|
| World of Darknes-sesja "New,better world" | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Go?? Gość
| Temat: World of Darknes-sesja "New,better world" Nie Sty 06, 2013 8:54 pm | |
| Na dniach rozwinę. Zapomnijcie o superbohaterach,taaakich mieczach,promieniach energii,dyżurnych złych,chcących zniszczyć Ziemię. Bo ten świat już jest martwy,gnije i żaden Bóg,żadna kosmiczna siła się nim nie interesuje.Zapomnijcie też o jakimkolwiek dobru,życzliwości,o tradycyjnym miejscu dla zbłąkanego wędrowca w Wigilię.Święta...Tu ludzie już zapomnieli co to jest,zapracowując się niemal na śmierć,starając się utrzymać rodzinę.Nietzshe kiedyś stwierdził "Bóg umarł",tu stało się to na wiele lat,zanim filozof był czyimkolwiek dalekim prawnukiem.I wraz z nim odeszło wszystko co dobre... Tu łatwo jest zginąć... Zaczynając od strzelaniny dwóch gangów,powstających jak grzyby po deszczu,przez zatrucie się szarym,zanieczyszczonym powietrzem,dowiedzeniu się prawdy o tym,czym naprawdę jest Pentex corp.,Iluminati,Novus Ordo Mundi,czy innych.Są też Oni,tak...Odkrycie Ich istnienia to najprostsza droga do odpoczynku dwa metry pod ziemią... Jeśli tylko skorumpowane gliny znajdą martwe ochłapy twego ciała,często osmalone,lub pozbawione krwi.Nigdy jeszcze nie rozwiązali żadnego takiego tajemniczego morderstwa,nie dziwi was to? Dopiero co skończyliście wasze studia,dostaliście przydział na posterunek w waszej dzielnicy,założyliście niebieskawy mundurek i popatrzyliście z zachwytem na waszą służbową czterdziestkę piątkę.Każdy z was zawsze był trochę na bakier,odstawał od reszty... Zapomnijcie o superbohaterach...
Garść mechaniki i settingowych info: Akcja sesji rozgrywa się w Nowym Jorku,2015 roku.Jest jesień,podgniłe liście podrywają się do góry,niesione podmuchem spowodowanym żółtymi taksówkami,pędzącymi prawie wszystkimi ulicami trującego,zgniłego Wielkiego Jabłka.
Zaczynacie jako żółtodzioby (a za chwilę będziecie trupami),które dopiero skończyły Akademię z jedną ze specjalizacji:Kryminalistyka,Negocjacja,Odział specjalny(ale zapomnijcie o lataniu w kevlarze z M16),Ekspert(Dragi,bron,prawo,itp.)Medyk polowy,Patolog,Tropiciel(tak,macie K9 w zestawie)
Lista Umiejętności: Umiejętność (cecha, która sprzyja udanej akcji) - obsługa pistoletów (siła+zmysły) - obsługa pistoletów maszynowych (siła+zmysły) - obsługa strzelb(siła+zmysły) - obsługa broni szturmowych(siła+zmysły) - obsługa broni ciężkich(siła+zmysły) - obsługa broni snajperskich(siła+zmysły) - walka wręcz (siła) - Walka bronią białą (siła) - snajper (zmysły) - saper (zręczność+inteligencja) - skradanie(zręczność) - Otwieranie zamków (zręczność) - kradzież kieszonkowa (zręczność) - Tropienie (zmysły) - Zakładanie pułapek (zręczność) - łowca artefaktów - Medyk(zręczność+inteligencja) - technik uzbrojenia (zręczność+inteligencja) - handlarz (charyzma) - anatomia (inteligencja) - Umiejętności taktyczne (inteligencja) - Negocjator (charyzma) - Wiedza o [jakaś dziedzina](inteligencja) - Zdobywanie trofeów(zręczność) - Sztuka przetrwania (inteligencja) - Akrobatyka (zręczność) - Wspinaczka(siła+zręczność) - Kierowanie pojazdami (zręczność) - Mechanik(zręczność+inteligencja) - Przesłuchiwanie(charyzma+siła i zręczność przy torturach)
Lista Cech: - Siła - Zręczność - Inteligencja - Siła woli - Charyzma - Zmysły - Wytrzymałość.
Imię, Nazwisko, Pseudo: Wiek: Wygląd plus ubranie: Historia: Najważniejsza część KP. Cechy: Dwie mocne i dwie słabe Umiejętności:Dowolna ilość,macie do rozdysponowania 20pkt.Umiejki w skali 1-5,gdzie 1 to ledwie wystający ponad normę,a 5 absolutnego mistrza. Charakter:Krótki zarys charakteru, którego dobrze byłoby się potem trzymać Ekwipunek:Macie tu spore pole do popisu,ale maksymalnie 10kg. |
| | | Cable
Liczba postów : 238 Data dołączenia : 22/10/2012
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Wto Sty 08, 2013 10:26 am | |
| Czyli jednym słowem gramy śmiertelnikami, ale czy mogą oni być w jakimś stopniu zorientowani? I czemu odpuszczasz typową mechanikę świata mroku?
Ostatnio zmieniony przez Nathan Summers dnia Nie Lip 14, 2013 9:01 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Sro Sty 09, 2013 6:47 pm | |
| Bo jeszcze nie zakupiłem podręcznika i storytellingowa bardziej pasuje.Tak,gracie śmiertelnikami,ale możecie napisać,kim z wielkiej trójcy(Wampir,Wilkołak,Mag) chcielibyście być. |
| | | Cable
Liczba postów : 238 Data dołączenia : 22/10/2012
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 10, 2013 10:12 am | |
| Mechanika jest opisana na różnych forach i blogach przystępnie.
A Wilkołakiem w wieku dorosłym już się nie zostanie ;) Ale mógłbym grać ich krewnym np. ; )
Ostatnio zmieniony przez Nathan Summers dnia Nie Lip 14, 2013 9:06 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 10, 2013 2:48 pm | |
| Ale jesteście w wieku dość młodym,jeszcze się załapiecie.A WoD i W:TF będę miał chyba nawet jutro. |
| | | Deadpool
Liczba postów : 204 Data dołączenia : 08/08/2012
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 10, 2013 4:41 pm | |
| A byłaby ewentualna możliwość zostania w trakcie sesji wampirem, albo chociaż ghulem? Ostatnio wróciłem do grania w komputerowe Vampire The Masquerade: Bloodlines i dostałem ochoty na Wampira, a że mechaniki za dobrze nie znam(jakoś nigdy nie udało mi się przez cały podręcznik przebrnąć), to taka sesja typowo storytellingowa byłaby dla mnie idealna. Także być może bym się zapisał, gdybyśmy mieli na swojej drodze spotkać Kainitów. |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 10, 2013 5:42 pm | |
| Są na to bardzo duże szanse... Jakiś klan preferujesz? Kindred-glina,to dopiero. Cytując "Oko Księżyca":"Potrafię sobie poradzić z glinami,dam też sobie radę z wampirami,ale gdy są jednym i drugim,lepiej z nimi nie zadzierać" |
| | | Cable
Liczba postów : 238 Data dołączenia : 22/10/2012
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 10, 2013 7:01 pm | |
| - Cytat :
- A byłaby ewentualna możliwość zostania w trakcie sesji wampirem, albo chociaż ghulem? Ostatnio wróciłem do grania w komputerowe Vampire The Masquerade: Bloodlines i dostałem ochoty na Wampira, a że mechaniki za dobrze nie znam(jakoś nigdy nie udało mi się przez cały podręcznik przebrnąć), to taka sesja typowo storytellingowa byłaby dla mnie idealna. Także być może bym się zapisał, gdybyśmy mieli na swojej drodze spotkać Kainitów.
Rozwój wampirycznych dyscyplin w tej grze jest oparty na rozwoju tych samych z papierowego Vampira Maskarady, więc mechanika wiele się nie różni, może jest tylko rozbudowana o dodatkowe elementy. - Glasswalker napisał:
- Ale jesteście w wieku dość młodym,jeszcze się załapiecie.A WoD i W:TF będę miał chyba nawet jutro.
Nie zupełnie. Chyba, że zostaliśmy policjantami bez matury. Zmiennokształtni przechodzą pierwszą przemianę jako dzieci, ewentualnie nastolatki. Jeśli ta w tym wieku nie nastąpi, to pozostają do końca życia tak zwanymi Krewniakami, których jedynym paranormalnym skilem jest to, że nie działa na nich efekt delirium i ewentualnie rozumieją mowę zwierząt z którymi są spokrewnieni, przykładowo psowatych. Dzieje się tak dlatego, że dzieci nie mają ukształtowanej psychiki, można je złapać, zabrać do plemienia i wychować zgodnie z tradycją i wiarą szamanistyczną. Natomiast jeśli dorosły facet, który posiada już własny światopogląd nagle przemieni się w wilkołaka to zwariuje i będzie wszystkich mordował jak Jack Nickolson w sławnym horrorze. Dzieci, których się nie oswoi dostatecznie szybko też zamieniają się w krwiożerczych morderców i dorosłe wilkołaki mają wtedy obowiązek takiego zabić. W innym wypadku taki dzieciak może być też zwerbowany przez wilkołaki służące złu, czy złapany przez jakąś korporacje jako mięso do eksperymentów. Proces przystosowania dziecka do życia w społeczności wilkołaków (czy innych łaków) trwa co najmniej kilka lat, więc podczas sesji nie ma sensu dostępować takiej przemiany, gdyż gracz nie panowałby nad swoimi mocami itp. Co innego z wampirem gdzie ktoś cię gryzie i już , czy co innego z Magiem gdzie masz przebłysk i nagle pojmujesz otaczający cię świat do tego stopnia, że możesz go kreować. Chociaż w przypadku magów też wymaga to nauki od starszych kolegów, wampir też musi być jakoś wyedukowany od podstaw przez swojego stwórcę. Dlatego też twórcy systemu nie dopuszczali takiej możliwości rozwoju i najlepiej by było grać ludźmi do końca. Tak byłoby najfajniej, chyba, że ktoś od razu zrobiłby nadnaturala.
Ostatnio zmieniony przez Nathan Summers dnia Nie Lip 14, 2013 9:07 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | | Deadpool
Liczba postów : 204 Data dołączenia : 08/08/2012
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 10, 2013 8:05 pm | |
| Dlatego pytałem też o ghula. W takiego chyba łatwiej zmienić któregoś z graczy, podczas jednej sesji. |
| | | Samael
Liczba postów : 9 Data dołączenia : 09/01/2013
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" Czw Sty 17, 2013 11:09 pm | |
| Zatem " Dawajtie, nawijajtie " Przyjmuję KaPcie już od ponad tygodnia.(A czuję, jakby minął miesiąc, huh) To może tak na zachętę... Pierwsza karta dostaję 5 Skill Pointów. |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: World of Darknes-sesja "New,better world" | |
| |
| | | | World of Darknes-sesja "New,better world" | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |