Imię i nazwisko: Anette Maxwell
Pseudonim: M-0 (Messiah 0), Omen, Black Rider, Knight Rider
Rasa: Mutant
Miejsce pochodzenia: Teksas, Shant East
Wiek: Około 130 lat (17.12.1884)
Frakcja: Niezrzeszeni
Wygląd: Mierzy sobie jakieś metr siedemdziesiąt sześć o ile nie zakłada butów na lekkim obcasie czy kapelusza. Trzeba zacząć od koloru jej włosów, które przypominają mieszankę barwy futerka, pewnego małego gryzonia. Stąd też, często je farbuje, przeważnie na czarno lub blond, ale zdarza się, że tego nie robi, zależy od kaprysu. Szaro-niebieskie oczy zawsze bystro patrzące na świat zza okularów, które regularnie zmienia. Okrągły nos dzieli jej lico na pół i oddziela od siebie rozbiegany wzrok. W uszach często nosi kolczyki, przeważnie w kształcie krzyżyków lub sów. Podobnie jest z ozdobami na szyi, które pasują do błyskotek w uszach. Kości policzkowe ma lekko odstające i powtarza, że to po babci. Szyje ma smukłą, a jak wspomniane wcześniej czasami ozdabia ją świecidełkami. Ramiona ma okrągłe, tak jak to przystało na kobietę. Jej obojczyki lekko odstają, podobnie jak łopatki, których z resztą nie cierpi. Biust ma rozmiar 37B, więc nie musi narzekać, że kiedy biega, coś jest z przodu przeszkadza. Na plecach posiada tatuaż z krukiem, który ma rozłożone skrzydła, dla niej tatuaż ten jest symbolem wolności. Posiada wyprofilowana talie, ale nie można nazwać tego typową klepsydrą. jeśli chodzi o tyłek to jest zwyczajny, okrągły, natomiast nogi długie i zgrabne. Rozmiar buta to najzwyczajniej w świecie 37, czasami się zdarzy 38. Z racji poddawanych ją treningów, ma wyrzeźbione mięśnie, ale na pierwszy rzut oka tego nie widać.
Jeśl ichodzi o garderobtę, to jest zróżnicowana, ale przeważnie chodzi ubrana w stylu kowbojskim, a mianowicie: kapelusze, kowbojki, krawat bolo, koszule, jeansowe spodnie. Zdarza się, że zakłada typowo kobiece ubrania, ale to jest wielka rzadkość, płaszcze wszelkiego rodzaju, rękawiczki.
Jako Knight Rider zakłada czarne stroje, nosi wtedy przeciwsłoneczne okulary, takie zakładane na te zwykłe, zakłada opaskę na czoło o kolorze czerwonym, która jest pamiątką po jej ojcu. Nosi także pierścień atlantów, który kiedyś nosiłą jej matka.
Charakter: Warto zacząć od tego, co pokazuje światu. Mianowice jest otwartą oraz pewną siebie osobą. Zawsze wstaje z uśmiechem na twarzy, bo przez pewien okres jej życia, tylko to utrzymywało ją przy zdrowych zmysłach.Czasami nie zachowuje się adekwatnie do swojego wieku, ale powtarza, że jest dzieckiem, które nie do końca pozwoliło zabić się przez zepsucie otaczającego świata. Cieszy się ze wszystkiego co ją otacza. Docenia to co ma, co daje jej los, gdyż kiedyś coś co kochała, co miała utraciła w dość brutalny sposób. Lubi stroić sobie żarty, czasami nawet za bardzo przesadza Mówi zawsze to, co się jej nie podoba. Bywa szczera, aż do bólu, przez co nie raz potrafiłą kogoś zranic. Bliskie jej osoby są dla niej bardzo ważne i jest skora do poświęceń. Wiele osób, nie rozumie dlaczego, od razu z góry zakłada, że jest dziwna. Nawet, jeśli nie wiedzą, kim tak naprawdę jest. trzeba też dodać, że jak przystało na kobietę ma dobrą intuicję, potrafi ocenić człowieka po jego zachowaniu, mówiąc, że to czysta psychologia i wyniki obserwacji i słuchania. Tak, jest dobrym słuchaczem oraz obserwatorem, więc trzeba uważać co się przy niej robi. Bywa też do przesadnie przewrażliwiona i potrafi wszędzie widzieć spisek. Dodatkowo, lubi zaczepiać innych kierowców i rzucać im wyzwania. Wszak lubi się ścigać.
Anette jest typem osoby, której się po prostu nie wkurza. Owszem, ma spory próg cierpliwości, musiała nad sobą panować, żeby nie doszło do tragedii jak kiedyś. Zaczyna się robić bardzo niemiła oraz kąśliwa. Mało tego, potrafi robić na złość, jeśli ktoś dalej nie rozumie, że ma jej dać spokój. Ma zdolność do opieprzania bez bluzgania, więc jest, jak to niektórzy mówią straszna. Czasami, przez eksperymenty, zachowuje się trochę jak jakiś zwierzak. Potrafi syczeć, warczeć, a nawet uderzyć. W czasie zdenerwowania, najpierw działa potem pyta, więc czasami napyta sobie tym biedy.
Ponieważ, częściowo coś pamięta, wróciła też fobia, że sytuacja się powtórzy. Boi się małych, zamkniętych pomieszczeń bez obecności kogoś z boku. Zdarzają się sytuacje, że jeśli ma przebłysk z przeszłości traci nad sobą panowanie.
Anette ma też mały sekret. Przez mutację, wywołana eksperymentami, jeśli da się ponieść silnym emocjom, mutacja daje osobie znać. Oczywiście, nie od razu zamienia się w potwora, bo ma możliwość jakoś zapanować nad tym. Jeśli się jej nie uda atakuje wszystkich dookoła, bez wyjątków. Dopiero kiedy ktoś ją znokautuje lub uspokoi, wraca do siebie, ale najczęściej nie pamięta co takiego się działo podczas szału.
Umiejętności:Jazda konna-potrafi jeździć konno, ojciec ją nauczył, w tym zna woltyżerkę.
Prowadzenie pojazdów-potrafi kierować zarówno jednośladem jak i dwuśladem, a także czołgiem.. Jednak, oficjalnie ma prawo poruszać się ulicami miasta tylko samochodem oraz motorem, w skrócie posiada prawo jazdy kategorii A i B. Anette potrafi zawodowo jeździć samochodem, ba nawet potrafi prowadzić jedną ręką. Jeśli ktoś nie jest przyzwyczajony do szybkiej jazdy, to podczas przejażdżki z nią na pewno zwróci całe swoje śniadanie.
Przeszkolenie w ramach projektu Weapon X-podczas pobytu w laboratorium odbyła specjalistyczne szkolenie taktyczne, zarówno teoretyczne jak i praktyczne, do którego zalicza się m.in. znajomość broni palnej, rozpoznawanie zabezpieczeń, ćwiczenia sprawnościowe, techniki survivalowe, techniki manipulacji, techniki perswazji, techniki negocjacyjne i mediacyjne, prowadzenie pojazdów, otwieranie zamków, techniki kontroli nad emocjami, wytrącenie broni, wykrycie intencji, ukrycie swoich prawdziwych zamiarów, strzelec wyborowy itd.
Mechanika pojazdów dwu oraz jednośladowych-od kiedy zobaczyła w swoim życiu pierwszy samochód, a potem motocykl zapragnęła poznać tajniki ich działania, więc na własną ręką na próbach i błędach uczyła się mechaniki, a jej wiedza jest porównywalna do wiedzy kwalifikowanego mechanika.
Opieka nad zwierzętami oraz tresura- posiada umiejętności pozwalające jej opiekować się zwierzętami w różnych sytuacjach, jako osoba żyjąca na ranchu musiała posiąść taką wiedzę oraz umiejętności.
Targowanie się oraz wycena-ojciec nauczył ją, jak się targować oraz jak określać cenę towaru patrząc na jego wygląd, wagę, pochodzenie itp.
Pływanie-potrafi pływać, nauczyła się w szkole chodząc na zajęcia dodatkowe z wfu dotyczące pływania.
Taniec-potrafi tańczyć, ma dobre wyczucie rytmu.
Gra na gitarze oraz ustnej harmonijce-potrafi grać na gitarze klasycznej oraz ustnej harmonijce
Akrobatyka-kiedy przebywała w zakładzie doświadczalnym, zmuszano ją do nauki akrobatyki, dzięki temu potrafi:chodzić po linie oraz wąskich krawędziach, zrobić gwiazdę, salto w tył, salto z półobrotem itd.
Umiejętności językowe-zna następujące języki: angielski amerykański, japoński, polski, francuski, łaciński, hieroglify.
Znajomość mitologii starożytnej-posiada wiedzę na temat mitologii Starożytnego Egiptu bardzo doskonale oraz historię ludu Hoppi, zna też częściowo: mitologię Starożytnej Grecji, Nordyckiej.
Informatyka-posiada sporą wiedzę informatyczną, do której zalicza się m.in znajomość HTML, CSS, tworzenie stron www, znajomość programów do tworzenia gier komputerowych, programowanie, kodowanie, szyfrowanie, łamanie zabezpieczeń, potrafi stworzyć własny program od zera, znajomość kodu binarnego, zabezpieczenia kryptograficzne, znajomość hardware oraz software, wiedzę tą nabyła dzięki opłaconemu przez jej sponsora, nauczycielowi, który nauczył ją wszystkiego, co sam potrafi, gdyż miało to i ma pomagać w ochronie jej sponsora, zwłaszcza jego danych osobowych. Wcześniej znała podstawy jakich można nauczyć się w szkole, można by rzecz, że dzięki sponsorowi podniosła swój poziom wiedzy.
-
Medycyna-została zmuszona do nauki gdyż pomagała żołnierzom podczas I oraz II Wojny Światowej jako kobieta medyk oraz strzelec, w wyjątkowych sytuacjach.
Moce: Wrodzone:Czynnik regeneracyjny-posiada czynnik regenerujący, dzięki czemu może szybciej wyleczyć rany, co nie oznacza, że wszystkie leczą się w takim samym tempie. Wszystko zależy od tego, jak poważne są to obrażenia. Małe zadrapania goją się bardzo szybko czyli w kilka minut, natomiast im cięższe tym dłużej, od godziny do nawet całego jednego dnia. Zdolność ta zwiększa także odporność na choroby, trucizny oraz spowalnia proces starzenia się. Nie oznacza to bycie nieśmiertelną. Jak najbardziej można pozbawić ją życia, jeśli zadawane ciosy nie pozwolą na w miarę szybką regenerację uszkodzeń ciała. Nie może jednak zregenerować utraconych kończyn czy narządów. Czynnik uaktywnił się, kiedy miała 13 lat. Niefortunnie spadła z konia, uderzając głową o kamień. Wszyscy myśleli, że umarła, ale rana zagoiła się, a ona zachowywała się tak jakby nic się nie stało.
Uzyskane w projekcie Weapon X, projekt Messiah:Nadludzka wytrzymałość-naukowcy ulepszyli jej wytrzymałość poprzez wzmocnienie jej na fizyczne obrażenia jak również te od małego kalibru broni. Obrażenia zadawane dużym kalibrem mogą wyrządzić jej krzywdę, co za tym idzie musi bardzo uważać, kiedy nastąpi kontakt z taką bronią. Z racji tego, że jej odporność dotyczy tylko obrażeń fizycznych, może się sparzyć, czy odmrozić sobie rękę. Odczuwa takie rzeczy normalnie, jak człowiek.
Nadludzka siła-podobnie jak w przypadku odporności, naukowcy wzmocnili jej siłę fizyczną. dzięki temu jest w stanie bez większego wysiłku podnieść samochód osobowy, o ile złapie w odpowiednim, miejscu. Wszystko zależne jest w tym momencie od środka ciężkości.
Wyostrzone zmysły-przez eksperymenty, naukowcy wzmocnili jej słuch oraz węch. Jej słuch jest tak dobry jak u wilków, podobnie jak i węch. jest bardzo wrażliwa na wysokie oraz niskie dźwięki, intensywne zapachy, niekoniecznie te przyjemne. Jest w stanie wytropić kogoś, kogo zna z odległości trzydziestu metrów.
Zmiana kształtu(transformacja)- także i w tym przypadku naukowcy postanowili udoskonalić nieco swój obiekt eksperymentalny. Zmodyfikowali ją tak, aby pod wpływem gniewu, złości czy nienawiści zmieniła nieco swój kształt. Jej paznokcie zamieniają się w pazury wysuwają się same, rysy twarzy wyostrzają się, jej zęby stają się ostre jak u drapieżnika, jej oczy stają się całe bia. Podczas aktywacji tej zdolności nie panuje nad sobą. Atakuje wszystko co się rusza, łącznie z sojusznikami. Wraca do normalności kiedy straci siły, gdy ktoś ją znokautuje lub też uspokoi.
Broń: Dwa colty rewolwery, jej pazury oczywiście
Ekwipunek: Torba na ramię, portfel (potrzebne dokumenty, jak dowód osobisty, prawo jazdy A i B, karty bankowe w tym jedna złota druga platynowa od swojego sponsora, karta stałego klienta do najlepszej lodziarni w mieście, legitymacja detektywistyczna), kluczyki od domu, noże wojskowe, kunay’e do rzucania, zapas naboi do broni, kabura w pasku do rewolwerów, torba na ramię, notes, długopis, etui na okulary wraz ze ściereczką,
W garażu posiada: motocykl Harley davidson, motocykl sportowy honda, samochód czerwone Audi R9*, Chevrolet Camaro GS czarny metalic, kask, a nawet dwa do jazdy na motorze, apteczka w samochodzie, apteczka do motocykla, podręczny zestaw dla mechanika do samochodu/motocykla dwa noże
W domu swojego sponsora posiada swoje małe centrum dowodzenia, na które składa się: stacjonarny komputer, dwa duże monitory, laptop na którym ma swoje programy szpiegowskie, sprzęt detektywistyczny
Ze sobą zabiera to, co aktualnie jest jej potrzebne*I.A.C-czyli Intelligent Automatic Car-jest to program, a raczej sztuczna inteligencja, którą sama stworzyła, od zera. Praca nad programem zajęła jej prawie dwadzieścia lat. Wszystko co zarobiła przeznaczyła na projekt, co wiązało się z tym, że czasami zmuszona była żyć na tak zwanej granicy. dopiero później, jej sponsor wsparł ten projekt załatwiając jej potrzebne do ukończenia projektu rzeczy. Dzięki temu robi za vigilante na granicy prawa. Z początku zaprojektowała go z zamiłowania do znanego serialu Knight Rider. Dlatego też, jej twór jest bardzo podobny do pierwowzoru czyli KITT’a, ale dzięki Chefowi wszystko się zmieniło. I.A.C posiada podobne funkcje co KITT:
-
autodrive-można wywołać tą komendę głosowo lub poprzez przycisk Auto Drive, chyba, że I.A.C ma przyjechać po Anettę, to wtedy załącza ją z automatu, ewentualnie kiedy dziewczyna śpi lub jest zagrożenie życia, gdyż tak został zaprogramowany, może też, aby ratować swojego kierowcę kontrolować działko oraz wyrzutnię rakiet,
equalizer scanner- nic innego jak skaner umieszczony w przedniej części samochodu, podobnie jak miał KITT, składa się z szeregu światłowodów, potrafi wykryć różne rodzaje fal jak promienie X, podczerwień, jednak nie działa to na struktury pokryte ołowiem, jest to najbardziej wrażliwa część młodego dlatego pokryta jest pancerna szybą,
-
autocontrol-I.A.C potrafi sam otwierać drzwi, bagażnik, odsuwać szyby, spuszczać i wpompowywać powietrze do swoich opon, gdy zajdzie taka potrzeba, otwieranie klapy przedniej, przełączanie stacji radiowej, ustawianie foteli, odtwarzać muzykę, filmy, drukować na specjalnej drukarce, łączyć się z bazą w domu Anette i pobierać odpowiednie dane, a zawdzięcza to właśnie temu małemu chipowi, który stworzyła dziewczyna, przyciemnić szyby, włączyć klakson, włączyć alarm,
-
bomb scanner-posiada wbudowany czujnik, który pozwala wykryć ładunki wybuchowe w odległości do dziesięciu metrów od samochodu, potrafi nawet je zlokalizować o ile nie są pokryte ołowiem,
-
backup system-jeśli I.A.C wykryje w sobie jakąś usterkę od razu tworzy kopie zapasową i przesyła ją do głównego komputera w domu Anetty,
-
ride mode-posiada cztery tryby jazdy: normalny, gdzie to dziewczyna nim steruje, autocontrol, gdzie i.A.C jedzie sam(ma zainstalowany tryb antykolizyjny), szybki tryb do pościgów, gdzie osiąga około 200 km/h oraz turbo tryb, gdzie rozpędza się nawet do 300 km/h,
-
all terrain-włącza napęd na cztery koła, a dodatkowo koła osłonięte są metalową nakładką, a w przypadku wersji terenowej zwiększał objętość kół, co daje możliwość jazdy po trudnym terenie,
-
echocatcher-wbrew pozorom nie łapie echa, a pozwala wykryć ludzką mowę w odległości do pięciuset metrów od auta, pod warunkiem, że budynki nie są pokryte ołowiem,
-
fuel processorpodobnie jak pierwowzór I.A.C jeździ głównie na paliwie wodorowym, może też być tankowany benzyną, ale ogółem jest to procesor paliwa,
-
infrared scanner-podczerwień, która działa w odległości do dziesięciu metrów,
-
medical scan-skaner medyczny, który monitoruje funkcje życiowe kierowcy oraz pasażera, a w razie zagrożenia sam wzywa pogotowie,
-
microwave-wytwarzanie fali, która zakłóca w obrębie pięciuset metrów działanie wszystkich urządzeń elektrycznych,
-
sport mode-tryb sportowy, polegający na lekkiej zmianie
zmianie kształtu I.A.C
-
shield-właściwie to nie jest żadna funkcja lecz pancerz, którym pokryty został samochód, aby ochronić go przed wszelkiego rodzaju potencjalnymi zagrożeniami (eksplozje, ostrzał np. z broni maszynowej), nie chroni jednak przed rakietami, ostrzału z artylerii czy kwasami, dodatkowo chroni przed wysoka temperaturą do około 400 stopni Celsjusza, dotyczy to także szyb, które są z szyby pancernej, pancerz jest odporny na fizyczne obrażenia takie jak uderzenie pięścią, kopniak, uderzenie młotkiem,
-
roating licence plate-odwracanie tablicy rejestracyjnej, aby nie było widać jej numerów tylko napis Knight Rider,
-
silent mode-tryb, w którym I.A.C potrafi jechać nie wydając praktycznie żadnego dźwięku, gdyż załącza się tryb elektrycznej pracy silnika, w takim stanie może poruszać się przez pięć godzin, a potem należy go naładować,
-
cabin protection-jeśli ktoś nieproszony (nie jest to kierowca, ani pasażer kierowcy) pojawi się w kabinie kierowcy natychmiast wypuszcza gaz łzawiący albo gaz usypiający lub jeśli ktoś dotknie kierownicy porazi go prąd, ale na tyle, by ogłuszyć daną osobę, po czym blokuje drzwi, aby zatrzymać intruza w środku,
-
cellphone comunicate-telefon zamontowany w samochodzie, z którego Anette oraz I.A.C mogą dzwonić, jako dodatkowa funkcja jest wysuwany mały ekranik z kamera, dzięki czemu dziewczyna może widzieć rozmówcę,
-
moving light-nic innego jak “usta” I.A.C’a, kiedy mówi lampki przesuwają się na boki, może je wyłączyć, ale nie koniecznie chce to robić,
-
voice synthezator-syntezator mowy, który pozwala porozumiewać się I.A.C’owi z Anettą.
-
comlink and hooming device -dwa urządzenia w jednym, jedno to komunikator, przez który I.A.C może porozumiewać się z Anettą, dziewczyna ma zegarek na ręku, aby móc odpowiedzieć, a drugi kiedy Anetta naciśnie lewy kolczyk wzywa I.A.C’a, który przybywa po nią,
-
gatling gun-działko małego kalibru zamontowane w przedniej części, pod maską,
-
racket kick-rakiety ukryte w nadwoziu, w środkowej części, maksymalnie zmieści cztery rakiety wielkości ludzkiej ręki,
-
life form scanner-skaner, który wykrywa każdą żywą istotę, nawet mutantów, w odległości pięciuset metrów od samochodu, jeśli budynki pokryte są ołowiem nic nie zobaczy,
-
medical kit-najzwyklejsza apteczka medyczna do samochodu, z tymże schowana pod siedzeniem auta,
-
person locator-lokalizator wybranej, znanej I.A.Cowi osoby, Anette musi wprowadzić do komputera dane o konkretnej osobie, wtedy I.A.C może ta osobę zlokalizować poprzez np. telefon komórkowy, ostatnie użycie karty kredytowej, logowania do internetu,
-
oil kicker- w tylnej części auta zamontowane zostały armatki, z których wypuszcza olej, wprost pod koła pojazdu jadącego za nimi.
Dane techniczne:
Silnik: umieszczony z przodu, turboodrzutowy z dopalaczami, z trybem eleketrycznym
Skrzynia biegów: ośmiobiegowa, sterowana mikroprocesorem
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2 sek.
Hamowanie 100-0 km/h: 3,8 m
Historia:Anette urodziła się w Teksasie, w Shant East, w typowej kowbojskiej rodzinie. Państwo Maxwell posiadali stado krów, a także hodowlę koni.
Dziewczyna, do trzynastego roku życia wiodła spokojne życie, typowego dzieciaka, który chodził do szkoły oraz pracował na ranczu z rodzicami. W dniu jej urodzin spadła z konia. Uderzyła głową o pobliski kamień po czym straciła przytomność. Rana była tak poważna, że wszyscy myśleli, że umarła. Wtedy jednak aktywował się jej czynnik regenerujący i dziewczynka wyzdrowiała. Zachowywała się tak, jakby nic poważnego się jej nie stało. Od tamtego czasu wszystko się zmieniło w życiu dziewczyny. Zrozumiała, że jest inna niż pozostali. W wieku dwudziestu sześciu lat dostrzegła, że u niej proces starzenia praktycznie nie istnieje, a to zaczynało zwracać uwagę innych mieszkańców. Ojciec, przekazał jej odłożone wcześniej pieniądze na wyjazd po kraju. Jako, że posiadała typowo chłopięcą urodę, udawanie chłopca nie było dla niej problemem. Zatem, bez mniejszych problemów mogła podróżować po kraju. Musiała się jednak pilnować, aby nie dać się zdemaskować. Podczas swojej podróży, poznała również tajemnice mitologii, w której się zakochała.
Anette powróciła do domu, kiedy miała lat trzydzieści siedem. I tak do roku 1962 w jej życiu zbyt dużo się nie działo. Poza tym, że brała udział jako medyk oraz strzelec w czasie I oraz II Wojny Światowej. Wspomagała niewielkie oddziały walczące w mieście. Tym, kto dokonał porwania był nie kto inny jak Doctor Abraham Cornelius oraz Doctor Carol Hines z projektu Weapon X. Zabrał dziewczynę do tajnego laboratorium, które stało się jej domem na prawie kilkanaście lat. Kontrolą umysłu zmusił dziewczynę do posłuszeństwa. Zamierzali wykorzystać Anettę do równolegle biegnącego projektu Weapon X- Messiah, który zakładał zrobienie super żołnierza mordercę z kobiety. Anette pasowała idealnie, gdyż poza czynnikiem regenerującym nie posiadała żadnej innej zdolności więc dla nich była po prostu czysta.
Poddawali ją ciężkim treningom takim jak przeszkolenie taktyczne czy wojskowe, aby przygotować ją do nadchodzących zmian. Jak tylko uznali, że jest gotowa poddali ją promieniowania, a także wstrzyknęli tajemniczą substancję, która wywołała efekt bardziej niż zamierzony. Promieniowanie dało Anette nadludzką wytrzymałość, siłę oraz wyostrzyły się jej zmysły słuchu oraz węchu. Wszystko to miało być początkiem tworzenia silnego mordercę, który jest odporny na broń małego kalibru, na ataki fizyczne. Jednak wytrzymałość nadal pozwalała dziewczynie odczuwać ból, a to pozwalało naukowcom testować jej poziom wytrzymałości katując ją na wszystkie możliwe sposoby. Przy okazji sprawdzali jak bardzo rozwinął się jej czynnik regenerujący. Wprawdzie nie pozbawili jej żadnych narządów, ale zadawali jej bolesne rany, które sprawiały, że nie raz dochodziła do siebie tygodniami.
Kolejnym etapem było wprowadzenie projektu Messiah w życie. Zaaplikowane wcześniej serum należało sprawdzić, czy w ogóle zadziałało. Zamknęli Anettę w małym pomieszczeniu i bombardowali jej psychikę obrazami, które doprowadziły do uwolnienia negatywnych emocji. Dziewczyna wpadła w szał i zaczęła się zmieniać w potwora żywcem wyjętego z najgorszych koszmarów. Powtarzali testy, aż w końcu, po prawie dwudziestu latach uznali, że projekt jest gotowy. Nie wzięli jednak pod uwagę jednej rzeczy-dziewczyna, mimo, że prawie zniszczyli jej psychikę znalazła w sobie siłę, żeby się przeciwstawić. Wszystko to za sprawą tego, że podczas ostatniego testu, Anette odzyskała tymczasowo świadomość i zapamiętała wszystko, co zrobiła tym, którzy byli razem z nią zamykani.
Zauważyła też, że może przywoływać swoje pazury, kiedy tylko chce, więc wykorzystała to. Pół roku przygotowywała swój plan ucieczki. Tamtego dnia, jak zawsze zabrali ją na badania. Dwóch naukowców, którzy ją prowadzili, nie przypuszczali, że dziewczyna ich zaatakuje i zabije. Monitoring szybko wyłapał, co się stało i ruszono w pościg za nią. Ponieważ dziewczyna spędziła w zakładzie dość czasu, by zapamiętać, gdzie co jest, bez problemu wymykała się poszukującym jej naukowcom. Podczas ucieczki wpadła do pomieszczenia, którego wcześniej nie widziała. W środku znalazła mężczyznę, mającego około trzydziestu może czterdziestu lat. Zamknięty był w kapsule i podłączony do jakiś przewodów. Anette, z ciekawości podeszła bliżej i mogła dostrzec napis na kapsule Weapon X. Dziewczyna zdała sobie sprawę, że znaleźli kolejną ofiarę swoich testów. Jak tylko oparła dłonie na szybę, z kości na dłoniach mężczyzny wysunęły się metalowe szpony. Przerażona, odskoczyła w tył. Zrzucając przedmioty znajdujące się na szafce obok. Podniosła wszystko, ale jedna rzecz wydała się jej ciekawa. Nieśmiertelnik, był tym co ja tak zafascynował. Z racji, że narobiła hałasu, szybko ją zlokalizowano, więc musiała uciekać, ale przykrzeszła, że odnajdzie tego, którego też skrzywdzili i dowie się kim jest. Nawet nie zauważyła, że mimowolnie zabrała ze sobą nieśmiertelnik mężczyzny.
Udało się jej wydostać na zewnątrz, ale została złapana. Nie chcąc mieć więcej mieć problemów z nią pogrzebali jej w mózgu. Jednak w laboratorium był ktoś, kto potem wsparł dziewczynę. Dzięki tej osobie, Anette straciła pamięć tylko częściowo, więc wspomnienia jawiły się jej jako senne koszmary. to właśnie ta osoba, pomogła jej w ucieczce przed naukowcami, którzy chcieli się jej pozbyć. Ona jednak o tym, nie wiedziała, gdyż jej przyszły sponsor postarał się, aby nie pamiętała tego.
Anette obudziła się w pokoju hotelowym, w którym miała wszystko, co na start potrzebne, gdyż jej Anioł Stróż o wszystko zadbał, ale dalej musiała radzić sobie sama. Dorabiała gdzie się tylko da, a w międzyczasie szukała informacji o tym, co się tak naprawdę stało i co oni jej zrobili. Okrzyknięto ją Omenem, kiedy to podczas napadu szału zamordowała wszystkich gości jednego z barów, w którym pracowała. Zmuszona została do zmiany miejsca zamieszkania i ponownie zaczynała od zera.
W międzyczasie wyrobiła prawo jazdy na samochód oraz motor.
Chcąc się utrzymać zaczęła brać udział w nielegalnych walkach, co pozwalało jej wygrywać każdą walkę. Znalazła sponsora, który zaczął na niej zarabiać. Wprawdzie, nie raz miała już dość, ale musiała zagryźć zęby. Wszystko się zmieniło, kiedy zaczęła się interesować komputerami. Z pieniędzy zarobionych na walkach opłacała szkołę informatyczną, a także wszelakie kursy. Nauczyła się programować oraz tworzyć programy komputerowe. Czując samotność zaczynała popadać w depresję, która niejako pozwoliła jej stworzyć I.A.C’a Podczas oglądania telewizji natrafiła na serial Knight Rider i postanowiła, że stworzy sobie takiego samego przyjaciela jakim był KITT. Zaopatrzyła się w potrzebne, według niej rzeczy i rozpoczęła pracę. Miała źródło dochodów, więc mogła sobie pozwolić na to. Jednak projekt zaczynał pochłaniać coraz więcej pieniędzy. Pewnego dnia została porwana. Z początku myślała, że to ci, którzy zrobili jej krzywdę, jednak pomyliła się. Dostała propozycję nie do odrzucenia. Osoba, przedstawiająca się jako Chief zaproponowała jej sponsoring-finansowanie projektu, ale w zamian za to będzie zmuszona do pracy tylko dla niego, na wyłączność ii robić co jej każe. Anette nie chciała z początku się zgodzić, ale po tygodniu uległa i sama się zgłosiła, poprzez numer jaki został jej podany. Anette dostała mieszkanie w największym drapaczu chmur w Nowym Jorku oraz willę nieopodal miasta jako zachętę do współpracy. Została przeszkolona przez jednego z najlepszych informatyków, a zarazem hakerów, dostała laboratorium, w którym mogła pracować. Dziesięć lat zajęło jej stworzenie I.A.C’a. Chef, nakazał jej w międzyczasie wyrobić licencję detektywa, aby mogła na siebie zarabiać poprzez zlecenia. Anette nie wiedziała, że jej sponsor był kiedyś pracownikiem przy projekcie Weapon X i to dzięki niemu, nie straciła do końca pamięci, a jej wspomnienia zamieniono na mary senne i to on ją uratował od niechybnej śmierci. Chef przygotował dziewczynę do pracy jako detektyw. Podsyłał jej stopniowo coraz to ważniejszych klientów, a jej reputacja rosła. Dostała dwie kart kredytowe złotą oraz platynową, jeśli potrzebowałaby zrobić opłaty związane z utrzymaniem I.A.’a. Dostała przydomek Knight Rider i zaczęła na dobre pracować jako detektyw.
Podczas powrotu do domu, po zakończeniu dnia obserwacji wpadła na mężczyznę. Z początku nie wzbudziło to jej zainteresowania, ale do czasu. Twarz jegomościa zdawała się jej bardzo znajoma i kilka dni po tym zdarzeniu miała sen, w którym widziała tego samego mężczyznę w kapsule i któremu obiecała, że go odnajdzie i dowie się kim jest. Przypomniała sobie o nieśmiertelniku, który miała cały czas przy sobie. Mimo swoich zdolności nie potrafiła namierzyć mężczyzny w żaden sposób. Dopiero, kiedy dostała od kogoś płytę z nagraniem z projektu Weapon X mogła zrozumieć kogo tak naprawdę szuka. Mimo to, nadal nie jest w stanie go odnaleźć. Nie przestaje jednak szukać, zarówno jego jak i swojej pamięci oraz tych, którzy zrobili z niej potwora. Dodatkowo stara się poszukać kogoś, kto byłby w stanie pomóc jej z mutacją, którą podarowali jej naukowcy z projektu Weapon X-Messiah. Wprawdzie, ostatnimi czasu udawało się jej w miarę kontrolować mutacje, tak znowu zaczyna o sobie dawać, jeśli tylko zaczynają targać nia emocje. Obawia się, że jeśli dalej tak pójdzie to znowu skończy się to tragedią, tak jak to było kiedyś. Cały czas jest związana umową z Chiefem, ale póki co jest cisza. Nie ma żadnych zleceń, wie jednak, że w ten się odezwie i karze jej brać się do roboty. Niemniej pracuje w Nowym Jorku jako detektyw. Z racji tego, jaki ma zawód ma zarówno wrogów jak i sprzymierzeńców. Nie zdaje sobie sprawy, że jest poszukiwana przez S.H.I.E.L.D jako morderczyni.[/i]