Imię i nazwisko:Eskil Starkad
Pseudonim:Kenneth Irons
RasaAsgardczyk/Mroczny Elf
Miejsce pochodzenia:Asgard
Wiek:ok. 1500 lat
Frakcja:Inni bohaterowie
Wygląd:Wzrost 187 cm Waga 101 kg. Muskularne ciało, rozłożyste ramiona znamionujące siłę i pewność siebie. Ruchy pewne , opanowane, oszczędne. Oczy jasnoniebieskie, włosy białe długie zaczesane w „kucyk”. Twarz przystojna, szeroka o ostrych rysach, usta wąskie. Ubiera się wygodne najlepiej skrojone garnitury. W lewym uchu złoty kolczyk.
Charakter:Jest pragmatykiem. Długie życie dało mu doświadczenie i nauczyło cierpliwości. Jest chłodny i opanowany. Emocje w jego mniemaniu często są przeszkodą, które zaćmiewają umysł. Kalkuluje i ocenia, co będzie dla niego korzystne. W relacjach z otoczeniem zachowuje maskę. Motorem jego działań jest zdobywanie wiedzy i potęgi. Gromadzi ją i wykorzystuje dla swoich celów. Władza, pieniądze, wpływy są środkami do ich realizacji. Wykorzystuje te środki z wyrachowaniem. Większość społeczeństwa wie jedynie, że jest bardzo bogatym człowiekiem. Nie angażuje się w politykę, nie afiszuje się społecznie, jednak jest bardzo wpływowy. "Bywa" często na salonach, kreuje się na filantropa, znawcę sztuki i pasjonata historii (sponsoruje wyprawy archeologiczne). Swoje wpływy zdobywa różnymi metodami. Legalnymi jak np. operacje finansowe czy przejmowanie firm przez swoich ludzi. Lecz także wykorzystuje swoje umiejętności, wiedzę koneksje realizując swoje cele szantażem, porwaniami, gdy wymaga sytuacja zabójstwem. Obecnie jednak od kilkudziesięciu lat pod naciskiem Jasona i dla dobra wspólnego przedsięwzięcia unika takich metod. Dopóki mu się nie znudzi lub nie uzna że powinien gdzie indziej szukać drogi rozwoju. Choć istnieje pewne światełko w tunelu. Może pod wpływem co prawda nie płynących z głębi serca zmian w zachowaniu i w działaniach zmieni się trochę na stałe mentalność Ironsa.
Unika skrupulatnie i konsekwentnie rozgłosu. Większość działań w jego imieniu prowadzą inni. Są to osoby najczęściej zależne, nad którymi sprawuje kontrolę uzyskaną dzięki swojej władzy, powiązaniom czy też wykorzystaniu swojej mocy. Posiada repertuar osobistych możliwości i zdolności jednak, kiedy sytuacja wymaga konfrontacji stara się pozostać anonimowy. Ostatnio jednak musi się częściej niż lubi angażować w oficjalne prowadzenie firmy. W czasie operacji uczestniczy, jako członek zespołu taktycznego z aparycją okrytą pancerzem. Bardzo rzadko się zdarzało, aby musiał wykorzystać i eksponować swoją moc bez przygotowania. Wtedy albo najczęściej nie było świadków, którzy mogliby go zidentyfikować. Widoczne efekty mistyczne są określane, jako wykorzystanie najnowszych zdobyczy techniki (podobno on i jego ochrona zawsze posiadają przy sobie kilka nowatorskich "gadżetów").
"Wojna to sztuka wprowadzania w błąd" Sun Tzu
Umiejętności:Przez wieki osiągnął poziom arcymistrzowski w walce bronią białą (głównie miecze) i walce wręcz. Ćwiczenia, szkolenia oraz doświadczenie pozwalają przyjąć, że jego umiejętności związane z walką oraz działaniem w terenie pola walki są na poziomie operatora sił specjalnych. Jest naprawdę niezłym strzelcem i bardzo dobrze radzi sobie w walce wręcz.
Podczas swoich podróży po świecie nauczył się i opanował prawie do perfekcji sztukę walki małą bronią palną Gun Fu.
Wysoka znajomość zasad biznesu, zarządzania oraz inżynierii społecznej. Mistrz manipulacji oraz szczególna inteligencja emocjonalna. Wysoka odporność psychiczna.
Wielowiekowe doświadczenie i wiedza zakresu strategii oraz taktyki wojskowej szczególne uzdolnienia w zakresie projektowania broni oraz opancerzenia.
Potężna wiedza okultystyczna
Duża wiedza zakresu inżynierii, mechaniki, elektroniki i pokrewnych.
Kilka Języków i znajomość kultur z naciskiem na etykietę (angielski,niemiecki, rosyjski, francuski, łacina, włoski hiszpański, japoński, hebrajski)
Moc:Dzięki temu że w jego żyłach płynie krew mrocznych elfów oraz Ferrie nie może umrzeć ze starości a jego ciało się regeneruje. Nie może jednak odtworzyć kończyny a poważne obrażenia może regenerować kilka godzin. Również poważne obrażenia ważnych organów wewnętrznych skończą się śmiercią (nie ma tak wielkich możliwości regeneracyjnych jak jego ojciec).Dochodzi również wrażliwość na żelazo, z którym kontakt sprawia ból i powoduje pojawienie się ran na ciele. Naturalna regeneracja nie działa na nie normalnie. Jest to dziedzictwo Elfów.
Wiekowa praca nad samokontrolą umysłu, trening głównie ze strony matki zaowocowały, wysoką nie przenikalnością dla telepatów oraz kontrolą nad reakcjami ciała oraz bólem. Kontroluje też swoje emocje do tego stopnia, że niemożliwe jest „czytanie” go pod kątem kłamstwa czy też reakcji.
Co więcej magia pozwala czytać czyjeś myśli, zdominować umysł w sposób subtelny, jako sugestię lub brutalny, jako rozkazy naginając innych do swojej woli (liczba osób uzależniona jest od siły ich woli), osłaniać swój umysł oraz sprzymierzeńców, negować czyjeś wpływy, „zaszczepiać” komuś jakieś zadania, jako własne pragnienia. Generowania emocji u ofiar lub ich zmiany. "Wyłączania" określonych zmysłów. Tworzyć iluzje o ograniczonym obszarze i czasie trwania.
Jego moc magiczna skoncentrowała się głównie na tym że potrafi tworzyć genialne projekty technologiczne i ożywiać je swoją magią. Geniusz w jego głowie podparty magiczną esencją potrafi tworzyć cudowne projekty które mogą z nim budować inni np. Inżynierowie. Jednak tylko on może nadać “iskrę” która ruszy tą maszynę i pozwala jej działać. Później działa ona już samodzielnie. Można skopiować ale bez nasączenia magią Kena będzie tylko martwą plątaniną elektroniki i żelastwa.
Wyczuwa i widzi magię.
Jako mag potrafi używać oraz wykonywać rytuały których opis znajdzie w księgach lub np. na papirusach
EkwipunekWysokiej klasy garnitur, złoty rolex, złota papierośnica, szyfrowany telefon satelitarny, „przywoływacz” oddziału ochrony, zestaw antidotów, platynowe karty
Pancerz bojowy MRAV 1/SA
Duża odporność balistyczna oraz na urazy mechaniczne. Bez większej szkody znosi ostrzał średniego kalibru także amunicji ppanc. Wypadku większego kalibru pancerz nie najlepiej się sprawuje gdyż został zaprojektowany jako lekki i skonstruowany z dostępnych na razie materiałów. Pancerz posiada specjalne „wkładki” pozwalający eliminować ostrzał z broni energetycznych o średnim natężeniu. Wiązki mogą przebić się przez zabezpieczenia i uderzyć w operatora z osłabiona mocą. Jeśli chodzi o wytrzymałość Mechaniczną całkiem dobrze radzi sobie w przyjmowaniu urazów od istot obdarzonych nadnaturalną siłą.
System Egzoszkieletu pozwala podnieść do 10 ton, dalej skakać czy szybciej biegać.Serwomotory są tak skonstruowane że nie wydają prawie żadnego dźwięku. Jeśli ktoś umie się odpowiednio poruszać może robić to prawie bezszelestnie.
Posiada system wysokiego przyspieszania pozwalający operatorowi na pełne wykorzystanie połączeń nerwowo-mięśniowych i koordynację ich w działaniu przy pomocy Wizualnego Interface'u. Zwiększa to dwukrotnie refleks operatora oraz znacznie polepsza zręczność i koordynację ruchów.
Interface Rzeczywistości Wirtualnej samodzielnie przeprowadza odczyt środowiska i przekazuje obraz bezpośrednio na wyświetlacz Żołnierza w formie skomplikowanych graficznie obrazów, czasem także przekazuje dźwiękowe ostrzeżenia. Na tym poziomie technologii Żołnierka staje się czymś w rodzaju sieciowania.IRW posiada Termograf, Podczerwień, Low Lite, System anty oślepiający, przeciwdziałania ogłuszeniu, wzmocnienie wzroku i dźwięku,system koordynacji kilku broni, system rozpoznawania wroga (na zasadzie wzorów uzbrojenia, mundurów, działań itp.) i uzbrojenia, kodowany system nasłuchu i nadawania, kamerę oraz optykę z zoomem. Specjalne pasmo pozwala wyświetlać na IRW wizualizację pobliskich duchów.
IRW może łączyć się przewodowo lub bezprzewodowo z innymi urządzeniami w okolicy o ile nie są specjalnie zabezpieczone. Pancerz pobiera dane środowiskowe i je wyświetla.
System posiada również radar (mini talerz można wysunąć z ramienia) do 250 m. Radar posiada również możliwość odwzorowania środowiska do IRW w formie konturów otocznia.
System bezpieczeństwa pozwala całkowicie uszczelnić pancerz z zapasem tlenu na godzinę. Będąc w tym trybie miejsca uszkodzone uszczelnia specjalnym płynem. Rozbudowany system podtrzymywania życia pozwala działać w warunkach podwodnych oraz zapewnia krótką ochronę w próżni. System pożywienia i filtracji pozwala na przeżycie 2,5 dnia w warunkach bojowych bez konieczności uzupełniania zapasów pożywienia i wydalania odchodów. Posiada skomplikowany system filtracji powietrza przez co operator jest chroniony przed obecnością gazów w powietrzu. Co więcej pancerz nawet bez uszczelniania chroni przed większości trucizn działających przez skórę i żrących substancji.
W wyposażeniu znajduje się silny mały reflektor. Może on wyemitować tak silny krótki błysk że zdoła oślepić krótkotrwale przeciwnika.
System defensywny został wyposażony w specjalną „Gąbkę” zdolną wchłonąć a tym samym bronić pancerz przed impulsami emp.
„Dymny" kanister wypuszcza „Pył gwiezdny" który jest w rzeczywistości sproszkowanym szkłem o ściśle określonych parametrach technicznych. Jest to znakomita obrona przeciwko wszelkim atakom opartym na świetle, negując je z 90%-wym prawdopodobieństwem. Służy do obrony przed laserami oraz do zakłócania naprowadzania laserowego. Wykrywacze promieniowania laserowego i mikrofalowego: tego rodzaju urządzenia zapewniają 90%-we prawdopodobieństwo wykrycia promienia laserowego (system naprowadzania, broń laserowa, celownik laserowy) lub skoncentrowaną wiązkę które trafiają w pancerz. Wykrywacz może być nastawiony tylko na informowanie Żołnierza o trafieniu wiązką, lub też może automatycznie odpalić „pył gwiezdny.
Podobnie działa system wykrywania strzelców. Po trafieniu (niestety) system oblicza kąt, zasięg, prędkość oraz inne zmienne i przekazują na IRW możliwe miejsce gdzie przebywa strzelec.
Pancerz chroni i sam jest odporny na ekstremalne temperatury. Pancerz posiada powłokę która skutecznie blokuje przenikanie istot niematerialnych jak duchy. Samo poszycie ma zapamiętane kilka wzorów ubarwienia maskującego i po wydaniu komendy może zmienić odpowiednio ubarwienie. Pancerz zakłada się i ściąga modularnie gdzie wydatnie sam system pomaga w zakładaniu po uruchomieniu. Założenie Pancerza zajmuje krótką chwilę.
Pistolety Plazmowe GRUD Mark 1
Karabinek SPEKTR Mark 1
Karabinek jest bronią energetyczną rodzaj energii to plazma. Natężenie wystrzału może być regulowane.
Historia:Kenneth Irons jest owocem burzliwego romansu Potężnego czarnego elfa oraz Asgardzkiej czarodziejki, kiedy snuli Wspólne plany obalenia władzy w Asgardzie.
Irons przez stulecia zostawił w historii krwawy ślad, choć zawsze działał w cieniu innych. Inspirował konkwistadorów, papieża do założenia inkwizycji, wspierał wiedza władców w walce z mongołami, projektował angielskie statki, które zniszczyły hiszpańską armadę, doradzał Aleksandrowi I podczas wojny z Napoleonem, stał za rewolucją październikowa czy też doprowadził do wojny między ZSRR i nazistowskich Niemiec. Widzi wojnę jako motor do wielkich zmian społecznych dzięki którym mógł zdobyć większą potęgę. Jest inspiratorem rzadko władcą. Lubi stać za plecami szeptać do ucha. Jednak w swojej wielowiekowej wędrówce spotyka i konkurował niejednokrotnie z innymi inspiratorami. Więc większość wydarzeń zapisanych na kartach historii jest wynikiem działania różnych sił w tym jego osoby.
Obecnie Kenneth ma olbrzymie zasoby finansowe jak i wpływy polityczne.Jest jednym z kilkudziesięciu najbardziej ustosunkowany ludzi na świecie. Prowadził interesy prawie na całym świecie. Był jednym z sponsorów kampanii prezydenta, a drzwi białego domu stoją dla niego często otworem. Wielu oficerów oraz członków agencji służbowych kończyło szkoły dzięki stypendium jego firmy lub dostawało posady dzięki jego powiązaniom. Wielu wpływowych ludzi znalazło się w “kieszeni” Ironsa dzięki jego pieniądzom lub umiejętnym sprawiania “przysług”, w tym sędziowie, politycy, lekarze, policjanci itp..
Nie odłączanym cieniem Kennetha jest jego ochroniarz i zaufany sługa Ian Nottingham (patrz koniec tekstu)
Od jakiś 40 lat prowadzi Firmę Diamond Dogs razem ze swoim kompanem Jasonem Darkwoodem. Poznali się gdzieś na przełomie XVIII i los zetknął ich kilkukrotnie później, co doprowadziło w końcu do utworzenia firmy. Ken prowadził już wcześniej różne firmy jednak ich powiązania z wojnami, handlem bronią oraz “nieciekawe” koneksje doprowadziły do zwiększonego i bardzo niebezpiecznego zainteresowania różnych służb jak i kilku superbohaterów. Od 20 lat Ken jest tylko głownie obsadzony w DD, które zyskało duży prestiż i możliwości dzięki jego powiązaniom oraz technologii. Prowadzi kilka legalnych interesów na świecie ale są one głównie oparte na wydobyciach lub handlu. Obecnie Irons przy Jasonie zyskuje trochę inne spojrzenie na świat. Trochę.
Ian Nottingham to były brytyjski zabójca z MI5. Ma bardzo dużą siłę, wytrzymałość, refleks
oraz zręczność. Idealny ochroniarz i agent. Jest też wybitnie inteligentny.