1. Walkę sędziuje zazwyczaj jeden z Mistrzów Gry, którego należy zawiadomić przed rozpoczęciem potyczki lub na samym jej początku. W innym wypadku uznajemy, że przebieg spotkania gracze ustalają między sobą i nie ingerujemy.
2. Sędzią zostaje ten MG, który ma akurat czas, lecz oczywiście możecie poprosić o przydzielenie konkretnego prowadzącego. Spróbujemy to umożliwić, ale niczego nie obiecujemy.
3. W trakcie walki pamiętajcie o tym, że to Mistrz Gry decyduje co Wam się udało, a co nie. Oznacza to, że z góry zakładając, że pierwsza akcja Wam wyszła i opierając na niej cały post możecie nie zrobić praktycznie nic - bo reszta wydarzeń zostanie zablokowana przez porażkę tego właśnie ruchu.
4. Uprasza się o możliwie jak najdokładniejsze opisywanie manewrów, które staracie się przeprowadzić, włącznie z ich możliwymi efektami. Mistrzom Gry wolno dowolnie zinterpretować to, co będzie się im wydawało niejasne.
5. Walka nie musi nastąpić na zasadzie porozumienia obu stron. Każdy gracz ma prawo zaatakować kogoś bez pytania o zgodę tej osoby. W takim wypadku jednak naturalnym jest, że przydzielony zostaje sędzia, którego jeden z uczestników starcia powinien zaalarmować.
6. Każdy z walczących ma prawo podjąć próbę ucieczki, lecz nigdy nie posiada stuprocentowej pewności, że ta się powiedzie; o tym również decyduje Mistrz Gry.
7. W trakcie walki postaci mogą zostać ciężko ranne lub nawet zginąć. Nie musi to wyniknąć z uzgodnień pomiędzy obiema stronami, jeżeli akcję sędziuje Mistrz Gry, który to osądzi.
***
Regulamin walk w każdej chwili może ulec zmianie, o czym użytkownicy zostaną oczywiście poinformowani.