadza. No i... Oddaje im własną broń? Jak przyciąga przedmioty? Bo na moce grawitacyjne nie pozwolę. Wywal to o ogłuszaniu. Trajektorię pocisków może próbować obliczyć, ale prawdopodobną, a nie pewną - no i tak czy siak nie zdąży się odsunąć, gdy coś zostanie już w niego wystrzelone. Nie jest speedsterem, żeby poruszać się tak szybko. Teleport odpada.

To jeszcze te polecenia... O skany już wcześniej pytałem; jakie to? I dwieście metrów to sporo, powiedziałbym, że lepiej pięćdziesiąt maksymalnie, ale z zastrzeżeniem, że nic nie będzie mu stało na przeszkodzie.
Pole siłowe - może być, ale maksymalna średnica takiego pola to pięć metrów.
Badanie słabych i mocnych stron - znowu ponawiam pytanie: jak? Na jakiej zasadzie to działa, czego dokładnie szuka?
Balista - rozumiem, że masz na myśli skoncentrowanie ataku na danym celu, a nie to, że pociski same zmieniają tor lotu, bo na to nie pozwolę.

Kombinezon - w pełni odporny na energię elektryczną nie będzie, ale może być w dużym stopniu odporny. Wystarczająco silny atak tak czy siak mu zaszkodzi albo nawet przepali kombinezon.

Taka rada ogólna do poprawiania całości... Spróbuj postawić się na miejscu twórcy takich robotów. Zastanów się w jaki sposób dana ich cecha by działała, jak osiągałbyś ten konkretny efekt.

_________________

Vorbis GlOj7xo

No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
http://theavengers.forumpolish.com
Loki
Administrator
Loki

Liczba postów : 4142
Data dołączenia : 23/05/2012

Vorbis Empty
PisanieTemat: Re: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1Sro Lis 01, 2017 3:58 pm

Dalej widzę przy obserwatorze informację o tym, że uodparnia się na otrzymywane ataki, a to nie przejdzie, ale poza tym widzę, że sporo poprawiłeś. Dochodzi tylko jedna uwaga do tych zmian, których dokonałeś - usuń promieniowanie jonizujące, bo jest silnie szkodliwe, szczególnie przy takim zasięgu mocy. Reszta wygląda już raczej w porządku.

_________________

Vorbis GlOj7xo

No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
http://theavengers.forumpolish.com
Vorbis

Vorbis

Liczba postów : 4
Data dołączenia : 30/10/2017

Vorbis Empty
PisanieTemat: Re: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1Sro Lis 01, 2017 5:32 pm

Done
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki

Liczba postów : 4142
Data dołączenia : 23/05/2012

Vorbis Empty
PisanieTemat: Re: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1Czw Lis 02, 2017 6:16 am

Niech będzie akcept.

_________________

Vorbis GlOj7xo

No. Mischief is a small thing, a toy I've well used and discarded.
This isn't mischief. This is mayhem. Just watch.
Powrót do góry Go down
http://theavengers.forumpolish.com
Sponsored content




Vorbis Empty
PisanieTemat: Re: Vorbis   Vorbis Icon_minitime1

Powrót do góry Go down
 
Vorbis
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Sprawy organizacyjne :: Karty postaci-
Skocz do: