Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Plague Doctor

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Plague Doctor

Plague Doctor


Liczba postów : 9
Data dołączenia : 27/12/2013

Plague Doctor Empty
PisanieTemat: Plague Doctor   Plague Doctor Icon_minitime1Sob Gru 28, 2013 12:45 am

Plague Doctor Craaaa_by_snook_8_d5rravf

Imię i nazwisko:  Steven Bates (nosiciel)
Pseudonim: Doktor, Upiorny Doktor, Czarny Doktor, Mroczny Doktor, Ptasi Doktor, Doktor Plaga
Rasa: Człowiek (nosiciel) Inkarnacja? (Doktor)
Miejsce pochodzenia: Helena, Montana (nosiciel)
Wiek: 42 (nosiciel)
Frakcja: Czarny Charakter
Wygląd:
Nosiciel - Raczej sympatycznie wyglądający mężczyzna, dobrze się trzymający biorąc pod uwagę okoliczności. Jasnoniebieskie oczy, niewielka broda, powoli narastająca łysinka wśród jasnobrązowych włosów. Wokół oczu i ust zmarszczki wskazujące na to że żył z uśmiechem na ustach, ale radość coraz rzadziej pojawia się na jego twarzy. Ostatnio coraz bardziej zaniedbany.
Doktor - Chuda, wysoka postać odziana w czerń. Czarne, solidne buty, takie same spodnie, wygodna czarna koszula i kapelusz z szerokim rondem. Na twarzy biała maska z długim ptasim dziobem. Czarna peleryna powiewa za nim, czasem targana wiatrami jakich śmiertelnik nie odczuje. Dłonie w cienkich rękawiczkach, a oczy zasłonięte ciemnymi goglami. Trudno powiedzieć jak wygląda on pod strojem, ale wydaje się to zmieniać. Raz jest wygląda zdrowo, a kiedy indziej na przeżartego jakąś zjadliwą chorobą. Z dzioba emanują zapachy ziół lub lekarstw, a płaszcz pachnie piórami i sierścią.

Charakter:
Ciężko opisać charakter istoty tak zmiennej jak Doktor. Potrafi on zupełnie bez powodu pomóc umierającemu jednego dnia, a następnego przeprowadzić bestialski eksperyment albo wypuścić w jakimś mieście straszliwą chorobę by „wykorzenić słabych, a pozostawić silnych”. Podobno nigdy nie odmówi udzielenia pomocy medycznej, jeżeli tylko pacjent zgodzi się zapłacić za to cenę – zazwyczaj udział w jednym z eksperymentów Doktora. Chociaż często dopuszcza się potwornych czynów, zawsze twierdzi że to dla większego dobra – poszerzenia wiedzy, usunięcia słabych albo stworzenia nowych metod leczenia.
Chociaż jego ofiary niejednokrotnie przeżywają katusze, sam Doktor nie wydaje się czerpać z tego faktu żadnej przyjemności. Wręcz przeciwnie, zdaje się współczuć swoim „pacjentom” że muszą tak cierpieć w szczytnym celu.
Charakterystyczną cechą Doktora jest jego okazjonalne popadanie w obsesje na jakimś punkcie. Mogą to być niegroźne drobiazgi, takie jak obserwacja jakiegoś meta-człowieka. Mogą być wręcz pożyteczne, jak choćby krążenie po okolicy i wycinanie z przerażonych pacjentów raka w jego początkowych stadiach rozwoju. Ale zazwyczaj mają one dużo bardziej makabryczny wymiar. Doktor może wpaść w obsesję sekcji – czy wręcz wiwisekcji – przeprowadzanych na ludziach o danej cesze. Wyniszczeni żebracy, osoby cudownie ozdrowiałe ze śmiertelnych chorób, chorzy na szczególną chorobę psychiczną albo posiadający fotograficzną pamięć. Czasem może mieć obsesję na punkcie jednego osobnika i nie spocznie dopóki nie sprowadzi go na swój stół operacyjny w celu bardzo, bardzo dokładnego badania zawierającego wszystko od pomiaru temperatury po dokładne wymiary i ciężar poszczególnych organów. Co ciekawe, niektórzy przeżywają takie „badanie”, idealnie poskładani ponownie w całość. Zapewne zachowani do późniejszej ponownej obdukcji w celu porównania wyników.
Jakikolwiek jest obiekt jego obecnej obsesji, potrafi być on upiornie cierpliwy i metodyczny jeżeli chodzi o osiąganie swojego celu, jednak nie traci on zdrowego rozsądku i instynktu samozachowawczego, wiedząc że prędzej czy później osiągnie swój cel bez konieczności nadmiernego narażania się na szwank.


Jeżeli natomiast chodzi o osobowość nosiciela, to jest on lekarzem z pasją – i to zapewne przyciągnęło Doktora właśnie do niego. Przytłoczony osobowością Doktora jest rozdarty pomiędzy sprzeciwianiem się jego bestialskim praktykom a fascynacją możliwościami jakie dają te ponadludzkie zdolności i wiedza. Wahając się pomiędzy obrzydzeniem a głębokim szacunkiem stara się on temperować nastroje Doktora i przetrwać jakoś te okresy kiedy to on ponosi odpowiedzialność za swoje ciało. Wie jednak, że to nie on już tu rządzi, a Doktor może mu odebrać kontrolę równie łatwo jak on podnosi rękę. Czasem usiłuje on zadośćuczynić za zło wyrządzone przez Doktora, pracując ciężko na rzecz ludzi. Jednak wie, że jego możliwości są ograniczone, a zew mrocznej wiedzy jest trudny do odparcia.

Umiejętności:
Medycyna – Doktor jest prawdopodobnie najzdolniejszym lekarzem jakiego nosiła ziemia. Chociaż lwia część jego sukcesów nastąpiła dzięki mistycznym mocom, to i tak posiada on encyklopedyczną wiedzę na temat każdej choroby, schorzenia i urazu jakie mogą dotknąć istotę ludzką oraz nieludzką. A jeżeli czegoś nie wie, to z radością zbada taki nietypowy okaz gdy znajdzie go na swoim stole operacyjnym.
Lingwistyka – Doktor potrafi posługiwać się każdym językiem w jakim wołano kiedykolwiek o pomoc lekarza. Każdym w jakim błagano o ulżenie w cierpieniu i każdym w jakim ogłoszono z ulgą „Będzie żyć”. Każdemu swojemu pacjentowi potrafi szeptać uspokajające słowa i każdemu potrafi ogłosić smutny wyrok.
Doktor jest odporny na manipulacje umysłem i telepatię. Ciężko jest się przebić do jego umysłu, a jak już się komuś uda, to z miejsca tego żałuje. Nie jest to miejsce przyjazne, miłe ani przyjemne. Niezdrowo jest tam zaglądać.

Moce:

Postrzeganie choroby - Doktor zawsze dostrzeże chorobę obecną w innym. Czy to przeziębienie czy rak. Może też dostrzec chorobę obcego czy innej niezwykłej istoty, chociaż w tym przypadku bez dokładnego badania nie jest w stanie sprecyzować jej natury, przyczyn i działania.

Odporność na choroby – to raczej mało zaskakujące. Doktor nie choruje na żadne ludzkie schorzenia. Bakterie, wirusy i pasożyty – wszystko przepada gdy Doktor przejmuje kontrolę. Jednocześnie jego krew staje się wtedy czarna i może zawierać dowolną chorobę jakiej zażyczy sobie Doktor. To właśnie za jej pomocą może on zaszczepiać choroby u innych.

Przemiana – Nosiciel Doktora żyje normalnie – w każdym razie do pewnych granic tego słowa. Potrzebuje pożywienia, odpoczynku i wydala produkty przemiany materii. Jednak Doktor wciąż żyje w nim, gdzieś w głębinach duszy i umysłu. Jako że Doktor nie przepada za słońcem i światłem, przez większość dnia to nosiciel ma kontrolę. Jednak w nocy – i w razie zagrożenia – stery przejmuje Ptasi Doktor. Jego forma zmienia się na charakterystyczną postać w czerni i z białą ptasią maską. O świcie – lub gdy zagrożenie minie – Doktor ponownie się wycofuje na rzecz nosiciela.

Cieniochodzenie – Dzięki swojemu powiązaniu z chorobą, rozpaczą i walką o życie, Doktor potrafi „zgrać się” z tłem miejsc takich jak szpitale, hospicja, cmentarze, rynsztoki, obozy jenieckie i tak dalej. Pozwala mu to poruszać się po nich bez przeszkód i będąc niezauważonym. Kroczy pomiędzy ludźmi i przedmiotami, niematerialny i eteryczny. Nie może na nic fizycznie wpłynąć, ale może obserwować i chłonąć energię tych miejsc – w ten sposób regeneruje swoje siły. Po każdym większym przedsięwzięciu można go spotkać w takich właśnie miejscach. Tylko osoby obdarzone szczególnymi talentami i ci na granicy śmierci mogą go dostrzec. Mroczna postać w ptasiej masce sunąca powoli korytarzem, nagle zatrzymująca się i odwracająca w ich stronę, gdy Doktor wyczuł że został spostrzeżony. Raczej upiorny widok, szczerze mówiąc.
Po jego przejściu pozostaje lekki zapach piór, sierści i wonności. Może to być woń mięty, goździków, ambry, opium, róż, chemikaliów i innych substancji. Podobno po rodzaju zapachu można poznać jaki nastrój ma Doktor.

Czarne Skrzydła – najbardziej charakterystyczna i najgroźniejsza z jego umiejętności. Doktor potrafi zmaterializować parę czarnych, kruczych skrzydeł na swoich plecach. Chociaż nie potrafi na nich wzlecieć, potrafi on wykorzystać je do kilku celów.
- opatulając się nimi szczelnie, potrafi zmienić się w stado widmowych kruków albo szczurów i w ten sposób podróżować na dalekie dystanse, uciec albo wkraść się do strzeżonych miejsc.
- potrafi wyłaniać ze skrzydeł ręce. Ręce młode i stare. Kobiece i męskie. Szorstkie dłonie robotników i wymuskane rączki paniczyków. Ręce zdrowe, pokryte liszajami i bąblami albo wykręcone artretyzmem. Ręce białych, czarnych żółtych i czerwonych. Ręce okaleczone i zdeformowane oraz kształtne i śliczne. Są to dłonie zmarłych na zarazy poprzez wieki i służą mu za dodatkowe kończyny zarówno w walce jak i przy operacjach. Maksymalnie do 10 rąk może wyłonić się z każdego ze skrzydeł.

Dzieci Plagi - Doktor potrafi zapanować nad zwierzętami najbardziej kojarzonymi z plagą chorób. Szczurami które ją roznoszą oraz krukowatymi, które dzięki niej ucztują. Zwierzęta te będą mu posłuszne tak długo jak znajduje się w pobliżu (do kilkuset metrów). Używa on ich jako zwiadowców i posłańców, a także do odwracania uwagi albo innych zadań. Mogą go one ostrzec poprzez ich więź, a jeżeli Doktor któregoś dotknie i chuchnie mu dymem z maski w twarz, jego władza nad tym stworzeniem stanie się absolutna - bez względu na czas i zasięg. Ale za cenę rychłej śmierci zwierzaka na jakąś zjadliwą chorobę.

Upiorna Medycyna – Doktor potrafi przeprowadzić operacje, które zwyczajnemu lekarzowi wydadzą się absolutnie niemożliwe. Wyleczy chorobę uznaną za nieuleczalną. Zaszczepi schorzenie genetyczne. Uratuje pacjenta nie do odratowania. Przyszyje głowę psa człowiekowi i odwrotnie. Połączenie medycznego geniuszu i nadprzyrodzonych mocy sprawia że może dokonywać wielkich rzeczy – często okropnych albo nieludzkich, ale jednak wielkich. Oczywiście, nie zawsze mu się uda, gdyż przypadki są naturalnym aspektem medycyny. Nawet najprostszy zabieg może się skończyć tragicznie i nie ma co nad tym rozpaczać...

Torba z przyrządami - Doktor posiada u swego boku medyczną torbę. Nie wydaje się ona ani wielka, ani ciężka, ale jakimś cudem zawiera praktycznie każde narzędzie medyczne jakiego może potrzebować doktor. Od skalpela po piłę do kości. Od strzykawki z różnorakimi substancjami po kolec do lobotomii. Narzędzia te są nieodłączną częścią Doktora i znikają gdy powraca on do formy śmiertelnika.

Ważnym aspektem Doktora jest żywy nosiciel. Pomimo wszystkich swoich mocy, ciało człowieka wciąż jest słabe. Nawet pomimo tego że nosiciel doktora może pochwalić się wyjątkową odpornością i żywotnością, wciąż może w miarę łatwo zginąć. Doktor może utrzymać nosiciela przy życiu nawet przy potencjalnie śmiertelnych obrażeniach, ale tylko przez pewien czas. Dlatego niezwykle ważne wtedy jest dla niego znalezienie spokojnego miejsca i przeprowadzenie operacji na samym sobie by ocalić swoją żyjącą część od śmierci, a siebie od ponownego zniknięcia na długie lata. Dlatego zawsze należy upewnić się że nosiciel zginął na dobre. Zraniony Doktor potrafi bowiem wrócić znad grobu nawet po otrzymaniu wielu potencjalnie śmiertelnych ran.

Broń:
Czarna, cienka laska - zaskakująco wytrzymała, ale nie jest to typowa broń. Można nią komuś dołożyć, ale pierwowzoru używano do badania chorych bez dotykania ich.
No i oczywiście każde narzędzie jakie wyciągnie z torby. W końcu większość z nich stworzono by ciąć ciało, ścięgna i kości. Wszystkie te narzędzia są częściowo duchowe, więc mogą zranić istoty odporne na zwykłą broń.

Ekwipunek:
Doktor - torba lekarska
Nosiciel - różne drobiazgi. Portfel, komórka itd.

Historia:
Trudno powiedzieć kiedy dokładnie „narodził się” Doktor . Biorąc pod uwagę jego naturę, można podejrzewać że jest równie stary co historia plag i śmiercionośnych chorób dręczących ludzkość. Jednak z całą pewnością swoją ostateczną formę przyjął w czasie epidemii dżumy, która zdziesiątkowała ludzkość. To wydarzenie przyjmuje się jako datę powstania Doktora jakiego znamy dzisiaj. Podobno pierwszym nosicielem Doktora w obecnej formie był nie kto inny jak Nostradamus gdy sam przywdziewał czarne szaty by nieść pomoc umierającym na Czarną Śmierć.
Przez wieki Upiorny Doktor pojawiał się wielokrotnie, głównie w czasie klęsk chorób i plag, chociaż widziano go też w czasie innych nieszczęść. Wojen, katastrof naturalnych, masowych mordów i klęsk głodu. Zawsze można się go spodziewać w miejscach i czasach gdy życie walczy ze śmiercią. Gdy przetrwanie staje się wyzwaniem a ludzie nie mają niczego poza nadzieją – a często i to tracą. Ciężko też powiedzieć jaka jest zależność pomiędzy nim a tymi wydarzeniami. Czy przyciągają go niczym płomień ćmę, czy też on sam jest w jakiś sposób za nie odpowiedzialny.
Chociaż Doktor obdarza swojego nosiciela niezwykłą żywotnością, nie jest on w żadnym razie nieśmiertelny. Wielokrotnie jego działania zostały nagle przerwane wraz z nagłą śmiercią jednego z nosicieli. W takich wypadkach Doktor znikał na jakiś czas – od kilku do kilkudziesięciu lat – nim ponownie znalazł sobie odpowiedniego nosiciela. Nie ma zapisów dotyczących tego kto go uśmiercał w poszczególnych epokach, ale znamy sprawców dwóch ostatnich śmierci Doktora. Abraham van Helsing w 1895 – gdy epidemia dżumy wybuchła w Chinach - oraz specjalny wydział do spraw paranormalnych Adolfa Hitlera, któremu udało się schwytać Doktora gdy krążył po niemieckich obozach koncentracyjnych. Pragnęli oni użyć go jako broni, lecz nosiciel zmarł w czasie nieludzkich eksperymentów (plotka głosi jakoby sam podsuwał część pomysłów swoim oprawcom, sam ciekaw jak zareaguje na takie traktowanie).

Najnowsze wcielenie pojawiło się stosunkowo niedawno. Szanowany doktor Steven Bates został wciągnięty w medyczny skandal przez kilku kolegów po fachu i własną życzliwą naiwność. Został kozłem ofiarnym i stracił prawo do wykonywania zawodu, majątek, żonę oraz reputację. Ukrył się w piwnicach szpitala w jakim pracował ze strzykawką pełną substancją o której wiedział, że podaruje mu lekką i spokojną podróż w niebyt. To co wyszło z tej piwnicy było „cudownie ocalonym” Stevenem – nosicielem Doktora.
Obecny Doktor uznaje dzisiejsze czasy za fascynujące. Niby zdrowsze niż kiedyś, ale jednocześnie na swój sposób przeżarte zupełnie nowymi chorobami. Do tego ta ilość nietypowych istot ludzkich i nieludzkich jakie można zbadać. Rozkroić i eksperymentować. Tyle ciekawych rzeczy do zrobienia…
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki


Liczba postów : 4172
Data dołączenia : 23/05/2012

Plague Doctor Empty
PisanieTemat: Re: Plague Doctor   Plague Doctor Icon_minitime1Sob Gru 28, 2013 11:05 am

Widzę, że wszystko jest już mniej więcej tak, jak to ustaliliśmy, więc tylko dorzucę parę informacji... Jeśli chodzi o kontrolę umysłową, to oczywiście nie wchodzi w grę, tak samo jak i czytanie myśli, ale telepatia równie dobrze może opierać się na mentalnym "uderzeniu", które już może przebić się przez osłony. Nie zdradzi to wnętrza Twojego umysłu, ale - zależnie od siły telepaty - zaboli, zdekoncentruje albo i pozbawi przytomności. Cieniochodzenie regeneruje siły, ale nie rany hosta, co jest raczej logiczne, skoro postać nie jest nawet wtedy materialna. Podróżowanie jako kruki i szczury - okej, tylko nie za często, żeby nie było tak, że co kilka sekund będziesz zmieniać formę, by atakować z różnych stron, a samemu nie móc oberwać... No i oczywiście pamiętaj, że istnieją sposoby zabezpieczenia się przed wtargnięciem ciał astralnych i im podobnych. Jeszcze ostatnia kwestia, czyli tych narzędzi z torby - częściowo duchowe, okej, czyli obrażenia "duchowe" nie będą aż tak wielkie. Ten typ i tak głównie wywołuje ból.

To powyżej to sprostowanie przede wszystkim dla Mistrzów Gry, poza tym akcept.
Powrót do góry Go down
https://theavengers.forumpolish.com
 
Plague Doctor
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Sprawy organizacyjne :: Karty postaci-
Skocz do: