Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Informacje - temat zbiorczy

Go down 
AutorWiadomość
Carol Danvers
Mistrz Gry | Captain Grammar
avatar

Liczba postów : 449
Data dołączenia : 24/03/2013

PisanieTemat: Informacje - temat zbiorczy    Wto Kwi 24, 2018 12:59 pm

W tym temacie znajdują się informacje, które mogą pomóc w ogarnianiu tego, co Avengers posiada, czego nie posiada i jakie są ich zasady. We większości zebrane wyjaśnienia i opisy pochodzą z innych tematów. Uznałam, że wygodnie będzie mieć to wszystko w jednym miejscu, aby móc zerknąć na szybko i znaleźć odpowiedź.

1. Prawa i zasady obowiązujące Avengers
2. Sprzęt Avengers i  JARVIS
3. Sprzęt S.H.I.E.L.D.
4. Siedziba Avengers
5. Postęp fabularny

_________________


This isn't a question of what I'm not. This is a question of who I could be.

I outrank that son of a bitch.
karta postaci


Ostatnio zmieniony przez Carol Danvers dnia Wto Kwi 24, 2018 9:59 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Carol Danvers
Mistrz Gry | Captain Grammar
avatar

Liczba postów : 449
Data dołączenia : 24/03/2013

PisanieTemat: Re: Informacje - temat zbiorczy    Wto Kwi 24, 2018 1:05 pm

1. Prawa i zasady obowiązujące Avengers


Wstąpienie do Avengers wiąże się wyrażeniem zgody na przestrzeganie określonych praw i wywiązywanie się z pewnych obowiązków. Na forum opieramy się w głównej mierze na pierwszym dokumencie tego typu, uzupełnionym o dodatkowe punkty.

***

NIECH BĘDZIE WIADOMO,
Że my, Avengers, połączyliśmy się, aby chronić i bronić planetę Ziemię, jej mieszkańców i wszelkie jej zasoby, przed wszystkimi możliwymi zagrożeniami, ziemskimi lub innego pochodzenia, które mogą się okazać zbyt potężne czy niebezpieczne dla konwencjonalnych sił.

Że nie będziemy tolerować żadnej interferencji we wzrost i rozwój ludzkości ku jej prawowitemu przeznaczeniu.

Że oddajemy się ustanawianiu, wzrostowi i zachowywaniu pokoju, wolności, równości i sprawiedliwości według prawa.

To nasza uroczysta przysięga.

***

Artykuł pierwszy: Organizacja.
Avengers są organizacją non-profit, podlegającą prawom wyznaczanym przez Stany Zjednoczone Ameryki. Organizacja ta jest w pełni rozpoznawana jako utrzymująca pokój przez Radę Bezpieczeństwa Narodowego Stanów Zjednoczonych, Organizację Narodów Zjednoczonych, Radę Bezpieczeństwa ONZ oraz S.H.I.E.L.D.

Artykuł drugi: Jurysdykcja.
W zgodzie z zasadami państwowych i międzynarodowych praw, Avengers - występujący indywidualnie lub jako grupa - posiadają możliwość działania na wszystkich ziemiach, terytoriach i protektoratach Stanów Zjednoczonych oraz każdego kraju należącego do Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Artykuł trzeci: Finansowanie.
Jako organizacja non-profit, Avengers fundowani są przede wszystkim przez osoby prywatne. Finansowanie działań Avengers, ich kwater, transportu oraz sprzętu zapewnia w głównej mierze Fundacja Marii Stark. Dodatkowe finansowanie oferuje Organizacja Narodów Zjednoczonych. Darowizny te przyjmowane są przez Avengers przy założeniu, że zarówno Fundacja, jak i Organizacja Narodów Zjednoczonych nie mają nic do powiedzenia w kwestii operacji przeprowadzanych przez Avengers oraz przeznaczania funduszy na konkretne kwestie.

Artykuł czwarty: Operacje.
Codzienne operacje Avengers wykonywane są w oparciu o prawa i zasady ustanowione przez przywódców drużyny.

***

Przepisy wewnętrzne.

Sekcja Pierwsza: Polityka i Operacje.

A) Wszyscy członkowie Avengers zawsze powinni przestrzegać zasad funkcjonowania grupy.
1) Przepisy mogą zostać zmienione, gdy zajdzie taka potrzeba, przez aktywnych członków drużyny. Sugestie zmian mogą zostać złożone przez każdego członka. Do ich przegłosowania wymagane jest poparcie dwóch trzecich aktywnych członków.

B) Avengers nie są zobowiązani do zdradzania swoich cywilnych tożsamości i spraw prywatnych ani ogółowi drużyny, ani Organizacji Narodów Zjednoczonych.

C) Avengers prowadzeni są przez wybranego leadera drużyny. Jego zadaniem jest koordynowanie wszystkich działań grupy, zarówno pod względem biznesowym, jak i taktycznym.
1) Pozycja leadera jest dostępna dla każdego aktywnego członka drużyny po okresie próbnym.
2) Leader ma prawo zwoływać specjalne zebrania grupy, gdy uzna to za stosowne.
3) W przypadku nieobecności lub rezygnacji leadera, zastępca może zostać wybrany w głosowaniu przez dwie trzecie głosów aktywnych członków drużyny.

Sekcja Druga: Członkostwo.

A) Jako że skład Avengers może się zmieniać, a drużyna wynosić z tego korzyści, określone zostały procedury przyjmowania nowych członków.

B) Kandydaci muszą być pełnoletni i posiadać przynajmniej jedną zdolność, moc, umiejętność czy talent, który większość aktywnych członków drużyny uzna za cenny dla Avengers.
1) Członkostwo nie może zostać odmówione na podstawie czynników takich jak rasa, kolor, wyznanie, płeć, orientacja seksualna, pochodzenie i podobnych.
2) Kandydaci muszą być nominowani przez jednego z aktywnych członków drużyny. O przyjęciu decyduje przewaga dwóch trzecich głosów.
3) Nowi członkowie muszą odbyć okres próbny.

C) Avengers będą przyjmować nowych członków wówczas, gdy zadecyduje o tym leader lub przynajmniej dwie trzecie aktywnych członków drużyny.

D) Aktywni Avengers to pełni członkowie drużyny.
1) Aktywni Avengers zobowiązują się zdawać raporty ze swoich misji, aby cała grupa mogła skorzystać z ich doświadczeń i zgromadzonych informacji.
2) Aktywni Avengers muszą stawiać się na wezwanie leadera drużyny, a także reagować na każde ASSEMBLE. Jeżeli nie są w stanie tego uczynić, dopuszczalne jest wysłanie zmiennika.
3) Aktywni Avengers otrzymują prywatne identyfikatory.
4) Aktywni Avengers są zobowiązani współpracować z innymi oficjalnymi siłami.
5) Aktywni Avengers otrzymują stypendia wartości tysiąca dolarów tygodniowo. Mogą odmówić ich przyjęcia, na skutek czego pieniądze wrócą do funduszu drużyny.
6) Aktywni Avengers mają dostęp do darmowej opieki zdrowotnej i ubezpieczeń na życie.
7) Aktywni Avengers otrzymują prywatne kwatery, w których mogą mieszkać, a także nielimitowane posiłki.
8) Aktywni Avengers posiadają pełny dostęp do baz drużyny, jej pojazdów, komputerów i baz danych, a także innych wspólnych dóbr.
9) Aktywni Avengers muszą w każdej chwili zachowywać się w sposób odpowiadający obrońcy ludzkości.

E) Rezerwowi Avengers to członkowie działający na pół etatu - tylko w przypadku specjalnych misji lub wyjątkowych, pilnych zagrożeń.
1) Aktywni Avengers mogą przejść do rezerwy lub z niej wrócić.
2) Rezerwowi Avengers nie muszą składać raportów z misji, choć są do tego zachęcani.
3) Rezerwowi Avengers mogą pojawiać się na zebraniach drużyny, lecz nie mają takiego obowiązku.
4) Rezerwowi Avengers posiadają prywatne identyfikatory.
5) Rezerwowi Avengers otrzymują stypendia wartości tysiąca dolarów tygodniowo.
6) Rezerwowi Avengers posiadają ograniczony dostęp do baz drużyny, jej pojazdów, komputerów i baz danych, a także innych wspólnych dóbr.
7) Rezerwowi Avengers nie mogą głosować w sprawach grupy.
8) Rezerwowi Avengers mają prawo zwoływać zebrania w nagłych wypadkach.
9) Rezerwowi Avengers mogą przejść na emeryturę, tym samym zyskując status nieaktywnych członków drużyny.

F) Nieaktywni Avengers to członkowie, którzy przeszli na emeryturę lub z innego powodu zrezygnowali z aktywnego lub rezerwowego członkostwa.
1) Każdy członek może zrezygnować przez poinformowanie o tym leadera i oddanie swojego identyfikatora oraz wszelkiego sprzętu należącego do drużyny.
2) Każdy członek, który opuści jurysdykcją Avengers, otrzyma honorową odprawę i zostanie umieszczony w nieaktywnym składzie.
3) Nieaktywni członkowie mogą otrzymać ograniczony dostęp do baz drużyny, jej pojazdów, komputerów i baz danych, a także innych wspólnych dóbr - lecz tylko przy dyskrecji aktywnych członków.
4) Nieaktywny status może być rozumiany jako nieobecność na czas nieokreślony.
5) Nieaktywni Avengers mogą zostać ponownie wezwani do służby, gdy przegłosuje to przewaga dwóch trzecich głosów aktywnych członków drużyny.

G) Akcje dyscyplinarne wobec każdego aktywnego czy rezerwowego członka grupy mogą zostać zainicjowane przez dowolnego innego aktywnego członka.
1) W wypadku wysunięcia oskarżenia, leader powinien zebrać grupę dochodzeniową spośród aktywnych członków, w której skład nie będzie wchodził oskarżający.
2) Akcje dyscyplinarne ograniczą się do zawieszenia, z opcją dalszego sądzenia przed trybunałem wszystkich aktywnych członków.
3) Najsurowszą karą może być usunięcie z grupy, dokonane jedynie za poparciem dwóch trzecich głosów aktywnych członków drużyny.
4) Usunięcie z grupy może być karą za:
a) Wyrok skazujący za poważną zbrodnię.
b) Umyślne zdradzenie tajnych informacji.
c) Poważne, nieosądzone przestępstwa, których świadkiem był przynajmniej jeden aktywny członek drużyny.

Sekcja Trzecia: Spotkania.

A) Avengers powinni organizować regularne spotkania aktywnych członków drużyny.

B) Spotkania mogą być zwoływanie w nagłych wypadkach, lecz nie zastępują przez to regularnych spotkań.

C) Spotkania wypadające w trakcie istotnych misji mogą zostać przesunięte.

D) Spotkanie jest uznawane za oficjalne wówczas, gdy weźmie w nim udział większość członków drużyny.

Sekcja Czwarta: Karanie Przestępców.

A) Avengers pozostawiają karanie przestępców odpowiednim organom.

B) Avengers nie mogą naruszać prawa oskarżonego do szybkiego i sprawiedliwego procesu.

C) Avengers muszą dostosować się do decyzji prawa i nie wolno im brać udziału w procesie wymierzania kary.

D) W wypadku, gdy konwencjonalne więzienie okaże się nieadekwatne do danego przestępcy, Avengers mają prawo przetrzymać go w dowolny inny sposób, o ile przedstawią odpowiednim służbom raport dotyczący wspomnianego sposobu.

Sekcja Piąta: Relacje.

Avengers utrzymują otwarte relacje - wliczając w to limitowany dostęp do baz danych - z Fantastyczną Czwórką, S.H.I.E.L.D. oraz Alpha Flight.

Sekcja Szósta: Bezpieczeństwo.

Organizacja Narodów Zjednoczonych ma prawo wglądu do raportów z misji Avengers, lecz nie może pytać o nic związanego z prywatnym życiem członków drużyny, ich tożsamościami albo z bezpieczeństwem państwa, z którego pochodzi dany członek grupy.

Sekcja Siódma: Rozwiązanie.

Avengers mogą zostać rozwiązani poprzez jawne głosowanie całego aktywnego składu grupy. W takim wypadku własność Avengers zostanie zwrócona Fundacji Marii Stark lub Radzie Bezpieczeństwa Organizacji Narodów Zjednoczonych.

_________________


This isn't a question of what I'm not. This is a question of who I could be.

I outrank that son of a bitch.
karta postaci
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Carol Danvers
Mistrz Gry | Captain Grammar
avatar

Liczba postów : 449
Data dołączenia : 24/03/2013

PisanieTemat: Re: Informacje - temat zbiorczy    Wto Kwi 24, 2018 1:11 pm

2. Sprzęt Avengers i  JARVIS


Członkowie Avengers w głównej mierze posługują się swoim własnym, charakterystycznym sprzętem - bronią, gadżetami czy kostiumami - jednakże zdarza się również, że otrzymują coś w prezencie od S.H.I.E.L.D. albo Tony'ego Starka. W związku z tym - w zależności od misji - mogą korzystać z niektórych sprzętów powszechnie dostępnych dla agentów, a także z tego bardziej konwencjonalnego wyposażenia.


Identyfikator Avengers
Każdy członek drużyny posiada swój własny identyfikator. Jest on rozmiaru przeciętnej karty kredytowej i przysługuje nie tylko aktywnym, ale i rezerwowym Mścicielom. Jego rola nie ogranicza się jednak tylko do identyfikacji; służy również jako komunikator, a także pozwala namierzyć właściciela, gdy zajdzie taka potrzeba. Karta członkowska daje pełne upoważnienia dostępu w bazach Avengers oraz w innych przynależących do grupy lokacjach. Do tego okazanie identyfikatora w Starbucks daje dziesięć procent zniżki.
Identyfikatory zostały zaprojektowane i są tworzone przez Stark Industries, a swoje podpisy składają na nich - oprócz posiadacza karty - aktualni: przewodniczący Rady Bezpieczeństwa Narodowego oraz prezydent Stanów Zjednoczonych. Każda karta wyposażona jest w płaski monitor zdolny do odbierania i wysyłania nagrań audio i video. Identyfikator może wydawać z siebie odgłosy jak pager, komunikować się jak wideotelefon, a także nagrywać to, czego jest świadkiem. Dzięki połączeniu satelitarnemu działa praktycznie wszędzie na planecie. Każda karta emituje unikalny sygnał, dzięki czemu może zostać namierzona. Do tego identyfikatory mogą działać jako małe komputery z wysuwaną holograficzną klawiaturą numeryczną - co czyni z nich nie tylko kalkulatory, ale i pozwala na łączenie się dzięki odpowiednim kodom z komputerami Avengers, aby dalej sterować nimi przez komendy głosowe. Karty są także "kluczykami" do pojazdów i baz należących do Avengers. Każda z nich jest odporna na wodę i nacisk. Do tego identyfikatory przez większość czasu udają inne karty członkowskie do momentu, gdy nie zostaną wyciągnięte przez swojego właściciela.


Komunikator Avengers
Komunikatory te zostały zaprojektowane i były tworzone przez Stark Industries, lecz ich produkcja została już wstrzymana. Ich technologię uznano za przestarzałą, a zastąpiły je wielofunkcyjne identyfikatory Avengers. Mimo to starsi członkowie drużyny mogą wciąż je posiadać w zapasie, a do tego dopuszczalne jest przekazywanie ich sojusznikom na wypadek nagłych wypadków.



Quinjet
Quinjety zostały zaprojektowane przez Wakanda Design Group, z Czarną Panterą na czele. Odrzutowce te stanowią główne pojazdy Avengers i występują w kilku wariantach, między innymi Stealth czy Ultra-large. Są w stanie poruszać się nie tylko w przestrzeni powietrznej, ale i kosmicznej. Osiągają maksymalną prędkość równą 2.1 Macha, jednakże w praktyce zwykle poruszają się trochę wolniej. Mogą startować i lądować pionowo, posiadają silniki turboodrzutowe. Ich dokładna budowa prezentuje się zwykle - choć nie zawsze, bo w zależności od typu - następująco:




Sky-Cycle
Pierwotnie używane przez Hawkeye'a, z czasem stały się dostępne również dla reszty drużyny. Sky-Cycle pozwalają na sterowanie za pomocą komend głosowych, bez używania rąk, a do tego posiadają tryb autopilota. Same ważą nieco ponad trzysta kilogramów, a pozwalają na przewożenie około dwustu. Napędzają je wysoce wydajne miniaturowe turbiny. Sky-Cycle może osiągnąć w porywach - i w maksymalnie sprzyjających warunkach - prędkość sześciuset kilometrów na godzinę, choć nie jest to zalecane ze względów bezpieczeństwa.


JARVIS
JARVIS jest systemem operacyjnym, stworzonym przez Tony’ego Starka. Jest multifunkcjonalny, dzięki czemu można jednocześnie zlecić parę zadań. W przypadku problemów, zastanawiających anomalii, JARVIS informuje każdego członka Avengers i posiadacza komunikatora drużyny o danej sytuacji. Ponadto, JARVIS jest w stanie połączyć się z innymi drużynami superbohaterów.
Również kieruje urządzeniami i maszynami należącymi do Mścicieli. Także “dowodzi” w placówkach drużyny, między innymi blokując, monitorując wszystkie pomieszczenia w budynkach. Oprócz tego, sztuczna inteligencja jest w stanie przygotować raporty, zebrać informacje czy też wiadomości z całego świata, jeśli zostało to zlecone przez któregoś z Mścicieli. W sytuacjach, kiedy ma miejsce coś nietypowego, nienaturalnego i niebezpiecznego - system sam informuje o takim zdarzeniu.

50₵
Gadżet o wyglądzie i wymiarach pięćdziesięciocentówki. Przyczepiony do urządzenia elektronicznego, automatycznie pobiera kopię jego systemu i przesyła ją do bazy Avengers. Działa jedynie na urządzenia mające możliwość nawiązania połączeń bezprzewodowych, na przykład przez Wi-Fi czy Bluetooth, a do tego może być zablokowany w lepiej chronionych systemach, jak chociażby w takich, którymi opiekują się AI. Z racji tego, że projekt miał na celu niewielką i nierzucającą się w oczy formę, 50₵ nie posiada panelu sterowania - w przypadku przedwczesnego przerwania pobierania danych możliwe jest, że te pożądane nie zostaną zgrane.

Hulkbuster
W przeciwieństwie do większości zbroi utworzonych przez Iron Mana, ta konkretna może być używana przez dowolną uprawnioną do tego osobę. Nieco podobnie sprawy się mają z War Machine, tyle że upoważniony do korzystania z niej jest jedynie James Rhodes.

Pchełki
Drobne ładunki wybuchowe w formie małych kulek. Przyczepiają się do różnego rodzaju powierzchni. Ich eksplozja może być wcześniej zaplanowana lub wywołana zdalnie.

Mankiety elektromagnetyczne
Szerokie, srebrne mankiety z niewielkim ekranem dotykowym, który umożliwia wybranie odpowiedniego trybu. Wytwarzają wokół dłoni osoby je noszącej pole o promieniu około dwudziestu centymetrów. Jego kontakt z elementami metalowymi urządzeń elektrycznych zaburza ich działanie, zaś z przeciętnymi ludzkimi tkankami wywołuje oparzenia pierwszego czy drugiego stopnia.

Miecz świetlny
Wbrew nazwie nie jest duży i świecący, może uchodzić co najwyżej za Scyzoryk Laserowy. Jego wiązka przecina różne materiały - w tym standardową stal i inne metale cywilne.

Myślodsiewnia
Sprzęt złożony z opaski i niewielkiego projektora hologramów, pozwala na trójwymiarową projekcję wspomnień. Działa w przypadku osób skłonnych do współpracy lub niezdolnych do stawiania psychicznego oporu, jednak w tym drugim przypadku projekcje bywają zniekształcone. Ze względu na to, że opaska monitoruje aktywność mózgu, jest w stanie wykrywać kłamstwa - lecz w niektórych przypadkach da się ją oszukać.

StarkVision GlassesTM
Stylowe okulary z czerwonymi szkłami. Zaopatrzone w noktowizor, aparat, kamerę i mapy z opcją Street View, mogą korzystać z informacji zebranych przez drony lub satelity Stark Industries.

Pajęczy zestaw
Komplet składający się z elastycznych rękawiczek i nakładek na buty, pozwala użytkownikowi na wspinanie się po gładkich powierzchniach; działają do obciążenia dwustu pięćdziesięciu kilogramów.

Namiot
Dysk rozkładający stacjonarne pole siłowe o promieniu trzech metrów. Nie ochroni osoby znajdującej się w centrum wybuchu albo nurkującej w wulkanie, ale bez problemu odbije pociski z karabinu maszynowego... Przynajmniej do czasu.

Rękawice repulsorowe
Działają na podobnej zasadzie, co repulsory w zbroi Iron Mana. Sama rękawica jest zbudowana z materiału, który dopasowuje się do dłoni użytkownika. Ze względu na to, że posiadają prostszą budowę i nie mają dostępu do źródła zasilania tak silnego jak zbroja, mają możliwość oddania dwudziestu strzałów.

Shockblanket
Sieć rozwijająca się z metalowej kulki o wielkości piłeczki ping-pongowej. Okleja cel - przy standardowej, czyli szczupłej budowie ciała i do 175 cm wzrostu, inaczej wystaje - i razi go prądem, którego dawka nie jest zabójcza i przeciętnego człowieka najwyżej pozbawi przytomności.

Skrzydła Falcona
Jak sama nazwa wskazuje, to skrzydła zaprojektowane dla Sama Wilsona. Z dodatkowej pary może jednak korzystać każdy chętny, o ile oczywiście będzie w stanie. Wykonane ze stopu tytanu, napędzane silnikiem zasilanym energią słoneczną, nadają się do lotu lub jako tarcza w czasie walki.

Sokolątka
Drony. Dzielą się na małe - wielkości muchy - najlepiej nadające się do robienia zdjęć i działania jako urządzenia śledzące oraz duże - wielkości wróbli - przystosowane do wykonywania bardziej złożonych skanów terenu. Oba modele są wyposażone w system autodestrukcji na okoliczność próby wydobycia zgromadzonych przez nie informacji siłą.

Kameleon
Trójkątny obiekt, który użytkownik umieszcza na wysokości klatki piersiowej. Urządzenie korzystając z własnej kamery i danych satelitarnych projektuje obraz dookoła noszącej je osoby, sprawiając, że ta wtapia się w otoczenie.

Parasol
Metalowa opaska na przedramię, która wytwarza tarczę pola siłowego o średnicy metra. Przystosowana do ochrony indywidualnej, niweluje ataki fizyczne - dopóki nie pęknie.

HSF
Lekki pistolet służący do ogłuszenia ofiary wiązką elektryczną bez wyrządzania jej realnej krzywdy. Designem bardzo przypomina blaster z Gwiezdnych Wojen.

Turing
Bardziej złożone urządzenie do pobierania danych z komputerów. Zdolne do złamania większości zabezpieczeń - poza tymi systemami, których chronią na przykład co lepsze AI. Urządzenie wygląda jak staromodny pendrive Kingstona, wymaga podłączenia do komputera i posiada możliwość zmiany klasycznej wtyczki USB na inną. Umożliwia selektywne pobieranie plików.

Węgorze
Dwa bicze plazmatyczne; przetną nawet stal czy inny cywilny metal, o człowieku nie wspominając. Regulacja napięcia pozwala na nadanie im bardziej „pacyfistycznego” charakteru – wywołują wtedy jedynie oparzenia. Wyłączone i owinięte wokół przedramion wyglądają jak bardzo stylowa, złota biżuteria.

_________________


This isn't a question of what I'm not. This is a question of who I could be.

I outrank that son of a bitch.
karta postaci


Ostatnio zmieniony przez Carol Danvers dnia Wto Cze 19, 2018 5:29 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Carol Danvers
Mistrz Gry | Captain Grammar
avatar

Liczba postów : 449
Data dołączenia : 24/03/2013

PisanieTemat: Re: Informacje - temat zbiorczy    Wto Kwi 24, 2018 1:20 pm

3. Sprzęt S.H.I.E.L.D.

Ze względu na współpracę z organizacją S.H.I.E.L.D., Avengers mają możliwość korzystania ze sprzętu tej frakcji. Nie dotyczy to każdego urządzenia bądź maszyny, ale większości.

Pojazdy:
+ Helicarrier - latająca forteca służąca jako ruchoma baza S.H.I.E.L.D. Aktualnie istnieje tylko jeden taki pojazd, jednakże trwają prace nad zbudowaniem kolejnego i to w jeszcze lepszym wydaniu.
+ S.H.I.E.L.D. Hoverflier - niewielki, dwuosobowy poduszkowiec zdolny do lotu na niskim poziomie atmosfery, bardzo zwrotny. Posiada dwa działa na przedzie, silniki turbośmigłowca oraz zdolność VTOL - pionowego startu i lądowania.
+ Latający Samochód S.H.I.E.L.D. - samochód działający na zasadzie poduszkowca, zazwyczaj żółty lub czerwony i z wyglądu stylizowany na sportowy - najczęściej Porshe 904 albo Boxters czy Aston Martin Vanquish. Standardowy używany przez agentów model to Mark V, którego na świecie są około dwa tysiące. Zawiera sprzęt do rekonesansu i komunikacji oraz elektroniczną inteligencję. Pojazd jest wytrzymały, w dużym stopniu odporny na ataki energetyczne, bardzo szybki w locie, a nawet pod wodą, pod którą może funkcjonować pięć godzin na baterii. Tlenu starcza w nim na dziesięć godzin. Zasięg strategiczny - pięćset pięćdziesiąt mil. Pułap praktyczny - pięćdziesiąt tysięcy stóp.
+ S.H.I.E.L.D. Floater - używany głównie do skanowania terenu, najczęściej jednoosobowy, dość szybki i zwrotny.
+ S.H.I.E.L.D. Sor-One - statek kosmiczny znany także jako shuttle.
+ Skimmer - lekki pojazd latający, najczęściej jedno lub dwuosobowy.
+ Cradle - wyróżnia się na tle pozostałych statków powietrznych tym, że w głównej mierze stanowi placówkę badawczą - tylko po prostu latającą... I mocno ufortyfikowaną. Cradle jest bardzo wytrzymałe na ataki różnego rodzaju.
+ Tele-Plane - krzyżówka pomiędzy przystosowanym do ofensywy odrzutowcem i teleporterem. Pojazd jest jeszcze prototypem i choć S.H.I.E.L.D. posiada ich kilka - agentom nie wolno ich póki co używać, gdyż uważa się to za zbyt niebezpieczne.
+ Konwencjonalne pojazdy - lądowe, wodne i powietrzne.

Broń:
+ Destroyer Armor Prototype Gun - w skrócie po prostu Destroyer Gun, broń energetyczna powstała na skutek badań nad pochodzącym z Asgardu Destroyerem. Utworzono ją w ramach projektu Faza Druga. Przystosowana do walki z nadludźmi - nawet na poziomie bóstw. Jako że jest to prototyp, S.H.I.E.L.D. dysponuje tylko jednym Destroyer Gunem.
+ Sonic Staff - broń generująca wiązkę energii sonicznej, zakończona kolcami umożliwiającymi przymocowanie jej do podłoża przed uruchomieniem.
+ Broń konwencjonalna - standard stanowi pistolet maszynowy kaliber .30.
+ Pistolet strzałkowy - choć jego pociski nie zawsze można określić mianem "strzałek".
+ Pistolet plazmowy.

Inne:
+ S.H.I.E.L.D. Flight Pack - znany również po prostu jako jetpack, czyli bardzo popularne wśród agentów urządzenie umożliwiające lot. Starsze modele składają się z uprzęży i dwóch silników rakietowych, nowsze - wbudowuje się już w pancerze agentów.
+ Life-Model Decoy (LMD) - androidy naśladujące konkretnych ludzi. Właściciel LMD widzi jego oczami, może przez niego mówić i kontrolować jego poczynania. Często korzysta z nich Nick Fury. LMD mogą też być wykorzystywane do wyjątkowo ryzykownych operacji bez konieczności udawania prawdziwych osób. Charakteryzują się podwyższoną siłą, prędkością, wytrzymałością, odpornością, równowagą - i posiadają nanity, które w razie konieczności odbudowują ich ciała.
+ Stark Tech Airborne Nano-Camera - czyli w skrócie ANC. Nanokamery wielkości komórki skóry dostarczają każda po jednym pikselu, a związany z nimi software przetwarzał dane - tworząc obrazy 2-D lub holograficzne.
+ Photostatic Veil - urządzenie służące do replikowania twarzy innej osoby, aby odtworzyć ją na własnej. Używa próbki DNA obiektu i zwykle współdziała z syntezatorem głosu.
+ Kapelusz peryskopowy - umożliwia patrzenie za siebie bez obracania głowy, działając na zasadzie podobnej do peryskopu.
+ Zegarek w kamerą i telefonem - oczywiście dobrze zamaskowanymi.
+ Cygaro - z dodatkiem różnego rodzaju związków chemicznych, w tym na przykład takich, których użyć można jak bomb błyskowych.
+ Eksplodująca koszula - aktualnie rzadko stosowane.
+ Butonierka z gazem - najczęściej łzawiącym.
+ Pancerz - najczęściej z kevlaru lub na jego bazie - i jeszcze dodatkowo wzmocnione. Dostępne są różne modele pancerzy.
+ Beta Cloth - czyli ognioodporny materiał wykorzystywany przy tworzeniu kombinezonów, z których mogą korzystać agenci.
+ Psi-blocker - zaburzający pracę umysłów osób obdarzonych zdolnościami telepatycznymi i pokrewnymi, na skutek czego nie mogą się one skupić i korzystać ze swoich mocy.
+ Teleporter - działający niestety tylko na ograniczonym terenie lub pomiędzy konkretnymi stanowiskami teleportacyjnymi.
+ Hover disc - dysk utrzymujący się w powietrzu, przystosowany do przenoszenia jednej osoby. Szybki, zwrotny, lekki, ale nie oferujący praktycznie żadnej ochrony.

_________________


This isn't a question of what I'm not. This is a question of who I could be.

I outrank that son of a bitch.
karta postaci
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Carol Danvers
Mistrz Gry | Captain Grammar
avatar

Liczba postów : 449
Data dołączenia : 24/03/2013

PisanieTemat: Re: Informacje - temat zbiorczy    Wto Kwi 24, 2018 1:22 pm

4. Siedziba Avengers

Niegdysiejsze Stark Tower, jednakże w związku z utworzeniem drużyny, budynek został przemianowany i stał się oficjalną siedzibą.
Avengers Tower jest jednym z wyższych budynków w Nowym Jorku. Znajduje się w dzielnicy Manhattan, dziesięć przecznic od Baxter Building.
Drapacz chmur posiada około 55 pięter. Sam budynek we większości jest oszklony z zauważalnymi betonowymi i metalowymi elementami. Dodatkowo, po wielu atakach w okolicy Avengers Tower, wieża została wzmocniona  poprzez użycie vibranium w szkielecie i wierzchniej, metalowej części. Część okien składa się z pancernego/ hartowanego szkła.
Sama budowla utrzymywana jest w nowoczesnym stylu - w częściach wspólnych, pracowniach i laboratoriach zachowano surowy, modernistyczny (choć można by już uznać jako futurystyczne) wystrój; zadbano o przestrzenność i jasność w niemalże wszystkich pomieszczeniach. W budynku znajdują się trzy windy, z czego dwie dostępne są dopiero od 5 piętra za uprawnieniami.

Podział pięter:
0 - parter budynku, do którego można dostać się jedynie przez główne wejście. W momencie wejścia do budynku, zostaje się przywitanym przez sztuczną inteligencję, której zamiarem jest dowiedzenie się o celu wizyty.
1-5 - są to piętra, po których mogą poruszać się  goście z otrzymaną przepustką. Nie ma możliwości dostania się wyżej ze względu na brak odpowiednich uprawnień umożliwiających dalsze zwiedzanie. Znajduje się tutaj również aula czy sala konferencyjna, jeśli Avengers zdecydują się na udzielenie wywiadu bądź rozmów w towarzystwie prasy. Część socjalna uwzględnia bar i tym podobne.
6-9 - piętra zabudowane.
10-15 - część biurowa, w której mieści się oddział Fundacji Marii Stark. Pokrywa ubezpieczenie członków drużyny. Nie jest to szczególnie często odwiedzana część przez członków drużyny, ale z pewnością najwięcej przebywają osoby wykształcone na znajdujących się tutaj stanowiskach i adwokaci.
16-20 - to piętra głównie składające się z licznych laboratoriów czy pracowni, w których opracowywane bądź tworzone są kolejne nowinki technologiczne dla drużyny.
21-26 - kondygnacje odpowiadają za przechowywanie starych bądź już nieużywanych sprzętów, kostiumów, otrzymanych dyplomów czy nagród, jednym słowem: magazyn.
27-30 - piętra zabudowane.
31-35 - część rekreacyjna; na tych kondygnacjach znajduje się kryty basen, siłownia, sala treningowa i symulator walk; jest tu także sala z łóżkami do masażu, sauna czy szatnia.
36-39 - piętro z magazynem aktualnie używanych bądź nowych sprzętów czy kostiumów.
40-46 - na tych piętrach znajdują się kwatery członków drużyny. Średnio około 3-4 kwater na piętro. Kwatery członków drużyny pozostawione są do ich dyspozycji. Standardowy wygląd kwatery przedstawia salon, łazienkę, aneks kuchenny czy też dwie sypialnie. Nie ma żadnych ozdób, żadnych kwiatów. Jest czyste i umeblowane, i gotowe na personalizację.
47 i 48 to kwatera i warsztat Tony’ego Starka z osobnym przejściem.
49 - kuchnia, jadalnia, spiżarnia.
50-51 - kryte lądowisko i hangar, w którym znajdują się wszystkie pojazdy drużyny. Jest tutaj także osobna winda prowadząca aż pod parter Avengers Tower w przypadku wykorzystania transportu lądowego, kołowego. Przyboczny warsztat.
52-54 - piętra, w których na co dzień dzieje się najwięcej. Tutaj spotyka się drużyna w celu rekreacji - zagrania w bilard, spożycia alkoholu, skorzystania z leżących i zapomnianych gier planszowych, kościanych czy karcianych. Jeśli organizowane są przyjęcia lub imprezy - to na tym piętrze. Od niego wychodzi długi taras bądź lądowisko dla latających superbohaterów. Oczywiście ci spokojniejsi także znajdą dla siebie kąt dyskusyjny, niewielką, domową salę kinową czy bibliotekę z głębokimi kanapami.
55 - penthouse z wyjściem na ogród tarasowy - ostatnie piętro zajmuje członek drużyny, który w poprzednim miesiącu brał udział w zawodach i wygrał w pokera.

Dach budynku natomiast jest lądowiskiem dla “gości”.

W przypadku innych budynków będących własnością Avengers - informacje zastrzeżone.

_________________


This isn't a question of what I'm not. This is a question of who I could be.

I outrank that son of a bitch.
karta postaci


Ostatnio zmieniony przez Carol Danvers dnia Wto Kwi 24, 2018 9:32 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Carol Danvers
Mistrz Gry | Captain Grammar
avatar

Liczba postów : 449
Data dołączenia : 24/03/2013

PisanieTemat: Re: Informacje - temat zbiorczy    Wto Kwi 24, 2018 1:25 pm

5. Postęp fabularny

Temat organizacyjny, w którym można umieścić informacje dotyczące odbytych sesji, aby przybliżyć pozostałym członkom drużyny, co dzieje się u reszty. Ponadto w tym temacie można umieszczać informacje o nadanych fabularnie komunikatach do członków drużyny.
W każdym razie, temat ma także służyć temu, abyśmy jako autorzy mogli wspólnie zdecydować co dalej i w jakim kierunku prowadzimy naszą grupę. Decyzje mogą zostać przełożone na historię - ot, przykładowo umówienie się na zebranie całej drużyny, żeby drogą fabularną uczynić to, co zostało postanowione we wspomnianym temacie.
Ma on bardziej sprzyjać autorom w celu dogadania się niż postaciom.
Pod tym linkiem znajduje się temat.

_________________


This isn't a question of what I'm not. This is a question of who I could be.

I outrank that son of a bitch.
karta postaci
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Informacje - temat zbiorczy    

Powrót do góry Go down
 
Informacje - temat zbiorczy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Informacje szkolne
» Wymiana bannerami - jedyny temat, w którym mogą pisać goście
» Gify temat 1+2 [Hajs się zgadza + Święta!]
» Ważne Informacje o Ruinach Atlantydy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Midgard :: Stany Zjednoczone Ameryki :: Nowy Jork :: Avengers Tower-
Skocz do: