|
| Darkstorm | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Gość Gość
| Temat: Darkstorm Pią Sie 21, 2015 1:43 pm | |
| Imię i nazwisko: Sheltem
Pseudonim: Darkstorm
Rasa: minotaur
Miejsce pochodzenia: Al-Rubit, Królestwo Rashinu
Wiek: ok. 65 lat
Frakcja: czarny charakter
Wygląd: Darkstorm jak na minotaura przystało jest wysoki (ma prawie 2 metry) oraz umięśniony. Kolejnymi cechami wyglądu charakterystycznymi dla jego gatunku są bycza głowa, kopyta i ogon. Sierść Sheltema jest czarna, podobnie jak jego rogi. Jednakże broda staje się już powoli jasna, a i długie włosy (właściwe bardziej ludziom niż bykom) też są już mocno przyprószone siwizną. Kolejnymi cechami rozpoznawczymi są długie kły z dolnej szczęki, które jakimś cudem nie przeszkadzają w mówieniu oraz jarzące się na niebiesko oczy. Tym, co wyróżnia Darkstorma spośród przedstawicieli jego ludu jest jednak ubiór. Praktycznie zawsze widziany jest w czarnym lub ciemnoniebieskim płaszczu z kapturem.
Charakter: Darkstorm to osobnik bardzo tajemniczy. Nigdy nie wyjawia swoich zamiarów nikomu, komu nie musi. Poza tym nikomu nie ufa i zawsze spodziewa się ciosu w plecy. Jak na przedstawiciela swojego gatunku jest niezwykle sprytny i inteligentny. Przeważnie jest opanowany, ale niektóre zachowania wywołują w nim gniew, którego lepiej nie być świadkiem. Mimo całej swej manii prześladowczej i lekkiej skłonności do sztyletowania tych, którzy mu się narazili Darkstorm kieruje się czymś w rodzaju kodeksu honorowego, niepozwalającego mu na zdradzanie sojuszników i brak szacunku dla wrogów.
Umiejętności: -alchemia (ze szczególnym uwzględnieniem trucizn) -skrytobójstwa (ze względu na posturę pomaga w nich sobie magią mroku) -strategia
Moce: -mistrzostwo w magii mroku polegającej na manipulacji ciemnością i cieniami, -częściowa znajomość magii ziemi polegającej na kształtowaniu tego żywiołu według woli, -nadludzka siła (ok. 2 razy większa, niż siła przeciętnego człowieka)
Broń: kostur, dwa sztylety (nierzadko zatrute)
Ekwipunek: ampułki z kilkoma prostszymi truciznami, księga z zaklęciami (nie jest niezbędna do rzucania czarów, Sheltem ma ją na wszelki wypadek)
Historia: Darkstorm nie pochodzi z tego świata. Pochodzi z krainy, w które magia jest wszechobecna, a żywiołom oddaje się boską cześć. Urodził się jako Sheltem w mieście Al-Rubit należącym do Królestwa Rashinu, rządzonego przez magów. Czarodzieje nie byli w tej krainie zbyt lubiani. Uważali, że jeśli osiągną wystarczająco wielką moc, sami zostaną bogami, co wszystkie inne ludy uznawały z herezję. Jednym z przejawów ich arogancji i dumy były eksperymenty na ludziach i zwierzętach. Bawiąc się w Stwórców stworzyli tak zwanych zwierzoludzi, czyli hybrydy takie jak harpie, centaury, czy właśnie minotaury. Wszystkie te gatunki były niewolnikami czarodziejów i wykonywały dla nich całą fizyczna pracę, podczas gdy ich panowie podnosili swe umiejętności magiczne. Jednak młody minotaur Sheltem był bardzo ciekaw ich studiów, więc często wymykał się z pracy i podglądał swych mistrzów w trakcie rzucania zaklęć. Szybko odkrył, że on też ma magiczne zdolności. Szczególnie upodobał sobie magię ziemi. Uzbrojony w tę moc, zaczął planować wyzwolenie swego ludu. Pewnego dnia stało się coś nieoczekiwanego. Okazało się, że wszystkie minotaury miały zostać przekazane Mrocznym Elfom w geście pokoju. Oczywiście jako niewolnicy. Nikt z rodziny, ani przyjaciół Sheltema nie uznał tego za zbyt dobrą wiadomość, bowiem Mroczne Elfy słynęły z ciągłego spiskowania przeciw sobie nawzajem i notorycznych skrytobójstw. Nie było jednak wyboru musieli jechać. Po dotarciu do Kanosu, podziemnego królestwa Mrocznych Elfów szybko wyszło na jaw, że nowi panowie Sheltema i jego braci wcale nie zamierzają czynić z nich niewolników. Wręcz przeciwnie, zrobili z nich pełnoprawnych obywateli. Zorientowali się również, że Sheltem jest utalentowanym magiem i wytrenowali go w magii mroku oraz alchemii. Nauczył się również bardzo popularnej w Kanosie sztuki skrytobójstwa, a po jakimś czasie stał się jednym z najbardziej szanowanych obywateli. I Sheltem zapewne dożyłby swoich dni całkiem wygodnie, gdyby nie eksperyment z portalem międzywymiarowym. Sheltem odkrył zaklęcie pozwalające takowy otworzyć i z ciekawości przeszedł przezeń. Znalazł się w naszym świecie. Rozejrzał się po okolicy i chciał wracać, lecz okazało się, że zaklęcie nie działa. Musiał więc pozostać tutaj. Zaszył się w cieniu i obserwował. Po jakimś czasie, gdy już dobrze poznał ziemską kulturę uznał, że jest tu podobnie, jak w jego wymiarze. W stwierdzeniu tym chodziło o wszechobecne w obu światach rasizm i uprzedzenia, których minotaur serdecznie nienawidził. Jako że widział protestujących przeciw nim ludzi uznał, że świat nie chce się ich wyzbyć pokojowo. A w takim wypadku trzeba przymusić go siłą.
Ostatnio zmieniony przez Darkstorm dnia Nie Sie 23, 2015 9:11 am, w całości zmieniany 3 razy |
| | | Loki Administrator
Liczba postów : 4172 Data dołączenia : 23/05/2012
| Temat: Re: Darkstorm Pią Sie 21, 2015 3:19 pm | |
| Po pierwsze: podpisz regulamin.
Co do samej karty... Przede wszystkim z umiejętności wywal dwa pierwsze punkty, bo to moce - i to w ich rubryczce powinny się znajdować. Alchemia, skrytobójstwo i strategia są okej.
Jeśli chodzi o siłę fizyczną, to skoro jej nie określiłeś - zakładam, że jest niewiele wyższa od ludzkiej; w porządku.
Magia - odpadają wszystkie żywioły, wybierz tylko jeden i na nim opieraj czary, a najlepiej je wypisz, żebym sprawdził czy coś nie będzie przesadą. Jeśli chodzi o zaklęcia związane z mrokiem, to zgaduję, że chodzi o krycie się w nim i zaciemnianie różnych miejsc, więc na to się zgadzam.
Poza tym mam nadzieję, że postać nie jest kompletnie zerżnięcia z gry, bo w jakiejś mi mignęła, plus dostaję już tutaj podpowiedzi, że za dużo się jakimś tytułem sugerowałeś. Mógłbyś też zrobić większy avatar, bo widziałem, że obrazek na to pozwala. |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Darkstorm Pią Sie 21, 2015 6:25 pm | |
| W kwestii magii mroku chodziło mi właśnie o rzeczy w stylu np. przemieszczania się między cieniami, ale też iluzje i lekkie mącenie w głowie. W sensie nie tak żeby delikwent od razu trafił do czubków. Poza tym postać nie jest w 100% skopiowana, choć przyznaję, że wzorowałem się dość mocno. Postaram się pozmieniać kilka rzeczy w tej kwestii. |
| | | Loki Administrator
Liczba postów : 4172 Data dołączenia : 23/05/2012
| Temat: Re: Darkstorm Pią Sie 21, 2015 7:29 pm | |
| Ale... Iluzja raczej nic wspólnego z mrokiem nie ma? Z umysłem. Mrok to ciemność. Można pokryć coś ciemnością, żeby to ukryć, powiedzmy, że to jakaś forma iluzji, no ale. Tak czy siak, wołaj, gdy wprowadzisz zmiany. |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Darkstorm Pią Sie 21, 2015 7:51 pm | |
| Więc, żeby nie było niejasności - co do iluzji to tylko taka a la niewidzialność, a z zaciemniania umysłów rezygnujemy? Jeśli tak to zgadzam się i powiadomię po wdrożeniu modyfikacji.
|
| | | Loki Administrator
Liczba postów : 4172 Data dołączenia : 23/05/2012
| Temat: Re: Darkstorm Pią Sie 21, 2015 7:53 pm | |
| |
| | | Loki Administrator
Liczba postów : 4172 Data dołączenia : 23/05/2012
| Temat: Re: Darkstorm Nie Sie 23, 2015 10:36 am | |
| Skoro parę razy nie podziałało polecenie, to inaczej: magia ziemi ograniczona zasięgiem wzroku oraz promieniem pięćdziesięciu metrów, a czy posiadasz dane zaklęcie będę decydował na bieżąco podczas gry, więc nie zdziw się, jeśli się okaże, że jakiegoś jednak nie potrafisz wykonać. Inna sprawa, że ja w historii nie widzę tych wielkich zmian, o których mówiłeś. W zasadzie małych też nie. Żadnych nie zauważyłem... Ale powiedzmy, że przepuszczę postać, licząc na to, że gra jest mało znana. Masz ten akcept. |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Darkstorm | |
| |
| | | | Darkstorm | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |